someone_unknown
Banned
Olen 20v poika, 180cm pitkä ja painan 76 kiloa. Olen laihtunut melkein 120 kilosta tähän painoon 2,5 vuodessa. Laihdutuksen aikana olen syönyt erittäin vähän ja urheillut lähes jatkuvasti, tuntikausia joka ikinen päivä, paitsi sairaana ollessa, tarkoituksena saada täydellinen kroppa joka miellyttäisi täydellisen kropan omaavia naisia. Olen tämän 2,5 vuotta elänyt kutakuinkin syömällä 1000-1500 kaloria päivässä jonka varmaan kulutan aika pitkälle urheilemalla. Ruokavalioni koostuu ehkä yhdestä saarioisten pienestä pizzasta tai pihvihampurilaisesta, muutamasta pienestä palasta leipää johon saatan laittaa juustoa päälle, metwursti/kinkkuviipaleesta ja sokerittomasta limpparista, jota saatan juoda litran päivässä. Lisäksi napostelen päivän mittaan muutaman karkin. Tässä on ollut se dieettini josta en juurikaan ole poikennut viime vuosina. Paino putoaa, mutta vatsan ja perseen ympärillä on vielä löllö kerros joka pitäisi saada pois. Lisäksi haluaisin isommat lihakset käsiin, jaloissa on jo suuret voimat ja jaksan ponnistaa/juosta tosi hyvin. Jaksan myös nostaa 5kg käsipainoja 50 kertaa ylös-alas yhden sarjan aikana ja noita sarjoja teen 3-4 kertaa päivässä muun urheilun välissä.
Mikä auttaisi vielä minua laihtumaan lisää tai tarvitseeko minun laihtua enää?
Entä mistä elintarvikkeesta saisin enemmän jaksamista, ettei nukuttaisi ja olisi pöhnä olo koko aikaa?
Entä onko syömäni kalorit liian vähäisiä ikäiselleni?
Mitä mieltä olette ylipäänsä dietistäni ja tavasta jolla elän?
Vaikuttaako tämä elämäntapa siihen, miksi olen niin tavattoman väsynyt ja keskittymiskykyni on huonontunut huomattavasti tai siihen, ettei mikään määrä unta tunnu riittävän?
Anteeksi jos oli sekavaa selitystä, mutta en ole aina oikein hereillä kunnolla.
Mikä auttaisi vielä minua laihtumaan lisää tai tarvitseeko minun laihtua enää?
Entä mistä elintarvikkeesta saisin enemmän jaksamista, ettei nukuttaisi ja olisi pöhnä olo koko aikaa?
Entä onko syömäni kalorit liian vähäisiä ikäiselleni?
Mitä mieltä olette ylipäänsä dietistäni ja tavasta jolla elän?
Vaikuttaako tämä elämäntapa siihen, miksi olen niin tavattoman väsynyt ja keskittymiskykyni on huonontunut huomattavasti tai siihen, ettei mikään määrä unta tunnu riittävän?
Anteeksi jos oli sekavaa selitystä, mutta en ole aina oikein hereillä kunnolla.