Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tietäiskö joku mistä sais jonkun 80-130e maksavan toimisto/työtuolin? Jotain tekonahkaa se sais olla valkoista tai mustaa ja mielellään oikein moderni.
Nyt pyytäisin astetta villimpiä ajatuksia sisutuksen suhteen, aihioina massiivipuu ja kivi.
No mistäs saisin 100-200e kajarit? Värinä mieluiten valkoinen, mutta voin maalaa ittekki. Mihinkään Genelecceihin ei oo laittaa rahaa , harmi sinänsä ne on niin laadukkaat.
Työhuone on nyt valmis:
No, ikkunan smyygit ja listat vielä.
Työhuone on nyt valmis:
Aika karun näköinen on työhuone. Eipä jaksaisi kovin pitkään tuolla istuskella.
27 iMac tuohon tilalle ja genet seinälle tai pöydän nurkalle.
Työhuone on nyt valmis:
Tarkoitin siis rakennusteknisesti, lipsahti ehkä hieman väärään trediin. Eli kiintokalusteet, lattia ja listat laitettu ;)Työhuone on nyt valmis:
Aika karun näköinen on työhuone. Eipä jaksaisi kovin pitkään tuolla istuskella.
27 iMac tuohon tilalle ja genet seinälle tai pöydän nurkalle.
Lattia on kiiltävää valkoista laminaattia, no laataltahan toi näyttää. Joku nasta pöytävalo pitäisi saada. Tummanharmaat paneeliverhot tulee vielä ikkunaan sekä semmonen puinen "ikkunalauta" kunhan ehtii väkertämään.No ei tuo viihtyisyys varmaan tietokeen päivityksellä parane? Pöytä on musta vähän kolkon näköinen ja samoin laatat. Seinälle tauluja tai muuta krääsää, niin muuttuu kotoisemmaksi heti. Pöydän vaihtaisin itse mahonki(n väri)seen, ja pöydälle työvalo, ja muuta tyylikästä toimistoroipetta. Tietysti makuasioita, itse olen juuri nyt fiksaantunut vähän klassisemman tyylisiin kalusteisiin.
Pakko kysyä uteliaisuudesta että mitä nuo punaset teipin palan näköiset on mitä on tuolla seinillä molemmissa kuvissa...
Tyylihän on aina makuasia. Meillä emäntä haluis tehdä koko asunnosta tollasen kliinin ja steriilin. Minä olen taistellut vastaan kynsin ja hampain. Tollaseen kliiniin ympäristöön saa kummasto eloa kun sinne roiskasee jonkun yhden räikeän valopilkun, tyyliin kirkkaan punaisen fatboyn nurkkaan. Työtuoli vois olla vaikka vihreä? Yksi iso kasvi (jukkapalmu tms) nurkassa tekee kanssa ihmeitä kokonaiskuvalle..
Oddiksella erittäin asiallinen työpiste. Ei tartvitse 10 wintoosaa