Syönkö väärin ?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja normi
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Miten kannattaisi syödä kun olen 15.5 vuotias ja olen puoli vuotta sitten aloittanut salilla treenaamisen ? Eikä mitään lisäravinnejuttuja kannata ees ehdottaa...ne on perseestä :urjo: . Mitä kannattais syödä että olis terveellistä ja se auttais myös vähän tähän treenaamiseen ?

normi sanoi:
Miten kannattaisi syödä kun olen 15.5 vuotias ja olen puoli vuotta sitten aloittanut salilla treenaamisen ? Eikä mitään lisäravinnejuttuja kannata ees ehdottaa...ne on perseestä :urjo: . Mitä kannattais syödä että olis terveellistä ja se auttais myös vähän tähän treenaamiseen ?

Jaa, että mikä niissä on niin "perseestä?" :jahas:

Tietoa järkevän ruokavalion rakentamiseen kannattaa etsiä täältä palstalta, niin aloittelijoiden osiostakin, kuin myös täältä treeni ja ravinto -osastoltakin. Search-toiminto on hyödyllinen mikäli sulla on mielessä joku tietty asia josta haluat tietoa etsiä. Suosittelen ehdottomasti tutustumaan myös Faq-osioon, josta löydät vastauksia juuri esittämäsi kaltaisiin peruskysymyksiin ravintoa ja treeniä koskien. Ruokavalio ja treenausasiat vaativat paneutumista, joten palstaa kannattaa lueskella ajan kanssa ja säännöllisesti.

Pähkinänkuoressa: Tämä koko Pakkotoisto on TÄYNNÄ ruokavaliota ja treenaamista koskevia postauksia, joten tuollaisia "mitä mun kannattaa syödä" -tyylisiä kysymyksiä ei valitettavasti kannata erikseen esittää, koska vastaukset peruskysymyksiin kun siis jo löytyvät palstalta.

Joo niinku muutki on jo sanonu että täällä on niin maan prkl:eesti nuita ruokavaliojuttuja että hieman oma-alotteisuutta..ja nuista lisäravinteista kannattais varmaan ottaa selvää ennen ku alkaa tuomitsemaan mitään..oikeinkäytettynä niillä on todellakin positiivisia vaikutuksia.
toki ruokavalio kannattaa silti ennen laittaa kuntoon ja sit kattoo vasta tuo lisäravinnepuoli..
haku vaan käyttöön

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom