Suuri sisustusthread (Kuvia?)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Hmm... pitäisköhän ruveta napsiin kuvia tähän ketjuun...

Ois nimittäin v.2005 asti aika monta sisustuskuvaa, kun kerran Honkatalojen esitekuvia olen siitä asti kuvannut
Tietenkin tuosta linkistäkin näkee jonkin verran noita kuvia, mutta paaaaljon enempi niitä löytyy kovalevyltä :D

Edessä on toimistolta kotiin siirtyminen ja jo viikon jälkeen alaselkä kaipaa duunipaikan nostettavaa pöytää, jossa voi siis läppäröidä seisaaltaan. Mistähän tuollaisen nostomekanismin saisi halvimmalla hankittua kotitoimistolle?

Kellään mielessä tai tiedossa jotain näiden kaltaista, kapeaa kirjahyllyä, jota ei ole ihan mauttomuudella raiskattu. Ei oikein mene budjettiin nuo alkuperäiset.

product_thumb.php

product_thumb.php

Ei mahda sulla kovin iso budjetti olla jos parin kympin kirjahyllyjä et pysty ostamaan. Nimittäin nuo näyttävät juurikin maks. 20 euroa maksavilta. Toki jos niihin lätkäistään jokin desing -suunnittelin nimi ja sen mukainen hintalappu niin voi mennä jo jonkun budjetin yli. Mutta ilmeisesti sulle tuo alkuperäisyys ei ole niin tärkeä, niin tee vaikka itse. Ei näytä kovinkaan kummoiselta rastilta. Pari rimaa ja hyllyt, muutama ruuvi ja naulauslevyillä kasaan.

Ei mahda sulla kovin iso budjetti olla jos parin kympin kirjahyllyjä et pysty ostamaan. Nimittäin nuo näyttävät juurikin maks. 20 euroa maksavilta. Toki jos niihin lätkäistään jokin desing -suunnittelin nimi ja sen mukainen hintalappu niin voi mennä jo jonkun budjetin yli. Mutta ilmeisesti sulle tuo alkuperäisyys ei ole niin tärkeä, niin tee vaikka itse. Ei näytä kovinkaan kummoiselta rastilta. Pari rimaa ja hyllyt, muutama ruuvi ja naulauslevyillä kasaan.

Noi on tanskalaista minimalismia eli merkki Normann Copenhagen. Ylemmän hyllyn hinta 470 euroa. Alempi varmaan samoilla hujakoilla.

Noi on tanskalaista minimalismia eli merkki Normann Copenhagen. Ylemmän hyllyn hinta 470 euroa. Alempi varmaan samoilla hujakoilla.

Näin mä vähän ounastelinkin. Katselin huvikseni, että liimapuulevyhylly (eihän mitään lastulevyä voi laittaa) biltemassa maksaa 3,90 €/kpl. Siihen päälle pari rimaa, voi ottaa vaikka millaista 5000 vuotta vanhaa apina- tai muuta arvopuuta, ja ruuvit. Vaikka kuinka hifistelis ja veis vaikka liimapuulevyt maalarille maalattavaksi niin siltikin pääsis varmasti alle puoleen hintaan.

Helvetti kun ois tuollainen minimalistinen maku ja tykkäis tällaisesta tyylistä. Vois laittaa kämpän täyteen "arvokasta desingia", eikä tuntuis missään.

Zone-sarja -42%
Ulkokalusteet pitäs saada, katetulle ja lasitetulle terdelle. Eli semmoset vähän paremmat. Isku New Port oli aikoinaan, mutta eipä ole enää olemassakaan. Suomisoffalla oli vastaavia mutta sieltä en mitään ostais, tosin sekin on konkurssissa. Muita paikkoja?

Eli tämmönen (klikkaa isommaksi):

Tommosta tukevampaa, pyöreää ja hieman "karvaista" mattarottinkia. Hinnalla ei väliä. 2 tuolia ja sohva tarvitaan.

Maskussa on "Paju" -sarja, näyttää ainakin netissä hieman samalta.

Huppe, jos hinnalla ei väliä niin suuntaa Jackpointiin ;) http://www.jackpoint.fi/

Todella tyylikkäitä ja varmasti elinikäisiä ulkokalusteita, mutta tyyriitä...

^ Hienoja kyllä. Missähän hinnoissa nuo liikkuu?

Olen kerran käynyt ko. liikkeessä. Yleensä olen todella nirso kaikissa kaupoissa, mutta Jackpointista olisin voinut napata mukaan vaikka mitä.. hintoja ei paljon näkynyt, vaan niitä piti erikseen myyjiltä kysellä. Aurinkotuoleja olin etsimässä. http://www.jackpoint.fi/index.php?nav=0,12,207&d=detail&nr=1&t=l&l=fi tällaisen hinta olisi ollut 400 euroa. No tämän hetkiselle budjetille vähän liian kallista, joten käytiin ostamassa Iskusta -50% alennuksella 2 aurinkotuolia ja pehmusteet n. 230 eurolla :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mites toi allpostersista tilaaminen ? Sisältyykö postikulut hintaan ? Kuinka pitkä toimitusaika yleensä ? Tartteeko jotain erikoista korttia maksamiseen vai meneekö verkkopankissa tms. ? Ja yleensäkin suositteletteko ko. kaupasta tilaamista ?

Makuuhuonetta tarkotus laittaa uuteen uskoon ja löyty pari aika sopivaa kuvaa ja tekis mieli tilata. Sitten vielä, saako tollasiin 60x40 ja 80x60 kokosiin julisteisiin helposti kehyksiä esim. ikeasta tms. ettei tarttis kehystää, joka maksaa ns. v*tusti ?

Kiitoksia etukäteen :) Lisäksi, onko jollain on tiedossa (suomesta) kauppaa jolla olis valikoimassaan tän: http://formale.fi/fi/valaisimet/1343-kolmijalka-valaisin.html tyylisiä valaisimia (meri-aihe eli puu ja messinki hyvä vaihtoehto), mut mielellään hinta sais olla aika paljon halvempi.

Mites toi allpostersista tilaaminen ? Sisältyykö postikulut hintaan ? Kuinka pitkä toimitusaika yleensä ? Tartteeko jotain erikoista korttia maksamiseen vai meneekö verkkopankissa tms. ? Ja yleensäkin suositteletteko ko. kaupasta tilaamista ?

Tilasin pari t-paitaa vast´ikään sieltä. Postikulut olivat erikseen, mutta parilta paidalta muutaman euron. Ilmoitus toimituksen postituksesta tuli noin tunnin päästä tilauksesta ja paketti oli tippunut postiluukusta kaksi päivää tilauksesta. Maksoin Nordean verkkopankissa (http://www.allposters.fi/gallery.as...2A88&subject=pay&startat=/help/pay_method.asp).

Sohva olisi hakusessa. Tuleeko jollain mieleen jotain näillä spekseillä:

Siro, "ilmava", 3-istuttava sohva rahilla tai divaanilla. Seisoo irti maasta kapeilla metallisilla jaloilla. Sohvan saa mustalla kestävällä kankaalla tai nahalla (koiratalous).

Toi HT Collection on hieno, oiskohan siihen olemassa iso rahi, joka ratkaisisi divaaninpuutteen. Pitääpä käydä viikonloppuna Vepsäläisellä. Tosin joku pari tonnia mun mielestä ylin mitä sohvasta kannattaa maksaa, kun se koiraperheessä on kuitenkin aika-ajoin vaihdettava, eli vähän hintakarsintaakin pitänee harrastaa.

Muutama vuosi sitten tilasin Natuzzin sohvan Italiasta, johon valittiin nahat ja kaikki itse ja oli juuri noin 2ke. Onpa kallis tämä HT Collection. :D

Hieno kylläkin. Katsotaan millaisen hinnan saisi neuvoteltua.

Latest posts

Back
Ylös Bottom