Swallow The Sun - Hope

Pro-Pain

Ylileveä kuljetus
Mode
Swallow The Sun on saanut uusimman Hope albuminsa valmiiksi. Albumi ilmestyy 7.2.2007. Katatonian Jonas Renkse vierailee laulajana The Justice of Suffering biisissä. Ensimmäisenä singlejulkaisuna Don't Fall Asleep. Singlellä Timo Rautiaisen ja Trio Niskalaukauksen biisi Alavilla mailla, laulajana Tomi Joutsen (Amorphis).

Biisilista:
1. Hope
2. These Hours of Despair
3. The Justice of Suffering
4. Don't Fall Asleep
5. Too Cold For Tears
6. The Empty Skies
7. No Light, No Hope
8. Doomed to Walk the Earth

Swallow the sunin edellinen levy oli yksi kovimpia metallimusiikki julkaisuja pitkään aikaan suomessa ja miksei muuallakin. Odotukset tätä kohtaan ovat korkealla.

Hmm..ois voinu kappaleiden nimiä harkita paremmin, 2 X Hope. No, musa luultavasti on aivan loistavaa niin tollasia ei tarvi murehtia. Ainakin Tuskan keikalla kuulin ton No Light, No Hope:n ja sehän oli sitä ihtiään.

Viimeksi muokattu:
Tuossa on kyllä pirun komea teaseri tulevalta levyltä..:kuola: Tuleva levyn aloitus epäilisin? On sitten paras aloitus levykolmikosta (vaikka Through her silvery body kovasti hanttiin pistää) . Ja kiva kuulla että kriitikotkin on tykännyt ennakkokuuntelussa levystä, ne ovat yleensä tämän yhtyeen kohdalla olleet oikeassa :D . Sais mennä kolmisen kuukautta humahtaen, ei malta oottaa millään tulevaa levyä! Niin ja tuoltahan saa imuttaa liveviteon Out Of This Gloomy Light- biisiin jos joku ei huomannut.

Pakkohankinta tämäkin.

Swallow The Sun kuvasi viime viikonloppuna Don't Fall Asleep videon.

Aijai, kylläpä nuo uudet näytebiisit sopivat fiiliksiin todella hyvin. These Hours Of Despair sopii fiiliksiin loistavasti jo nimensäkin puolesta.

Itsellä aina sellainen olo kun kuuntelee tätä bändiä ettei ne biisit etene. Joutuu odottamaan aina 5 sekunttia seuraavaa nuottia. Doom metalli tosin tuntuu olevan juuri tätä. Meinaan nukahtaa nuottien välissä. :rolleyes:

Tämä vain oma mielipiteeni. Ei kannata ottaa liian vakavasti.

Singlen kansitaidetta:

sts_sinkku_cover.jpg

Kuva: www.070207.com

Omaperäisen loistava bändi, mutta nyt näyttäisi singlen kannessa olevassa logossa olevan melkoista yhtäläisyyttä länsinaapurin metalliylpeyden kanssa.
(ehkä olen ainoa jolle tuo pistää silmään)

Omaperäisen loistava bändi, mutta nyt näyttäisi singlen kannessa olevassa logossa olevan melkoista yhtäläisyyttä länsinaapurin metalliylpeyden kanssa.
(ehkä olen ainoa jolle tuo pistää silmään)

Mitähän niistä monista länsinaapurin metalliylpeyksistä...? Ihan oikeasti mulle ei tuu nyt mieleen miltä toi on matkittu, kerropas.

En sanonut että matkittu. Mutta asiaan. Nuo koukerot ja tuo "pörriäinen" tuossa toi heti mieleen Opethin- logon.

Outoa. Taidat olla oikeassa. Piti oikein tarkistaa My arms your hearse-levyn kannesta... Samaa sävyä kyllä löytyy, ei tullut kyllä tosiaan heti opeth mieleen tosta.. The morning never came:n simppeli logo on kuitenkin parempi kuin tämä uusi ja kakkoslevyn aikainen on liian "hienosteleva". Eipä tuo musiikkia silti huononna, toivottavasti :thumbs:

Hope sai Infernon ennakkoarvioinnissa 3/5, arvostelijana Tomi Pohto. Sanoi muunmuassa levyn olevan sitä samaa ja arvosteli yhtyettä musiikillisesti paikallaan pysymisestä. Taitaa Pohto kuulua niihin tyyppeihin, jotka eivät esim. pidä Slayeristä, Ac/Dc:stä ja muista takuunimistä ja joka levyllä pitäisi uudistua valtavasti.
Minä ihmettelen vähän tuota tapaa arvostella musiikkia, miksi toimivaa konseptia pitäisi muuttaa mihinkään suuntaan? Saatanan hyviä nuo aiemmat ovat ja jos samaa tulee lisää niin otan kyllä avomielin vastaan seuraavatkin lätyt.
Eli tämä arvostelu ei muuttanut ostosuunnitelmiani mitenkään. Yleensäkin otan vain ylistävät arvostelut huomioon, negatiivista palautetta saa joka levystä kunhan saadaan oikeanlainen henkilö arvostelemaan levy.

Totta että aina puhutaa et pitäs olla kokoajan jotain uutta, mut asiaan mitenkään littyen mun mielestä esim Bodomin uudistus ei ollut niin hyvä asia, ainaki itellä vanha uppoo paree. Ja Kyl toi Ghosts of Loss levy oli sen verran kova et seuraavakin on hankittava.

Totta että aina puhutaa et pitäs olla kokoajan jotain uutta, mut asiaan mitenkään littyen mun mielestä esim Bodomin uudistus ei ollut niin hyvä asia, ainaki itellä vanha uppoo paree. Ja Kyl toi Ghosts of Loss levy oli sen verran kova et seuraavakin on hankittava.

Harvoinpa se uudistus on hyvää tuonut ja esim. Dismemberin jätkät on sanonut että jos musiikkia muutetaan niin samalla muutetaan yhtyeen nimikin, oikea asenne!

Back
Ylös Bottom