Suurin ilmaan nostamanne paino ?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Avilla
  • Aloitettu Aloitettu
Iso MOi jälleen kaikille!

Nyt kun ruoditaan epäkästreenejä niin kuvailen vielä hieman lisää, 400 kg kuulostaa äkkiä paljolta mutta omasta kokemuksestani voin vain kertoa että itselleni se ei ole vielä se maksimi. Tunnen että epäkkääni tarvitsevat raakaa rasitusta kasvaakseen ja ovathan ne pirusti kasvaneetkin. Epäkäslihas on ollut aina vahva osa lihaksissani. Täytyy myöntää että kyllähän se kroppa joustaa alas päästäessä, pakkohan se on tai jostain repee jotain irti.

Liikkeen alussa pidän selän taakse kaarella, kyykistyn niin että saan tangon tuotua polven yläpuolelle, reippaasti takanojan tuntuinen veto niin hyvin se nousee. Parin sekunnin odotus että tangon jousto lakkaa ja siitä se sitten lähtee.
400 kilon paino ajautuu aina vähän etupuolelle ja pakottaa yläselkää taipumaan eteenpäin mutta saan siitä vähän vauhtia epäkäsvetoon.
Oli miten oli, saadakseni epäkkääni kehittymään niin on käytettävä suuria massoja ja se pakottaa vähän "heilumaan" :)

Tällä natural treenillä ja 100 kilon omalla painolla on mielestäni aika hyvin kuitenkin ja en ole muiden nähnyt vastaavaa tekevän ;)

Itse herra Napalmi tietääkseni voi tämän allekirjoittaa todeksi :)

tammmar sanoi:
Itse herra Napalmi tietääkseni voi tämän allekirjoittaa todeksi :)

tää selvensi ainakin mulle millä tyylillä nää kohautukset tehdään :(

Enpä nää järkeä käyttää noin kovia rautoja epäkästreeneissä, VARSINKIN jos tekniikka ei ole puhdas. Colemannilla oli luultavimmin isoimmat epäkkäät Mr. olympiassa enkä usko että hänkään tuollaisilla raudoilla treenaisi, paikathan siinä ennemmin tai myöhemmin hajoavat...

pori1980 sanoi:
tää selvensi ainakin mulle millä tyylillä nää kohautukset tehdään :(

No se kai on aivan sama threadin otsikon huomioon ottaen millä tyylillä ne painot sieltä ylös tulee, varsinkin kun on kyse 400:sta kg:sta ja vieläpä kyseisellä painolla tehdyistä _useista_ toistoista :)

Tuntuu kyllä niin levottomalta toi 400kg... Aika paljon tuntuu epäilijöitä olevan (jag också) tai ainakin todisteita kaipaavia! Joten eikun :kuvia: epäkkäistä ja "olankohautuksista" vaan! Ilman todisteita tuota ei valitettavasti kauhean moni usko...

Voithaa sie Tammar laittaa niit kuvviiki, mutta toteanpahan vaan että tulipa laitettua kerrankin hyvä threadi, eli keskustelu menee mielenkiintoisemmaksi vaan koko ajan. Itselläni on treeni-kuukausia takana vasta vähän yli 4, ja ranteet on vain 6 cm kapeimmasta kohdasta, ja monen mielestä minun urheilusuoritukset ja kunnon tuntien ei pitäisi pystyä vetämään tuota 180kg:ta jonka jo sain ilmaan. Eli en yhtään ihmettele jos Tammaria RUOSKITAAN, mutta mitäs siitä. Että kaikki EPÄILIJÄT vaan itse testaamaan ja treenaamaan. Huomasin että kädet on paksuntuneet vähän forkkujen osalta, eli aion jatkaa tätä harjoitetta JOKA VIIKKO. Sormen murtuminen alkukesästä vähän haittasi, mutta tämähän ääriharjoittelu on hyvää luidenkasvatusta samalla kun lihastenkin ... :-)

Tuli tuosta 400kg:stä mieleen, että milläs painolla Ronnie tekee epäkkäitä Cost of Redemption -pätkässä? Siinä on muistaakseni ainakin 6 50kg levyä ja taitaa olla vielä parikymppiset kyydissä. Ronnie on Ronnie ja sen epäkkäät on nähty, lieneekö tammar siis muka samaa sarjaa? Kuvia, kuvia!!!

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
mxm sanoi:
Tuli tuosta 400kg:stä mieleen, että milläs painolla Ronnie tekee epäkkäitä Cost of Redemption -pätkässä? Siinä on muistaakseni ainakin 6 50kg levyä ja taitaa olla vielä parikymppiset kyydissä.

En nyt mene varmaksi sanomaan, kun menin leffan jo poistamaan, mutta muistaakseni oli 780lbs = 354kg, tai sitten kaks 45lbs limppua vähemmän eli 313kg. Eikä Ronnie niillä kovin isoa liikettä saanut tehtyä.

Dreamer sanoi:
Voihan tämä tammmar olla vaikka Marko Savolainen salanimellä :)

Savolainen sanoi muistaakseni kirjassaan että tekee 140-180kg. Mutta varmaan tekee vähän yli ton 180kg:kin.

Vai että tammmar tekee isommilla painoilla kuin Marko Savolainen ja Ronnie Coleman? Nyt voisin minäkin haluta niitä :kuvia:

Aikamoinen karju pitää olla.

njamnamie sanoi:
En nyt mene varmaksi sanomaan, kun menin leffan jo poistamaan, mutta muistaakseni oli 780lbs = 354kg, tai sitten kaks 45lbs limppua vähemmän eli 313kg. Eikä Ronnie niillä kovin isoa liikettä saanut tehtyä.

Tuo 350kg:n kieppeillä se on millä se siinä painaa!

Niin se sanoo siinä, että: "that's 735 pounds..."

njamnamie sanoi:
Ronniella oli muistaakseni n,350kg ja liikerata vähintäänkin säälittävä niillä raudoilla :)

Olitte mitä mieltä tahansa niin näin asiat nyt vain ovat, kuvia en nyt tuosta saa ja sillä siisti!
Toiset tekee epäkkäitä siististi ja toiset ei, toisilla ne kasvaa toisilla ei.
Jos Savolainen teki 350 kg epäkkäitä niin siihen on varmasti syynsä koska varmasti voimaa olis enempäänkin. Itsekin monesti olen joutunut jäämään alle 300 kg koska sattuu alaselkään tai solisluiden kiinnikkeisiin.
Taidanpa koittaa seuraavaksi ilman remmejä teidän provosoimana!

Joskus olin sitä mieltä että MINÄ en natuna saa 200 rikki penkissä mutta olin väärässä (paidalla). :)

Vai että semmosta :rolleyes: sanomasi mukaan olet monesti joutunut alle 300kilon jäämään kun käy selkään ja solisluiden kiinnikkeisiin, eikai vajaa 300kg pitäs vielä tuntua missään jos 400kilolla oot 8toistoa nytkytelly. 200 paita penkki(joka ei ole mielestäni kyllä mikään kummonen edes, koska raw todennäköisesti 150kg :) ) on tuohon 400kilon nytkyttelyyn lasten leikkiä:)

Sinänsä kummallista, että mies ei meinaa jaksaa sitä 400kiloa vetää edes kunnolla ylös, saatikaan kunnollisella tekniikalla ja silti muka pystyy tekemään olankohautuksia 8 toiston sarjana.
No, eipä tietenkään niitä kuvia saa. :D

Eiköhän tämä epäkäs keskustelu ollut tässä.

No olenko väittänyt että se 300kg tuntuis jossain?? pakko vaan on sillä tehdä jos enempää ei paikat kestä ja tekemättäkään ei malta olla :)

Mun RAW penkki on jossain 180kg tietämillä ja itselleni kohtuu hyvä koska en ole liiemmin sitä tulostavoiteellisesti harjoitellutkaan.

Enempää en ala tuota epäilijöiden joukkoa vakuuttelemaan, tulkoon paikalle katsomaan luonnonoikkua jos kerran on niin mahdottoman kuuloista :)

Eli mun puolesta epäkästreeni keskustelu voi ihan hyvin olla tässä :))

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom