Syömisen tuska!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 20129
  • Aloitettu Aloitettu

Deleted member 20129

Käykö ketään muuta ketuttamaan tuo ainainen mussutus (siis ruuan). Tuntuu ettei päivässä ole muuta tekemistä kuin syödä, jos yrittää kunnolla pistää ruokaa napaan. :(

Ite kun syö aamulla herättyään (n.30min heräilyä ensin), sitten lounas, välipala, päivällinen, iltapala. Ja vaikka syö "vain" 5 kertaa päivässä, niin tuntuu että saa olla kokoajan vääntämässä pöperöä. Ja kun vielä yrittää aina jauhaa safkan hyvin ettei mitään kokonaisia kanoja niele niin aikaa todella tuhrautuu syömiseen.

4500 kcal - työtä tekee alas laittaa - kuluu hujauksessa!!! :curs:

Syömisen ihanuus on mun onkelma, ajanpuute toinen. Ruoka just tulilla, hirvee nälkä!!!!

Ei ku joo, jos on muuten kiire esim. duunissa jne, niin kyllä tuosta riittävästä syömisestä saa itelleen lisästressiä.

Ei auta ku yrittää. :thumbs:

Kyllähän tuo välillä alkaa tuntua että korvista jo pursuaa proteiinit ulos. Minä ainakin otan sillon esim viikon verran vähän kevyemmin ruokailut. Keräilen sitä ruokahalua sen aikaa niin sit taas jaksaa ahmia jonkun aikaa kunnolla.

:offtopic: Just tuossa äsken kokeilin uudenlaista ruokaa että ei kyllästyis samojen syömisiin. Ruispastaa keittelin ja siihen sitten tein semmosen soossin mihin laitoin 300g kanasuikaleita, 200g fetajuustoa ja sitten vielä kevytruokakermaa kostukkeeks. Mausteita sitten maun mukaan mutta omaan makuun oli tuota fetajuustoa vähän liikaa. Semmonen joka tykkää fetajuuston mausta paljon niin kannattaa kokeilla tota.

mappana sanoi:
Käykö ketään muuta ketuttamaan tuo ainainen mussutus (siis ruuan). Tuntuu ettei päivässä ole muuta tekemistä kuin syödä, jos yrittää kunnolla pistää ruokaa napaan. :(

Ite kun syö aamulla herättyään (n.30min heräilyä ensin), sitten lounas, välipala, päivällinen, iltapala. Ja vaikka syö "vain" 5 kertaa päivässä, niin tuntuu että saa olla kokoajan vääntämässä pöperöä. Ja kun vielä yrittää aina jauhaa safkan hyvin ettei mitään kokonaisia kanoja niele niin aikaa todella tuhrautuu syömiseen.

Älähän mussuta, meikäläinen syö 8-9 kertaa päivässä :D

Tällä aineenvaihdunnalla se on vähän pakko, mikäli meinaa ollenkaan kasvaa.

Hullu!!!

Mä taas söisin vaikka koko ajan, eikä mikään riitä! Ja sä oot vielä miäs!!! :eek: Vaihtaisin kaloreita sun kanssa ihan millon vaan!

...taitaa olla joku syömishäiriö tuolla pojalla.. :D

Suurempi ongelma on siinä, että vedän itseni aivan ähkyksi useamman kerran päivässä... Kaippa sitä joskus oppii rajoittamaan.

ketuttaa kyllä syöminen...Samoin ainainen pytyllä istuskelu ja piereskely(paitsi julkisilla paikoilla :hyper: ).

Juuei. Siis syöminen itsessään on aivan mahtava laji. Ongelma vain on kun ei aika tahdo riittää siihen että pitäisi vähän lepoa aina ruuan jälkeen. :)

Mutta hyvin täällä näyttää kaikille ruoka maittavan!!!

Syöminen on parasta.
Ruuanlaittokin on ihan kivaa.
Sitä seuraava tiskaaminen taas ei ole kivaa.

mappana sanoi:

Mulla on ihan sama. Ei vaan jaksais syödä tarpeeks.
Oon ollut lähes koko ikäni tosi laiha, ja tuntuu että pitää syödä ihan jumalattomasti että kasvais edes vähän. :wall:
Pitäis aloittaa kunnon sikabulkki, mutta motivatio ei oikein riitä.

Snoopie sanoi:
Syöminen on parasta.
Ruuanlaittokin on ihan kivaa.
Sitä seuraava tiskaaminen taas ei ole kivaa.

Täysin samaa mieltä. Syöminen on tosi, kivaa, ainoa vaan että tekisi aina mieli syödä jotain hyvää eikä mitään ehrmannia ja tonnikalaa. Niin, en siis tarkoita hyvällä mitään karkkia tai mäkkärin mässyjä, vaan esim. pippuripihviä ja röstiperunoita, tai muuta namia. Ei vaan ole oikein opiskelijalla rahaa. Ruispaloja ja tonnikalaa. Plaa.

Syöminen itsessään ei ole mulle vaikeaa. Vaikeaa on syödä niin paljon kaloreita, että kehittyisi. Mulle tulee näläntunne noin kaksi kertaa päivässä. Silloin syön. Muuten en oikeestaan ajattele ruokaa ollenkaan. En myöskään pysty syömään yhtään sen jälkeen, kun olen kylläinen. Tuun kylläiseksi aika nopeasti. Kyllähän mä siis syön yli kaksi kertaa päivässä, mutta vaikeaa se on, kun ei ole "tarvetta". Mulla on bodauksen kannalta hirvittävän huono suhde ruokaan. Niillä jätkillä on aina etulyöntiasema, jotka tykkää syömisestä.

Kyllä itellä hajoo pää joskus syömiseen. Varsinkin kun ei viitsi tehdä muuta kuin jauhelihamakarooni sekoitusta ja ananasta ja maitorahkaa aamusta. Argh!

Nyt alkaa tökkiä, kun tarkoitus on nostaa paino 90 kiloon. Ei ole oikeastaan nälkä kuin ehkä kerran päivässä. Toisaalta pitäisi olla kiitollinen, että itsellä tuo painonsäätely tuntuu toimivan myös ylöspäin mennessä. Toisaalta taas 70-kiloisena ruuasta nautti enemmän, kun kaurapuurokin maistui hyvältä.

Täytyy kyllä sanoa, että syömisen lisääminen on karsinut sosiaalisia suhteita. Täytyy olla koko ajan syömässä, niin ei paljoa kerkeä ulkona käydä. Pakko on tehdä uhrauksiakin elämässä.

Itselläni menossa 4500 kcal tankkauspäivä, ja oikein itkettää, kun kaloriraja tulee niin nopeasti vastaan. Laskin koko päivän kiintiön ja määrät eilen valmiiksi, eikä yhtään roskaruokaa ole listassa. Silti tuntuu, että saa koko ajan miettiä ruokapäiväkirjan avustuksella, että mitä voi vielä loppupäivän aikana syödä. Huomiseksi sitten kalorit 2700 --> 2500 kcal. :itku:

Tomi sanoi:
Itselläni menossa 4500 kcal tankkauspäivä, ja oikein itkettää, kun kaloriraja tulee niin nopeasti vastaan. Laskin koko päivän kiintiön ja määrät eilen valmiiksi, eikä yhtään roskaruokaa ole listassa. Silti tuntuu, että saa koko ajan miettiä ruokapäiväkirjan avustuksella, että mitä voi vielä loppupäivän aikana syödä. Huomiseksi sitten kalorit 2700 --> 2500 kcal. :itku:

Jaksatko pistää näytille mitä tuo 4500 kcal pitää suurinpiirtein sisällään?
Sulle on kyllä nostettava hattua tosta sapuskapuolesta noin yleisesti --- todella siisti kunto ympäri vuoden.

Itse kysymykseen: Kyllä :wall: .
Ei yksinkertaisesti malta pitää aterian kokoa tarpeeksi pienenä, jotta kykenisi vaikka alkuun siihen 7-8 ateriaa / päivä.
Sen jälkeen homma on kohtuu helppoa, kun on jo tottunut tiuhaan ruokailutahtiin, ja näin ollen pystyy kontrolloimaan täysin syömisen.
Tässä sitä yrittää taas palata "rytmiin", kun töissä ei tuosta safkaamisesta tullu yhtään mitään.

Haffey sanoi:
Jaksatko pistää näytille mitä tuo 4500 kcal pitää suurinpiirtein sisällään?
Sulle on kyllä nostettava hattua tosta sapuskapuolesta noin yleisesti --- todella siisti kunto ympäri vuoden.
No voi vittu. Kirjoitin pitkähön luettelon ja vastauksen, mutta sitten selain ilmoitti, että "not responding". Aika hiljaista, että alan kirjoittaa uudestaan samaa shittiä. Perustankkausruokia kuitenkin. Paahtoleipää, Bran Flakeseja, vaniljariisiä, 1 setti kiinalaisessa, pari protskupatukkaa, rahkat, raejuustot jne. Nopeasti tulee 4500 kcal ja tänään lipsahtaa 4700 kcal varmasti täyteen.

Back
Ylös Bottom