Syöminen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja aamaut
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Elikkä oon 16v ja pituutta on n.180cm ja painoa 60kg. Ihmettelen miten painoa ei tule vaikka syön "mielestäni" riittävästi. Kotona teen kaikenlaisia liikkeitä.

Aamulla: Puuroa, 2 ruisleipää, muroja, jogurttia, karjalanpiirakka ja maitoa.

Päivällä: Kouluruoka + Kotona lämmin ruoka vielä.

Illalla: Kaikkea mitä kaapista löytyy.

Syönkö liian vähän vai mikä ei oo kunnossa?

Tämä oli siis silloin kun olin koulussa.

Jos sitä painoakin haluaa, niin pitäs sitä proteinipitoista ruokaa syödä. Tuossa ny ei ole oikeen mitään. Puuttuu välipalat ja tuommoiset, koita syödä päivässä vähintään 4-5 kerta.

käytkö kuntosalilla vai haluatko muuten vaan lisää massaa? aamupala on ok, mutta tuon "päivällä" ja "illalla" osioiden väliin tarvitset ehdottomasti 1-2 ateriaa! eli siis syöt aivan liian vähän. jos käyt salilla kannattais hommaa jtn protskui vaikka Fastin tai Fennosportin tuotteita.

Ongelmia

Jos aihetta sopii lainata hiukan.. Itsekkin kärsin hiukka vastaavasta ongelmasta. Syön kohtuu reiluja aterioita tällä hetkellä ja ruoka on monipuolista. Mutta ongelma tuntuu olevan siinä että ruoka ei vain tahdo maistua.. Nälkä on toisinaan aivan huomattavakin. Mutta leipä ei vaan yksinkertaisesti houkuta ja sitten jää syömättä. Syön normaali päivä rytmin mukaan aamupala, lounas,välipala(satunnaisesti), päivällinen, iltapala. Mutta silti tuntuu että en saa tarpeeksi irti ravinnostani. Protskun käytön olen jättänyt nyt tilapäisesti vähemmälle kun en ole nähnyt sitä oikeana tapana ratkaista ongelmaani. Mutta jonkinlaista vinkkiä kaivattaisiin. Tuntuu että teen pienestä asiasta joka on vain korvieni välissä ongelman. Mutta en vain ole saanut ratkaistuksi tätä.:whip:

Taitaa olla sama ongelma kuin Clibballa. Syön kyllä useammin kuin olen tuohon laittanu. Kotona itselläni on penkki ja käsipainoja joilla teen 3kertaa viikossa penkki 3x12, hauis 3x6, vatsoja, punnerruksia ja leukoja teen jokapäivä.

Jos aihetta sopii lainata hiukan.. Itsekkin kärsin hiukka vastaavasta ongelmasta. Syön kohtuu reiluja aterioita tällä hetkellä ja ruoka on monipuolista. Mutta ongelma tuntuu olevan siinä että ruoka ei vain tahdo maistua.. Nälkä on toisinaan aivan huomattavakin. Mutta leipä ei vaan yksinkertaisesti houkuta ja sitten jää syömättä. Syön normaali päivä rytmin mukaan aamupala, lounas,välipala(satunnaisesti), päivällinen, iltapala. Mutta silti tuntuu että en saa tarpeeksi irti ravinnostani. Protskun käytön olen jättänyt nyt tilapäisesti vähemmälle kun en ole nähnyt sitä oikeana tapana ratkaista ongelmaani. Mutta jonkinlaista vinkkiä kaivattaisiin. Tuntuu että teen pienestä asiasta joka on vain korvieni välissä ongelman. Mutta en vain ole saanut ratkaistuksi tätä.:whip:

tohon ei nyt oikee keksi muuta ratkaisua kun ruuan vaihtaminen parempaan? ja kyllä sun pitäisi sitä proteiinia ottaa, ainakin jos punttaat! voit vaikka kokeilla yö-proteiineja niin se ei häiritse tavallisia syömisiäs.:thumbs:

Ennen yötä napattua protskua... parhaiten toimii hitaasti imeytyvä, raejuusto palvelee oikein hyvin :rock:
myös vartavasten valmistettuja yöproteiini-valmisteita toki löytyy...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
en sitten lukenut kaikkea mitä tossa trendissä luki mutta laitan sitten oman juttuni tähän. Sulla on ihan liian vähän noita ruokailuja vain 3 päivässä ota siihen 5-6 ruokailua päivässä ja sitten syöt vain vähemmän joka aterialla mutta tulee sitten tasaisesti kaikkea proteiinia ja muuta höpöö kroppaan niin sitten taas jaksaa paljon paremmin...

aamupala on ok, jos käyt salilla kannattais hommaa jtn protskui vaikka Fastin tai Fennosportin tuotteita.

ÖÖ aamupala ei ole ok, eihän siinä oo paskaakaan proteiinia, siitä sais muutekin karsiä vähän ruokaa pois. Eikä noita protskujakaan tarvii ostella jos vaan syö kunnolla ja oikeanlaista ruokaa

Taitaa olla sama ongelma kuin Clibballa. Syön kyllä useammin kuin olen tuohon laittanu. Kotona itselläni on penkki ja käsipainoja joilla teen 3kertaa viikossa penkki 3x12, hauis 3x6, vatsoja, punnerruksia ja leukoja teen jokapäivä.

Jos ne käsipainot ja tanko löytyy ni alat tekemääm muutakin sit niillä ku penkkiä ja hauista! pystyt ihan yhtä hyvin tekemääm jalkoja selkää ojentajia olkapäitä...

Niin, missä proteiinit? Ja ohjelma kannattaa tosiaan laittaa kuosiin, tolla et saa mitään muuta aikaan kuin huonon ryhdin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom