Syönkö liian vähän/väärin?

Olen 20v poika, 180cm pitkä ja painan 76 kiloa. Olen laihtunut melkein 120 kilosta tähän painoon 2,5 vuodessa. Laihdutuksen aikana olen syönyt erittäin vähän ja urheillut lähes jatkuvasti, tuntikausia joka ikinen päivä, paitsi sairaana ollessa, tarkoituksena saada täydellinen kroppa joka miellyttäisi täydellisen kropan omaavia naisia. Olen tämän 2,5 vuotta elänyt kutakuinkin syömällä 1000-1500 kaloria päivässä jonka varmaan kulutan aika pitkälle urheilemalla. Ruokavalioni koostuu ehkä yhdestä saarioisten pienestä pizzasta tai pihvihampurilaisesta, muutamasta pienestä palasta leipää johon saatan laittaa juustoa päälle, metwursti/kinkkuviipaleesta ja sokerittomasta limpparista, jota saatan juoda litran päivässä. Lisäksi napostelen päivän mittaan muutaman karkin. Tässä on ollut se dieettini josta en juurikaan ole poikennut viime vuosina. Paino putoaa, mutta vatsan ja perseen ympärillä on vielä löllö kerros joka pitäisi saada pois. Lisäksi haluaisin isommat lihakset käsiin, jaloissa on jo suuret voimat ja jaksan ponnistaa/juosta tosi hyvin. Jaksan myös nostaa 5kg käsipainoja 50 kertaa ylös-alas yhden sarjan aikana ja noita sarjoja teen 3-4 kertaa päivässä muun urheilun välissä.

Mikä auttaisi vielä minua laihtumaan lisää tai tarvitseeko minun laihtua enää?
Entä mistä elintarvikkeesta saisin enemmän jaksamista, ettei nukuttaisi ja olisi pöhnä olo koko aikaa?
Entä onko syömäni kalorit liian vähäisiä ikäiselleni?
Mitä mieltä olette ylipäänsä dietistäni ja tavasta jolla elän?
Vaikuttaako tämä elämäntapa siihen, miksi olen niin tavattoman väsynyt ja keskittymiskykyni on huonontunut huomattavasti tai siihen, ettei mikään määrä unta tunnu riittävän?

Anteeksi jos oli sekavaa selitystä, mutta en ole aina oikein hereillä kunnolla.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
= D lol noille syille. Botaus ohjelmia löytyypi vissiin treeni puolelta?

- - - Updated - - -

Ehkä kantsis siirtyä terveellisempään ruokaan? Ei sitte tarvis olla noi määrät nii pieniä, mut joo kantsii käydä lukemas toi aloittelijoiden osio, Koska nyt sulla menee kaikki vituilleen.

Jos et ole trolli niin varmasti itse tiedät jo vastaukset kysymyksiisi. Onhan tossa nyt kaikki ihan pisin vittua, mutta lue hieman ja viisastu.

Mikä auttaisi vielä minua laihtumaan lisää tai tarvitseeko minun laihtua enää?

Opettele syömään oikeaa ruokaa.

Entä mistä elintarvikkeesta saisin enemmän jaksamista, ettei nukuttaisi ja olisi pöhnä olo koko aikaa?

Jätä pois kaikki pizzat ja hampurilaiset ja karkit. Opettele syömään jauhelihaa, kanaa, kalaa, pastaa, riisiä, vihanneksia, hedelmiä, rahkaa, raejuustoa. Juomaksi voisit vaihtaa vaikka maidon tai veden.

Entä onko syömäni kalorit liian vähäisiä ikäiselleni?

Kalorit on liian pienet, varsinkin jos meinaat joskus saada sen unelmakroppasi

Mitä mieltä olette ylipäänsä dietistäni ja tavasta jolla elän?

Ruokavalios on pääosin ihan kauhea. Ei ihme, jos oot vähän pöhnässä. Leipä on ihan jees juttu, mutta muuta hyvää tuosta nyt ei oikeastaan löydy. Urheilu on hyvä idea, tosin lepopäiväkin voisi olla ihan jees.

Vaikuttaako tämä elämäntapa siihen, miksi olen niin tavattoman väsynyt ja keskittymiskykyni on huonontunut huomattavasti tai siihen, ettei mikään määrä unta tunnu riittävän?

Vaikuttaa.

et sä varmaan kyl jaksa noudattaa ohjeitakaan, jos joku niitä sulle antaa, jos et jaksa selailla turhaankaan.. onnea valitsemallasi tiellä..
Mut pisteet kyl todella hienosta ruokavaliosta.. kova jätkä oot ku oot jaksanu liikkuu noilla eväillä.. voi kroppa hiukka kummissaan olla jos jaksat selailla / saat ohjeita miten kannattaisi syödä..

täydellinen kroppa joka miellyttäisi täydellisen kropan omaavia naisia.

"Mun äiti sano aikoinaan, et naiset on yleensä semmosia, et tota ne vaatii tyhmän miehen, jolla on paljon rahaa ja pitkä kalu."
-Pekka Siitoin

Älä siis ota stressiä treenaamisesta, vaan hanki penispumppu ja täytä lottokuponki. Kysymyksistä päätellen yksi kohta mainituista kolmesta täyttyy jo.

En voi uskoa, että tuo olisi totta... Herranjestas sentään. Tosin kun on noita ohjelmia kuten olet mitä syötä ja dieetit vaihtoon ym katsonut, niin kyllä siellä tosiaan on tapauksia jotka laihduttaa vetämällä muutaman nakkikäärön päivässä, vähän limpparia ja karkkia perään ja sitten ihmetellään kun olo on silti aivan kauhea vaikka laihtuu.

- - - Updated - - -

En voi uskoa, että tuo olisi totta... Herranjestas sentään. Tosin kun on noita ohjelmia kuten olet mitä syötä ja dieetit vaihtoon ym katsonut, niin kyllä siellä tosiaan on tapauksia jotka laihduttaa vetämällä muutaman nakkikäärön päivässä, vähän limpparia ja karkkia perään ja sitten ihmetellään kun olo on silti aivan kauhea vaikka laihtuu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom