Syöminen treenin jälkeen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dome
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tässä nyt pari viikkoa takana treenaamisen aloittelun jälkeen.
Kysynkin, että kuinka kauan suurin piirtein täytyisi pitää taukoa treenin jälkeen ennen kuin syö vähän runsaammin.

Vedän treenin jälkeen palautusjuoman normaalisti, hengailen hetken, käyn suihkussa, ja kun yritän syödä vähän isompaa ateriaa niin alkaa yllättävän nopeasti tökkimään.

Ei kai tuohon nyt mitään tiettyä aikaa ole. Itse heitän palkkarit naamaan, käyn suihkussa ja sitten kotia ja sapuskaa heti naamaan. Ei muuta kun sitä tavaraa ääntä kohti, kun alkaa maistumaan mahdollisimman pian treenin jälkeen.

Jos isompi ateria alkaa tökkiä, niin mitäs jos söisit vaikka pari pienempää? Itse tein näin kesällä (suihkun jälkeen pikku safka ja noin tunnin päästä toinen), kun tuo treenin jälkeen syöminen oli hieman hankalaa.

Treenin jälkeen palautusjuoma, tästä 45-60min ja kunnon safkaa naamariin. Tämä on ainakin mulla aikalailla se minimiaika että pystyy ylipäätään syömään kunnolla. Käytännössä aina tyyliin 200g kanaa ja riisiä/pastaa & vihanneksia/hedelmä.

Sama homma, tökkii aika pahasti jos liian pian treenin jälkeen yrittää syödä.

Yleensä tunnin päästä treenistä rupean tekemään safkaa.

mulla menee yleensä 3-4tuntia reenin loppumisesta ennenku syön. palautusjuoma on tärkein. jos kuitenkin haluaa syödä nopeammin salin+palkkarin jälkeen ja ei kiinteä uppoa niin voihan siihen vaikka ottaa proteiini drinkin ja jonkun hedelmän, syö sitten myöhemmin sen "oikean" ruoan kun se uppoaa.

Suositut

Back
Ylös Bottom