Syöminen väliviikolla

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Argon
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
43
Olen tässä nyt viettämässä väliviikkoa salilta. Olen havainnut, että ajoittaiset lepoviikot tekevät hyvää niin keholle kuin psyykellekin. Kysyisinkin, noudatatteko samaa proteiinipitoista dieettiä myös lepoviikoilla. Itselläni ruokavalio on siirtynyt tällä viikolla tavanomaisempaan suuntaan...ensi viikolla taas kauppaan ostamaan rahkaa. Kiitos vastauksista jo etukäteen!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Olen tässä nyt viettämässä väliviikkoa salilta. Olen havainnut, että ajoittaiset lepoviikot tekevät hyvää niin keholle kuin psyykellekin. Kysyisinkin, noudatatteko samaa proteiinipitoista dieettiä myös lepoviikoilla. Itselläni ruokavalio on siirtynyt tällä viikolla tavanomaisempaan suuntaan...ensi viikolla taas kauppaan ostamaan rahkaa. Kiitos vastauksista jo etukäteen!
Kyllä kroppa tarvitsee joka päivä proteiinia jotta se voisi lihasta rakentaa ja korjata aina treeneistä ja tehdä siitä aina vähän isomman jotta seuraava treeni olisi kevyempi. Oli kevyt tai kova niin proteiinia tarvitaan, tosin kevyellä ei tarvii olla hirveesti plussalla joku +300 riittää hyvin, tosin IMO tuo +300 riittää koko ajan, jotkut kyllä tykkää mättää +500 tai yli, mutta mulla menee fläsäks kaikki.

Itekin oon ollu tässä nyt puoltoista viikkoa hieman flunssasen olon takia poissa salilta ja kyllähän sitä pitäis ihan normaalisti protskua syödä yms. Ei tietenkään tarvi ainakaan kauheesti plussalla olla mut jos nyt sais edes +-0 kalorit ni olis jees. Tosin en oo kauheesti jaksanu stressailla tässä. Ei ne lihat mihinkään muutamassa viikossa katoa, joten ihan hyvin voi ottaa vaikka treenaamisesta & tiukasta ruokavaliosta hieman stressilomaa ja ottaa chillisti. Kyllä mä tässä nytkin Ehramia lapioin naamaan ku on niin pinttyneet rutiinit jo ettei keksi mitään muuta syömistäkään, mutta kyllä sitä tulee välillä käytyä syömässä hampurilaista ja välillä oltua hieman pidemmänki aikaa syömättä ku on taukoa treeneistä. Ainakin ite saan sit taas paljon paremman motivaation syödäkin kunnolla ku pääsee taas treenailemaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom