Syöminen laihduttaessa

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Status
Viestiketju on suljettu.
Tästä oli varmaan miljoona ketjua täällä jo, mutten löytänyt.
Haluan siis laihduttaa normaalipainon ylärajalta jonkun verran kiloja pois.
Puhutaan aina että laihdutuksessa pitää olla miinuskaloreìlla että tuloksia näkyy. Mitä se sitten tarkoittaa?
Söin tänään noin 1000kcal ja pärjäsin sillä ihan hyvin ja söin aamiaisen, lounaan, välipalan, illallisen ja iltapalan. Tämän lisäksi kävelin niin, että askelmittarin mukaa olisi -500kcal ja salilla poltin -700kcal. Voinko jatkaa näin vai pitääkö jotain muuttaa, mitä?
Olen ihan pihalla näistä, toivottavasti joku fiksumpi auttaisi :(:(

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Joo, tota oon yrittänykki mut nyt vaa joteki täl kuumal ei vaan millään saa syötyy sitä 2000kcal :( Vaik yritän syödä isojakin annoksia niin aina se vaan jää sen alle... Argghhghh :( Tuntuu ihan toivottomalta... Mut kiitos nyt kuitenkin avusta :)

Ja vielä nyt sen verran että mun peruskulutus on noin 2500 eli kun siitä miinustetaan se 500 kcal tulisi siitä se 2000kcal. Eli kuinka paljon mun sitten pitäs urheilla että se paino putoo? :( Tuntuu niin turhauttavalta kun oon yrittäny selvitellä näit asioita varmaan jo 2 viikkoa, mut en vaa saa mistään selvyyttä..Vissiin sit liian tyhmä pää :-D

Ja vielä nyt sen verran että mun peruskulutus on noin 2500 eli kun siitä miinustetaan se 500 kcal tulisi siitä se 2000kcal. Eli kuinka paljon mun sitten pitäs urheilla että se paino putoo? :( Tuntuu niin turhauttavalta kun oon yrittäny selvitellä näit asioita varmaan jo 2 viikkoa, mut en vaa saa mistään selvyyttä..Vissiin sit liian tyhmä pää :-D

Sori nyt vaan mutta mikä hiton hiiri sä olet jos et saa 2000kcal alas? Vähän nyt niskasta kii ;)

Lähdet nyt syömään vaikka 2500kcal ja katsot lähteekö paino laskemaan. Jos ei lähde niin viikon päästä tiputat pari sataa jne. kunnes paino lähtee tasaisesti laskuun.

http://www.pakkotoisto.com/aloittelijoiden-osio/13927-laihduttaminen-beginners-ekaa-kertaa-dieetill-lue-t-m/

Homma menee pahasti metsään jos päivän ruokailut ovat tuhat kaloria, ja poltat päivän aikana tuhatkolmesataa. Laske peruskulutuksesi vaikka Kalorilaskurilla, ja syö 300-500kcal alle sen peruskulutuksen. Tommosilla järjettömillä nälkäkuureilla ajat kroppasi aineenvaihdunnan tukkoon, ja paino ei liiku suuntaan eikä toiseen.

Perus pakkislegendaa nämä aineenvaihduntajutut. Tuskin toisen maailmansodan aikaisilla keskitysleireilläkään kukaan sporttas 20% rasvoja, koska "aineenvaihdunta oli tukossa liian suuren energiavajeen takia." Miinuskalorit laihduttaa oli ne sitten -1000 tai -200.

AP:lle vinkkiä, että kokeile suosiolla vaikka alkuun 2000kcal ja tarkkaile painoa (mittaa aamupaino säännöllisesti). Kato minkälaista tahtia lähtee laskemaan. Jos paino laskee liian hitaasti, alenna kaloreita, jos taas liian nopeasti (lihasta kuihtuu läskin mukana), lisää niitä. Jos et oo koskaan käyny salilla, niin ei noilla kaloreilla vielä lihasmassa kuihdu, etenkin jos pitää proteiinit tarpeeksi korkealla.

Piti vielä lisätä, että oon siis parikymppinen nainen, vaikka nimimerkistä vois päätellä jotain muuta. :D se vaan tuli jostain mieleen.

Sori nyt vaan mutta mikä hiton hiiri sä olet jos et saa 2000kcal alas? Vähän nyt niskasta kii ;)

Lähdet nyt syömään vaikka 2500kcal ja katsot lähteekö paino laskemaan. Jos ei lähde niin viikon päästä tiputat pari sataa jne. kunnes paino lähtee tasaisesti laskuun.

No siis kyllä mä yleensä pystynkin syömää ton verran, mut jotenki tää kuumuus vie mun ruokahalua :( kyllä mä talvella oon paljon nälkäsempi.. Ehkä sit vaan oon outo :D

Tästä oli varmaan miljoona ketjua täällä jo, mutten löytänyt.
Haluan siis laihduttaa normaalipainon ylärajalta jonkun verran kiloja pois.
Puhutaan aina että laihdutuksessa pitää olla miinuskaloreìlla että tuloksia näkyy. Mitä se sitten tarkoittaa?
Söin tänään noin 1000kcal ja pärjäsin sillä ihan hyvin ja söin aamiaisen, lounaan, välipalan, illallisen ja iltapalan. Tämän lisäksi kävelin niin, että askelmittarin mukaa olisi -500kcal ja salilla poltin -700kcal. Voinko jatkaa näin vai pitääkö jotain muuttaa, mitä?
Olen ihan pihalla näistä, toivottavasti joku fiksumpi auttaisi :(:(

En nyt lähe mitenkään heti kyseenalaistamaan tai lähen, mutta en huonolla tarkotuksella. Eli jos kuitenkin söit 5 ateriaa ja laskit, että niissä oli vain 1000 kcal, niin mitä söit? Sillä 1000 kcal jaettuna 5 aterialle on naurettavan vähän. Tuli vaan mieleen, että oletko laskenut kalorit ihan oikein.

En nyt lähe mitenkään heti kyseenalaistamaan tai lähen, mutta en huonolla tarkotuksella. Eli jos kuitenkin söit 5 ateriaa ja laskit, että niissä oli vain 1000 kcal, niin mitä söit? Sillä 1000 kcal jaettuna 5 aterialle on naurettavan vähän. Tuli vaan mieleen, että oletko laskenut kalorit ihan oikein.

Aamupalaksi söin puuroa vadelmilla ja appelsiinimehun. Lounaaksi lanttukiusausta (kinkkukiusaus ilman perunaa) salaattia ja raejuustoa ja join lasin maitoa. Välipalaksi söin klementiinin. Illalliseksi salaatin. Iltapalaksi vesimelooni ja appelsiinimehua. Ja annokset oli suhteellisen pieniä, koska ei vaan ole tällä kuumalla ilmalla niin kova nälkä. Mutta joo en lähe väittämään vastaan, voi olla että olen laskenut väärin. Ja tiedän itsekkin että olen kaikesta ihan pihalla, valitettavasti... :D

Zone-sarja -42%
Eli kannattaa alottaa ainaki siitä, et opettelee laskee kalorit laihuttaessa. Muuten on tosi hankala laihuttaa, jos ihan mututuntumalla vaa syö. Paras olis, jos kaikki mitä suuhus pistät menis vaakan kautta. Tottahan toki laihuttaminen ilman mittailuaki onnistuu, mut helpottaa vaa tavotteen saavuttamista ku kunnolla panostaa siihen laihutuksee.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
No siis oon keittiövaa'alla mitannut paljon ne jutut painaa mitä suuhuni pistän ja sitten merkannut ne kiloklubin ruokapäiväkirjaan ja kännykkäni vastaavaan sovellukseen, josta oon saannu sit ne kalorit yhteenlaskettuna päivän päätteeksi. Eli esimerkiks vesimeloni-annos painaa 500g sitten oon ettiny sieltä vesimelonin ja laittanu annoskokoon 500g. Mutta jos tää tarkottaa etten osaa laskee kaloreit nii en kyl oikein tiiä enää, että miten sitten laskisin? :)

No ei tuossa kyllä paljoa kaloreita ollut vaikka vähän pieleen olis mennytkin. Ei auta kun syödä vaikka olisikin kuuma. Se on sitä säkrifaissia ;)

Aamupalaksi söin puuroa vadelmilla ja appelsiinimehun. Lounaaksi lanttukiusausta (kinkkukiusaus ilman perunaa) salaattia ja raejuustoa ja join lasin maitoa. Välipalaksi söin klementiinin. Illalliseksi salaatin. Iltapalaksi vesimelooni ja appelsiinimehua. Ja annokset oli suhteellisen pieniä, koska ei vaan ole tällä kuumalla ilmalla niin kova nälkä. Mutta joo en lähe väittämään vastaan, voi olla että olen laskenut väärin. Ja tiedän itsekkin että olen kaikesta ihan pihalla, valitettavasti... :D

Mäkin aattelin ekana että ei varmasti jää tuhanteen kilokaloriin viiden aterian kalorit, mutta noilla syömisillä on mahdollista jäädä.

Sitä että kuluttaa enemmän kaloreita kuin syö, ja toistaa tätä päivittäin kunnes paino on haluttu. Ei ole monimutkaista.

Protsku + Hiilari drinkit on melko vaivaton tapa ottaa kaloreita jos oikeasti tuntuu siltä ettei vaan saa syödyksi. Itellä tulee treenipävänä 1000kcal pelkästään näistä juomista.
Ja mitä tuohon kulutukseesi tulee niin uskallan väittää että kulutat 1500kcal päivässä vaikka makaisit koko päivän sohvalla joten se 2000 voisi olla melko hyvä päivän kalorimääräksi jos dieettailla mielit.

No siis oon keittiövaa'alla mitannut paljon ne jutut painaa mitä suuhuni pistän ja sitten merkannut ne kiloklubin ruokapäiväkirjaan ja kännykkäni vastaavaan sovellukseen, josta oon saannu sit ne kalorit yhteenlaskettuna päivän päätteeksi. Eli esimerkiks vesimeloni-annos painaa 500g sitten oon ettiny sieltä vesimelonin ja laittanu annoskokoon 500g. Mutta jos tää tarkottaa etten osaa laskee kaloreit nii en kyl oikein tiiä enää, että miten sitten laskisin? :)

Eiku olit vaa tohon edellisee viestii kirjottannu, "ettet tiiä mistää mitää". Mut tosiaaki, jos puntaria jo käytät ja ruuat sillä mittailet niin sittenhä asia on kunnossa. Seuraava askel onki sitten löytää se oma peruskulutus kalorimäärä ja syödä 500-1000 kcal alle sen.

Protsku + Hiilari drinkit on melko vaivaton tapa ottaa kaloreita jos oikeasti tuntuu siltä ettei vaan saa syödyksi. Itellä tulee treenipävänä 1000kcal pelkästään näistä juomista.
Ja mitä tuohon kulutukseesi tulee niin uskallan väittää että kulutat 1500kcal päivässä vaikka makaisit koko päivän sohvalla joten se 2000 voisi olla melko hyvä päivän kalorimääräksi jos dieettailla mielit.

Itsellä tulee juomista sekä treeni- että välipäivinä n. 2000kcal.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom