Suututteko jos ei pääse treenamaan?

Perkele olen ollut nyt kolme päivää armottoman nuhan kourissa, eikä salille ole tietenkään mitään asiaa. Tuli vaan mieleen että olenko ainoa jolla alkaa tavarat lentelemään tässä tilanteessa. Aivan armoton vitutus päällä koko ajan, kun tuntuu että lihakset senkun pienenee :anssi: koko ajan eikä ruokakaan oikein maistu. Sanokaas nyt jotain lohduttavaa.

Kyllähän se vituttaa mutta ajattele niin että pieni treenitauko silloin tällöin on vaan hyväksi ja turha sitä on märehtiä kun et kuitenkaan voi tehdä asialle mitään, treenaat sitten tervehdyttyäsi 2x lujempaa :thumbs:

mulla tuli nuhan mentyä parin salikerran jälkee jo voimat takas että ei se kauheesti laita takapakkia muutaku viikon tai pari.

Vituttaa. Viikonloppuna löin vasemman etusormeni vannesahaan, tuloksena 5 tikkiä ja sormi ei taivu. Noh, eilen kävin kokeilemassa tietenkin, kun niin kovasti jo poltteli salille pääsy. Ihmeen hyvin kulki etusormi pystyssä, ainakin työntöliikkeet. Maksimiraudoista nyt ei voi tietty puhuakaan. Saa nähdä kuinka kauan menee, ennen kuin pääsee ihan tosissaan ottamaan.

harde20 sanoi:
Kyllähän se vituttaa mutta ajattele niin että pieni treenitauko silloin tällöin on vaan hyväksi ja turha sitä on märehtiä kun et kuitenkaan voi tehdä asialle mitään, treenaat sitten tervehdyttyäsi 2x lujempaa :thumbs:

Näin se pitäisikin ottaa, mutta kyllä sitä vitutus päällä on jos vaikkapa flunssan takia joutuu jonkun päivän sivussa olemaan. Ja nyt vituttaa kun olkapää rupesi vittuilemaan eilen pystyunnerruksessa. :curs: No onneks jäähoito auttoi ja todennäköisesti selkätreeni menee kunnialla huomenna ja sitten tuleekin viikonloppu pakkotaukoa menojen takia.

Itsekkin tämän viikon ollut aika tehokkaasti flunssassa ja ottaahan se päähän kun ei pääse salille tai voi tehdä oikein mitään muutenkaan. Olen sitten ravannut kodin ja makuunin väliä ja tuijotellut leffoja päivät pitkät. :D

Mulla ainakin alkaa hermot kiristämään jos ei pääse. Nyt tällä viikolla ollut flunssassa ja tympii vaan olla tekemättä mitään, muutenkin niin rauhaton luonne ettei millään malta vaan lojua sohvalla telkun edessä koko iltaa. :wall:

Kyllä se vituttaa, itselleni joskus erittäin harvoin tulee esteitä johtuen puolivuotisesta pojastani. Tottakai perhe on salia tärkeämpää, mutta en vaan voi sille mitään, että pistää vihaksi mahdollisen esten eteen tullessa. Sitten pitää vaan vilkasta treenipäiväkirjaa ja todeta, että onneksi on saanut pitkät pätkät treenata terveenä. Silloin harvoin kun tulee kipeeksi niin on otettava käyttöön tuo Harde20:sen mainitsema ajattelutapa

En sanoisi, että varsinaisesti suutun, mutta kyllä se ärsyttää/v*tuttaa aika kovin. Vaikka kyseessä olisi välttämätön välipäivä niin tulee sellainen olo, että "laiminlyö" jotain... Saa useaan kertaan muistuttaa itselleen palautumisen tärkeyttä :)

Kuulemma yli viikon jatkuneen tauon jälkeen oon todella rasittava :curs: ... Eilen ekaa kertaa kesäkuun jälkeen treenaamassa ja olin illalla kuulemma todella mukavalla tuulella... :D :love:

harde20 sanoi:
Näinhän se menee. Itse muutun treenitauon aikana sulkeutuneeksi ja pahantuuliseksi.

Itsellä oli juuri kahden viikon tauko pyöräilystä ja salitreenistä flunssan sekä erinäisten ulkomailla ja kotimaassa olleiden edustustehtävien vuoksi, mutta sitten kun pääsi taas kurittamaan itseään salille ja vetämään pitkää pyörälenkkiä, niin kyllä koneisto räjähti hienosti käyntiin. :hyper:

Tauon jälkeen tuntui hyvältä idealta treenata koko kroppa yhdessä sessiossa - samaan tyyliin kuin harjoittelun alkuaikoina - ihan vain tuollaisena herätyksenä elimistölle ja sitä se kyllä olikin. Oli tosi hyvä fiilis treenatessa ja jotenkin sai tosi hyvän tuntuman lihaksiin (ihan placeboa vai voiko tauolla olla tuollaiseen vaikutus?).

Dippi sanoi:
Näinhän se menee. Itse muutun treenitauon aikana sulkeutuneeksi ja pahantuuliseksi.

Itsellä oli juuri kahden viikon tauko pyöräilystä ja salitreenistä flunssan sekä erinäisten ulkomailla ja kotimaassa olleiden edustustehtävien vuoksi, mutta sitten kun pääsi taas kurittamaan itseään salille ja vetämään pitkää pyörälenkkiä, niin kyllä koneisto räjähti hienosti käyntiin. :hyper:

Tauon jälkeen tuntui hyvältä idealta treenata koko kroppa yhdessä sessiossa - samaan tyyliin kuin harjoittelun alkuaikoina - ihan vain tuollaisena herätyksenä elimistölle ja sitä se kyllä olikin. Oli tosi hyvä fiilis treenatessa ja jotenkin sai tosi hyvän tuntuman lihaksiin (ihan placeboa vai voiko tauolla olla tuollaiseen vaikutus?).

Kyllä sillä tauolla taatusti vaikutusta on, kun koko kroppa pääsee kerrankin palautumaan kunnolla
:)

Itselläkin tässä treenitaukoa hieman luvassa kun ryssin eilisessä selkätreenissä alaselkäni :itku: Onneksi telkkarista tulee snookeria niin se tuo hieman balsamia haavoihin :)

harde20 sanoi:
Itselläkin tässä treenitaukoa hieman luvassa kun ryssin eilisessä selkätreenissä alaselkäni :itku: Pitää ottaa levon ja snookerin kannalta :kippis1:
Millä tavalla hajotit selkäsi? (ihan vaan oman ja muiden turvallisuuden kannalta kyselen, jos vaikka osaisi välttää saman virheen)

Silloin ärsyttää eniten, kun flunssa on tulossa ja miettii pitäisikö mennä vai pitää lepoa. Sitten, jos menee salille treenit ei kulje ja tulee varmasti kipeäksi. Toisaalta, jos jää kotiin niin koko illan miettii sitä salille lähtöä (ettei sitä vielä niin kipeä olisi...)

Toinen milloin ärsyttää on jos on juuri pitänyt lepo/kevyen viikon ja alkaa ensimmäinen kova viikko. Tällöin, jos tulee kesken kaiken kipeäksi niin ärsyttää suunnattoman paljon.

training_day sanoi:
Millä tavalla hajotit selkäsi? (ihan vaan oman ja muiden turvallisuuden kannalta kyselen, jos vaikka osaisi välttää saman virheen)

Tein soutuliikettä alataljassa ja vaikka koitin pitää selän paikallaan niin se jotenkin pääsi liikahtamaan eteenpäin josta seurauksena aivan jumalaton vihlaisu ja semmonen 5 minuuttia makaamista lattialla kun en päässyt ylös.

Perkele mua suututtaa! Kouluajat on monesti sellaisia että ei pääse salille, ja sehän vasta vituttaa. Ja sitten jos sinne joskus pääsee, paikka on aivan täynnä.

Tässä on nyt flunssaa kolmas päivä menossa ja kyllä nyppii kun ei pääse vääntämään. Paino pudonnut pari kiloa, mikä syö mieltä ja kiukuttaa vielä enemmän. Täytyy vain yrittää asennoitua ja olla kiukuttelematta muille. Tämähän on hyvää "henkistä" treeniä. :)

Back
Ylös Bottom