Syönkö tarpeeksi?

Status
Viestiketju on suljettu.

pubiruusu

GhettoBootyBro'z™
Ikä
33
Moro

Tässä vähä mitä oon tänää syöny:
10.00: 3 leipää + päällyset
12.00: palautusjuoma
15.00: Pastaa,kananrintafile
18.00: Leipäkebab
21.00: Maitorahka

Mitä tulisi vielä lisätä/vähentää?

Oon siis 172cm/72kg.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No et todellakaan syö tarpeeksi! Äkkiseltään laskettuna hyvä jos noista edes 2000kcal tulee. Jos kertoisit tarkat määrät, niin voisi auttaa :)

Missä rasvat?

no 3 leipää ja kaikkii leipii 2 siivuu juustoa, palautusjuoma noin 1-1,5dl + kreatiinit ja glutamiinit, pastaa puol lautasellista? sit kananrintafile joka painaa joku 70-100grammaa, sit tilasin leipäkebabin pizzeriast, ja toi matorahka 250grammaa.

No sanokaa paljo sit mun pitäs syödä ku oon 172cm/72kg ja minkälaist ruokaa

iltaa kohden enemmän hyviä rasvoja esim:oliiviöljy tai rypsiöljy
ja proteiiniä reilusti enemmän 2-3g/painokilo

Heh, Pakkiksen mimmitkin syö enemmän ;) Pisteles nyt reilusti enemmän sitä ruokaa, mikäli et aio hävitä maailmankartalta. Suosi seuraavia:

Hiilihydraatit: tumma leipä/pasta/riisi, kaurahiutaleet (/puurot mistä vaan kuitupitoisista hiutaleista), hedelmät, marjat, kasvikset, osa maitotuotteista (sokeriton jogurtti jne.)...
Proteiinit: maitotuotteet (rahka, raejuusto, vähärasvaiset juustot, rasvaton maito), liha (jauheliha, pihvit, vähärasvaiset suikaleet), kana (rintafileet, fileesuikaleet), kala (lohi, tonnikala, seiti, katkaravut...), kananmunat...
Rasvat: oliivi/rypsi/pellavansiemenöljy, lisäksi olisi hyvä ottaa omega3:sta kapseleina mikäli et syö rasvaisia kaloja (lohi) usein. Leivän päälle voi sipaista margariinia/kevyttuorejuustoa tms, jos tykkäät.

Valitse joka aterialle vähintään yhtä noista kaikista ryhmistä. Jos haluat ylläpitää tämänhetkisen painosi, sinun tulisi syödä AINAKIN 2200-2500kcal, olettaen että liikut silloin tällöin. Jos liikut enemmän, niin ehdottomasti lisää ruokaa. Reilusti! Voit laskea kulutuksesi ja päivittäiset kalorimäärät helposti myös netissä, siihen on hyviä laskureita kuten tämä.

Ja lue tätä palstaa. Kysyminen ei ole väärin, mutta ihan jokaisesta aiheesta ei tarvitse uutta ketjua aloittaa kuitenkaan.

Edelleenki, en käytä tätä käyttäjää yksin..

pubiruusu sanoi:
Edelleenki, en käytä tätä käyttäjää yksin..

Edelleenkin. PERUSTAKAAN OMAT NIMIMERKIT ERI KÄYTTÄJILLE. Eikö se tullut edellisellä kerralla jo selväksi?

Timba79 sanoi:
Edelleenkin. PERUSTAKAAN OMAT NIMIMERKIT ERI KÄYTTÄJILLE. Eikö se tullut edellisellä kerralla jo selväksi?
No nyt se tuli selväksi. Pubiruusu käy vaikka pilkillä seuraavan viikon ajan, kun kelitkin ovat näin lämpimät.

Tomi sanoi:
No nyt se tuli selväksi. Pubiruusu käy vaikka pilkillä seuraavan viikon ajan, kun kelitkin ovat näin lämpimät.

Jospa nyt rupeaisi muistamaan miten noiden nimimerkkien kanssa toimitaan. :D

Status
Viestiketju on suljettu.

Suositut

Back
Ylös Bottom