Syömisestä, kysymyksiä..

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Eskimon
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mä,nyt,kysyn,tässä,ton,otsikon,perusteella...
Eli,onko,4tuntia,liian,pitkä,väli,syömisellä,ja,treenillä.
Eli,koulussa,ruokailu,klo,11.00,ja,salille,klo,15.00

onko,välilyönti,hajonnut? :)

KTL ei perustele mitenkään miksi eläinrasvat olisivat epäterveellisiä. Tutkimuksia, joiden mukaan ne eivät ole epäterveellisiä sen sijaan löytyy. 1 + 1...

Paha sanoo kas kun mulla on toi syömäväli semmosta 4-6 tuntia. Tosin reenin jälkeen voi ottaa vaikka ylimääräsen tunapurkin jos siltä tuntuu. Suosittelisin kuuntelemaan sitä omaa roppaa, notta haluaako se ruokaa tiuhemmin vai ei. Sen voi yleispätevästi sanoa että jos on nälkä 2-3 tuntia syömisestä niin terveellä järjellä ajateltuna jossain on silloin vikaa.

Cockton sanoi:
Sen voi yleispätevästi sanoa että jos on nälkä 2-3 tuntia syömisestä niin terveellä järjellä ajateltuna jossain on silloin vikaa.
Eiköhä se riipu aikapitkälle aineenvaihdunnan vilkkaudesta, mul on nimittäin varmaa 85% ruokailujen jälkeen nälkä 2 tunnin päästä, vaikka vetää kessin ihan täyteen.
edit: pilkku puuttu

Down bye one sanoi:
On :( .

Mut,siis,onko,liian,pitkä,väli,syömisellä,ja,teenillä,tuo,4h...?

Jos mulla on noin pitkä väli syömisellä ja treenillä nii otan heraprotskuu melkein desin. Tuleepahan siitä melkei 100 kcal energiaa treeniin, nii ei yllätä väsymys ja huono olo sitten treenin jälkeen nii helposti.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom