Syömisen "terveysriskit"

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tuo tonnikala on muutenkin jo öljyssä säilytettyä, saakohan siitä jo tarpeeksi öljyjä, jos vetää esimerkiksi pari purkkia päivässä?

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Disabled sanoi:
Niin, eli tässä nykyinen ruokavalioni

Mitäs mieltä olette?

Kukaan ei sanonut sanaakaan rehuista? En nähnyt listallasi yhtään vihreää ruoka-ainetta elleivät ne sisälly tuohon kouluruokaan...

Disabled sanoi:
Tuo tonnikala on muutenkin jo öljyssä säilytettyä, saakohan siitä jo tarpeeksi öljyjä, jos vetää esimerkiksi pari purkkia päivässä?

Tonnarin öljy on todennäköisesti auringonkukkaöljyä.
Auringonkukkaöljyn heikkous on korkea linilihappopitoisuus suhteessa alfalinoleenihappoon.
Järkevämpää olisi ostaa tonnari ilman öljyä, ja lisätä tähän kylmäpuristettua rypsiöljyä sekaan (jos makuaisti antaa myöten :D )
Rypsiöljyn linoli / alfalinoleeni suhde on 2 / 1 joka on jo hyvä suhde.

Linolihappo ja alfalinoleenihappo ovat välttämättömiä rasvahappoja.
Näiden saantisuhde pitäisi vain olla 1 / 1
Tsekkaappa täältä hiukan lisätietoa..mm. rasvahappojen merkityksestä tulehduksiin.

Itse vetelen jonkinasteisena kuurina nykyään 2 - 4 ruokalusikallista vrk:dessa pellavasiemenöljyä (alfalinoleenihappoa 6 kertaa enemmän mitä rypsiöljyssä) + 1:den ruokalusikallinen kalanmaksaöljyä :kuola:

Zone-sarja -42%
Onhan tuo vitargo tuohon palautumisjuomaan sopivaa hiilaria? Ainakin sen pitäisi edistää tuota kreatiinin imeytymistä...

Oon kyllä sitä mieltä, että jos ruoka maistuu, lihas kasvaa ja rasvaprosentti pysyy alhaalla, niin anna mennä vaan. Tosin vois vähän tasapainottaa tota ravintoeineiden suhteita. Kuus ruokailua päivässä kyllä varmaan riittää...

Aha! Vihdoinkin toveri himosyöjä! Tervetuloa kerhoon :) Vedät tosin vielä enemmän tavaraa kuin mä. Mulla ois tavote nostaa painoa vielä toiset about 12-15 kg tän vuoden aikana. Kyllä se tästä. Syödään(tm).

Back
Ylös Bottom