Syömistä uusimassa..

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Suurkiitos Timba79:lle :worship:

Muuten ihan jees, mut mun työaikatalut tekee kyl ton iltapäiväsyömisen perkeleen vaikeeks. (ei viitti shakerit ja maitopurkit kainalos men palavereihi sekoilee :) ) Ei oo vielä oppinu syömään tota heraa ku maidolla, muuten maistuu :urjo: Tai sit oon vaan liian tissiposki..

Tällasta tästä tuli, ku hiukan koitin muokata. Vielä pikku fiilaus ni olis jees. Viel tartteis kyl keksii joku maukas vaihtoehto tonne duuniin..

6.30 lähtö töihin reissari + hera80 reilu desi + 0.5l maitokaakao

8.30 töissä kaffeet + reissari + jogurtti (jätin öljyt pois ku laitan flooraa leivälle)

11.00 "töissä iso annos normaalia kotiruokaa työpaikan safkalassa, maitoa reilusti
kyytipojaksi"

14.00 kaffeet (tähän pitäis keksiä viel jotain järeempää, ehkä jotain munia leipien väliin tai sitte joku patukkahomma, taitavat olla vaan aika kalliita) tässä kohtaa oon yleensä tempassu sen reissarin + jogun + banskun..

16.00 reenit

17.00 malto6 hömssy (mehupullossa = säilyy autossa duunin ajan, ei haittaa vaik lämmintä. Tarttis testata tota heraaki mehun kans, maistuu varmaan aika kamalalle..)

18.00 heti kotona samanlainen setti ku aamulla. (edelleen prodet myöhäs)

XX.XX jotain kotisafkaa/jauhista, riipuu miten ehtii tehdä..

23.00 unten maille. heraa 0.5l maitokaakaossa tai jauhista loput + maitoa

Reissaria vetelen siksi, et on helppo tehä valmiiks. Kun oon syöny ni ei jää mitään purnukoita kotiin kuskattavaks/tiskattavaks.

Kokeileppas tohon kello 14 välipalalle pistää sen heran kanssa funlightia, se antaa hyvin makua. Toinen hyvä vaihtoehto on ostaa sen heran kaveriksi jotain hyvää maustettua välipalaprotua, pakkiskaupassa on loistava vaihtoehto tähän , eli Protein XL. Sitä sotket heran kanssa 1:1 suhteessa ja takuulla maistuu hyvälle. Tästä saat hyvin protua lisää jos tuntuu että muuten jää vähälle.

Sopisko tohon klo 14.00 aikoihin esim. joku gainers-tyyppinen "raskas" drinkki.
Olen mietiskelly kans tota iltapäivä syyömistä. Treenit klo 17.00

diesel noi sanoi:

En oo tollasia testannu. Laitatko vaikka tän foorumin kaupasta jonku esimerkin? Mulle ehkä paras olis jos olis joku "mauton" mitä vois laittaa mehuun eikä se pilaantuis. Pitää koittaa tota fanlaittia vaik kyl joskus maistoinki enkä oikee perustanu. Voi ol et oli väärä maku tms. ehdotuksia ?

Vois olla muutenki hyvä joku järeempi tömäys tohon iltapäivään ku on tota kokoa siunaantunu jo jonkunverran ni kulutuski on kasvanu sen mukana..

Ihan hyvin sitä voisi kokeilla vaikka Mass Blastia tohon välipalalle, sitä reilu satsi siis. Jos siinä olevat nopeat hiilarit aiheuttaa enemmän läskinkertymistä kun mitään muuta, niin sitten jättää sen pois ja katsoo muuta tilalle. Mutta jos se kulutus on kovaa, niin varmasti kestää yhen massadrinkinkin päivässä ihan hyvin.

diesel noi sanoi:
Itselläni on suunilleen sama aikataulu syömisen ja treenin suhteen. Tuossa välipalla otan itse yleensä purkin raejuustoa ja läjän öljyä (n. 3-4 ruokalusikallista). Tuolla kombolla pysyy nälkä hyvin poissa. Aamulla ja aamupäivällä nautitut hitaat hiilarit varmistavat jaksamisen salilla. Tuollaisia gainer juomia kannattaa kyllä pitää viimeisenä vaihtoehtona lisäravinnon ottamiseen.

En ole koskaan koittanut öljyn nauttimista välipalalla. Perkule, pitää koittaa ens viikolla heti, miten toimii. Miten otatte öljyn? Huikka pullosta vaa raakasti :)

diesel noi sanoi:
En ole koskaan koittanut öljyn nauttimista välipalalla. Perkule, pitää koittaa ens viikolla heti, miten toimii. Miten otatte öljyn? Huikka pullosta vaa raakasti :)

No jos se maku ei potki vastaan, niin menee noinkin, tosin on vähän "hehtaarimitta" tuo huikka, ennemmin käyttäisin ruokalusikkaa esimerkiksi. ;)

Itse sotken öljyt protudrinkkiin, iltarahkaan tai vaikka raejuustoon välipalalla. Eli johonkin sekoitan jotta saan sen öljyn maun peitettyä.

diesel noi sanoi:

pullosta lusikkaan ja lusikasta suuhun, tai jos laiskottaa niin suoraan pullosta. alussa saattaa maistua aika pahalta se öljy mutta nopeesti siihen tottuu.

Back
Ylös Bottom