Swallow The Sun - Hope

En sanonut että matkittu. Mutta asiaan. Nuo koukerot ja tuo "pörriäinen" tuossa toi heti mieleen Opethin- logon.

Saman tuumasin itsekin noin 2s kuvan näkemisen jälkeen.

Harvoinpa se uudistus on hyvää tuonut ja esim. Dismemberin jätkät on sanonut että jos musiikkia muutetaan niin samalla muutetaan yhtyeen nimikin, oikea asenne!

Itse kuulun siihen ryhmään, että aina vähän pitäisi uudistua. Ei tietenkään koko bändiä. Punainen lanka pitää säilyttää ja se mikä tekee bändistä juuri sen bändin. Jos tätä vähääkään uudistumista ei tapahdu niin se musiikki alkaa puuduttamaan. Montako kertaa niitä samoja biisejä jaksaa kuunnella? oikeasti? Ja sitäpaitsi monikin bändi on saanut uudistumisella tuotua heti musiikkiin lisää mielenkiintoa. Jotkut bändit ovat jopa oikein parantuneet silmissä. Jotkut toki sitten myös epäonnistuneet.

Se, että ei yritä uudistua ollenkaan toimii kyllä, jos bändi pystyy kasaamaan tajuttoman kasan ns. "hittibiisejä". Harva bändi siihen pystyy.

Montako kertaa niitä samoja biisejä jaksaa kuunnella? oikeasti?
Olen aina ihmetellyt kun valitellaan että bändi toistaa itseään. Itse olen esim kuunnellut joidenkin bändien jotain yhtä biisiä elämäni aikana satoja kertoja, eikä ne ikinä ala vituttaan. Se olisi outoa jos levy ostettaisiin ja kuunneltaisiin vain kerran, sillä näinhän pitäisi toimia jos kerran haluaa aina jotain uutta.

Miten se siis on huonompi tilanne jos verrataan saman levyn kuuntelua vuosien varrella bändin uuteen tuotokseen, joka kuulostaa siltä itseltään?

Miten se siis on huonompi tilanne jos verrataan saman levyn kuuntelua vuosien varrella bändin uuteen tuotokseen, joka kuulostaa siltä itseltään?

Kaikkien musiikki ei välttämättä ole niin "kestävää". Ja muutenkin ne "kopiot" yleensä kuulostavat surkeammilta kuin se alkuperäinen.

Tämän Swallow The Sunin konsepti ja musiikki on kyllä niin toimivaa että ei haittais vaikka ei suuria muutoksia enää tulisikaan. Mutta omasta mielestäni nyt kun oon pari kappaletta kuullut niin onhan se musiikki monipuolistunut hieman ja hyvältä kuulostaa.
Niin ja ennakkotilasin levyn(+bokserit) pari päivää sitten. Kuukausi pitäis vielä jaksaa odotella.

Mitä nyt esikuunnellu tuon uuden Hope-levyn niin ihan hyvältä kuulostaa. Tyyli ei ehkä ole niin surullista mitä aikasemmilla mutta ihan tarpeeksi.

Ihmetyttää. Eikö levyn pitänyt ilmestyä 07.02?
Sillä levy löytyy Mehico-serkun hyllystä jo....melkein vituttaa bändin puolesta jos toi 07.02 edelleen pitää paikkaansa.

Ihmetyttää. Eikö levyn pitänyt ilmestyä 07.02?
Sillä levy löytyy Mehico-serkun hyllystä jo....melkein vituttaa bändin puolesta jos toi 07.02 edelleen pitää paikkaansa.

Albumi ilmestyy 7.2. ja 10.2. Lutakossa levynjulkaisukeikka.

Singlen kansitaidetta:

sts_sinkku_cover.jpg

Kuva: www.070207.com

pirun hieno kansi :rock:

Don't Fall Asleep meni uutena Suomen virallisen singlelistan kolmoseksi.

Don't Fall Asleep video SubTV:llä:
23.1. klo 22.55 ja 29.1. klo 22.55.

Don't Fall Asleep video SubTV:llä:
23.1. klo 22.55 ja 29.1. klo 22.55.

Kyllä ovat nyt isoja nimiä kun Tv:seen pääsivät ;). Listaveikkauksia? Eikös edellinen päässyt ekalla viikolla 8 vai 9:nneks, joten tämä menee luultavasti korkeammalle. Minä veikkaan että 5:nneksi vähintään.

Back
Ylös Bottom