Suuri sisustusthread (Kuvia?)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Palataan vielä tohon ikean tv-tasoon. Jos jollain sattuisi olemaan tietoa mistä löytyisi samantyyppista mustana kuin tuo niin kertokoon samantien minulle. Kyllähän noita samantyylisiä löytyy, mutta ne on aina jotain pyökkiä, kirsikkaa tahi vastaavia. Ei kiitos sellaisille.

Palataan vielä tohon ikean tv-tasoon. Jos jollain sattuisi olemaan tietoa mistä löytyisi samantyyppista mustana kuin tuo niin kertokoon samantien minulle. Kyllähän noita samantyylisiä löytyy, mutta ne on aina jotain pyökkiä, kirsikkaa tahi vastaavia. Ei kiitos sellaisille.
Ehkä jotain samaan henkeä? Tosin tuossa on tommonen huurrettu lasi, minkä taakse jää kaikki mööpelit. Todellisuudessa ne ei näy noin selvästi kuin kuvassa. Ja vetolaatikossa on tilaa dvd- ja cd-levyille tms.

edit. ah soo, :david:minä, noita ei taida kyllä saada kuin valkeina tai pähkinän värisinä.

arena_7012_pahkina.jpg

arena_7011_valk.jpg

Mistähän löytäisi mytologia aiheisia patsaita, tauluja sun muuta sälää? Kreikan, eqyptin ja skandinavian mytologiat erityisesti kiinnostaisivat sisustuksessa

Jumbossa on eräs liike yläkerrassa "suuressa aulassa" jossa on kaikenlaista tuollaista patsasta.
Samalla kandee tsekkaa Tennispalatsin Kukunor: www.kukunor.com

En muuten ymmärrä mikä vitun idea on tehdä noista tasoista noin pieniä. Eihän mun harmani mahdu suureen osaan noista simppeleistä tasoista.

Mä en taas ymmärrä miksi niistä vahvistimista pitää tehdä niin isoja ja rumia. Mahtuisivat helposti pienempäänkin koteloon.

Uuteen kämppään en aio laittaa koko TV-tasoa. Jotenkin ne on niin epäkäytännöllinen, rumia ja turhaa tilaa vieviä huonekaluja. Taulu-TV tekee mielestäni koko kalusteen olemassaolon aika kyseenalaiseksi.

Mä en taas ymmärrä miksi niistä vahvistimista pitää tehdä niin isoja ja rumia. Mahtuisivat helposti pienempäänkin koteloon.

Uuteen kämppään en aio laittaa koko TV-tasoa. Jotenkin ne on niin epäkäytännöllinen, rumia ja turhaa tilaa vieviä huonekaluja. Taulu-TV tekee mielestäni koko kalusteen olemassaolon aika kyseenalaiseksi.

Sama juttu, ostan taulutelkkarin jossa on sopiva digiviritin, tai vaikka molemmat ja isken sen seinään kiinni siten että johdotkin menevät seinän sisällä.

Itse pulttaisin oman seinään kiinni, mutta silloin en saisi töllöä kääntymään.

En muuten ymmärrä mikä vitun idea on tehdä noista tasoista noin pieniä. Eihän mun harmani mahdu suureen osaan noista simppeleistä tasoista.

Kato ku niiden pitää olla niin ihQsöpöjä, käytännöllisyydestä viis :rolleyes:.

Vahvarivalmistajat varmaan sponssaavat huonekalufirmoja tekemään liian matalia tasoja että ihmiset änkisivät vahvistimensa liian pieneen tilaan, käräyttäisivät ne ja joutuisivat ostamaan uudet :D.

Viimeksi muokattu:
Luultavasti vaffit saataisiikin menemään pieneen tilaan, lähinnä varmaan tuo lämmöntuoton takia niistä tehdään isoja ja ilmavia? Ikean hyllyt on musta suunniteltu enemmän noilla markettivahvareille. Kerran kokeilin survoa oman vaffin ikean hyllyyn, mahtui kun otti jalat irti ja yläosan kiinni kattoon. Voin sanoa että hieman kuumeni. Kokeilu loppui äkkiä testaajan pelkoon laitteen hajoamisesta.

Ja ostaisin mielelläni pienet, tyylikkäät ja matalalle soivat kaiuttimet jos sellaisia löytyisi. Vaffin koolla taas ei ole henk. koht. mitään väliä, hifiliikkeitä katsellessa suurin osa nyt vaan on sitä "stantardi" kokoa.

Ja ei, en vielä omista mitään yber-kalliita laitteita, mutta päivittämisen himo on kauhia. :P Argon2 houkuttelisi niin kovasti jonkun hyvän musasubin kanssa. :haart:

Jos nyt miettisin asiaa puhtaasti sisustuksellisesti, kiinnittäisin töllön varmaan seinälle, ostain jonkun todella pienen tason nättiä/pientä vaffia varten ja pari pientä kohtuullisesti soivaa kaiutinta ilman subbaria. Minimalistisuus on täälläkin se suunta. :)

No osallistutaanpa tännekin..

Tykkihuoneen pistin uusiksi. Eli tapetit, lattia ja katto uusiksi.

Tuon kotelo rakenteen kattoon tein nyt, sitä ei ollut aikaisemmin.

Tää on sitten vielä kesken. Seuraavana valkokangas eli MDF-levy maalaus viikonloppuna. Samaten uuden laitetason tekeminen kuhan kerkiää.

Liitteet

• katto.webp
    katto.webp
    15,6 KB · Katsottu: 864
No osallistutaanpa tännekin..

Tykkihuoneen pistin uusiksi. Eli tapetit, lattia ja katto uusiksi.

Tuon kotelo rakenteen kattoon tein nyt, sitä ei ollut aikaisemmin.

Tää on sitten vielä kesken. Seuraavana valkokangas eli MDF-levy maalaus viikonloppuna. Samaten uuden laitetason tekeminen kuhan kerkiää.

Kerroppa tuo kotelorakenteen rakenne, olen tuota usein miettinyt että miten tuollainen kannattaisi rakennella.

Kuvassa vielä hieman erilainen vaihtoehto:
keittio.jpg

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Itseasiassa nyt kun rupesi enemmän kiinnostamaan tuo hifit + sisustus yhdistelmä niin jos tiedätte jotain hienoja kuvia/esimerkkejä laitteita joilla tuollaisen saisi aikaiseksi niin laittakaa ihmeessä linkkiä tänne tai mulle. :)

Itseasiassa nyt kun rupesi enemmän kiinnostamaan tuo hifit + sisustus yhdistelmä niin jos tiedätte jotain hienoja kuvia/esimerkkejä laitteita joilla tuollaisen saisi aikaiseksi niin laittakaa ihmeessä linkkiä tänne tai mulle. :)

Nämä kuvat oli jo kertaalleen, mutta jos missasit niin katso tästä:
http://www.kimppakaverit.com/asunto/mageita/

Noi on makeita mutta missä on ne hifit? :)

Lähinnä kaiuttimien intengrointi sisustukseen tuottaa ongelmia. Vaativat tilaa jalustojen kanssa eikä niitä voi laittaa vain seinään kiinni. :(

Perkele, olisi ollut tarkoitus hakea tuollainen taso ikean putiikista mutta mutta. Oma yamahan viritin vahvistin menisi just ja just, kun milli näyttäisi olevan ylimääräistä tilaa :jahas: Ihan ei jäisi valmistajan suosittelemaa tilaa yläpuolelle, mut ei se niin tarkkaa ole...

Mulla on järeä Sherwoodin vahvistin ja äly petti tuollaista Ikean tasoa ostaessa. En sitten tullut mitanneeksi vaihvistimen korkeutta ja ylläri etti mahtunut väliin. Kyllä mä jättäisin jonkin verran tilaa sen vahvistimen ja seuraavan tason väliin, ei kuitenkaan huvita polttaa koko kämppää.

15cm on ihan helvetin vähän. Eihän siihen mene edes kaikki CD-soittimet:D. Kaippa se pitäisi olla erilinen laiteräkki.

Kerroppa tuo kotelorakenteen rakenne, olen tuota usein miettinyt että miten tuollainen kannattaisi rakennella.

Ei kai siinä muuta kuin vanha katto pois. 45mmX45mm uudet koolaukset reunoille. Pintaan ja sivuille pähkinä laminaatti. Uudet listat ja spotit.

Siinäpä se lyhyessä yksinkertaisuudessaan.

Kas, täällä on pohdittu aivan samaa ongelmaa johon itse hain ratkaisua viimeviikolla...

Lähtökohta (ei toivoakaan saada Onkyo tuonne väliin):
http://i207.photobucket.com/albums/bb66/suppotaalasmaa/CIMG1444.jpg

Ja ratkaisu:
http://i207.photobucket.com/albums/bb66/suppotaalasmaa/CIMG1454.jpg
http://i207.photobucket.com/albums/bb66/suppotaalasmaa/CIMG1455.jpg

Homma on vielä melko vaiheessa. Johdot täytyy saada järjestykseen / piiloon ja myös ovien kuosi vaihtuu kun tossa on nyt vain valkoinen levy kirkkaan lasin takana... Myös Jamot on lähdössä vaihtoon ja tilalle tulee tuollaiset http://www.orbaudio.com/index.asp?PageAction=VIEWPROD&ProdID=19

Lipasto olisi yksi vaihtoehto mutta en haluaisi tv:tä kovinkaan korkealle. :(

Ja nätti seinä, itsellä melko samanlainen sohvan takana.

Katselin tuossa juuri Ioneita kajareiksi, eivät olisi mitenkään pahanhintaiset, noille sitten vain hyvä musasubbari lisäks ja vaffinkin vois päivittää vielä paremmaksi. Ioneiden kanssa saisi kuitenkin jo tyylikkäämmän sisustuksen kun olisivat pienemmät kuin nykyiset Infinityt. Ja kaiutinjaloiksi on syksyn aikana tulossa Dynadion Stand 1 mustana. :kuola:

Jos tuommoiset tasot kiinnostaa kannattaa katsoa:
http://www.kimmoseppanen.fi/?pg=tuotteet

Tasosta saa käytännössä sellaisen kuin itse haluaa, mahtuu järeämpikin vahvari ilman ongelmia. Valinnanvaraa mm. leveydessä, korkeudessa, jaloissa,ovissa ja takalevyissä. Saa myös mustana, vaikka eivät luettele sitä sivuillaan. Tukevaa tekoa, kaukana noista IKEAn virityksistä (mikä näkyy tietysti myös hinnassa). Kannattaa käydä esim. Vepsäläisellä ihmettelemässä.

Nim. tyytyväinen asiakas

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom