Suuri sisustusthread (Kuvia?)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tietäiskö joku mistä sais jonkun 80-130e maksavan toimisto/työtuolin? Jotain tekonahkaa se sais olla valkoista tai mustaa ja mielellään oikein moderni.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Tietäiskö joku mistä sais jonkun 80-130e maksavan toimisto/työtuolin? Jotain tekonahkaa se sais olla valkoista tai mustaa ja mielellään oikein moderni.

Tuolla budjetilla on paras mennä suoraan IKEA:aan. Ihan ok kamaa hinta/laatu-suhteessa oikeastaan IKEA:ssa, mutta kun kokeilee parempaa niin ei ole paluuta.

Nyt pyytäisin astetta villimpiä ajatuksia sisutuksen suhteen, aihioina massiivipuu ja kivi.

No mistäs saisin 100-200e kajarit? Värinä mieluiten valkoinen, mutta voin maalaa ittekki. Mihinkään Genelecceihin ei oo laittaa rahaa , harmi sinänsä ne on niin laadukkaat.

Työhuone on nyt valmis:

duunikoppi.jpg

No, ikkunan smyygit ja listat vielä.

Työhuone on nyt valmis:

duunikoppi.jpg

Aika karun näköinen on työhuone. Eipä jaksaisi kovin pitkään tuolla istuskella.
27 iMac tuohon tilalle ja genet seinälle tai pöydän nurkalle.

Työhuone on nyt valmis:

duunikoppi.jpg

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

No ei tuo viihtyisyys varmaan tietokeen päivityksellä parane? Pöytä on musta vähän kolkon näköinen ja samoin laatat. Seinälle tauluja tai muuta krääsää, niin muuttuu kotoisemmaksi heti. Pöydän vaihtaisin itse mahonki(n väri)seen, ja pöydälle työvalo, ja muuta tyylikästä toimistoroipetta. Tietysti makuasioita, itse olen juuri nyt fiksaantunut vähän klassisemman tyylisiin kalusteisiin.

Työhuone on nyt valmis:
Tarkoitin siis rakennusteknisesti, lipsahti ehkä hieman väärään trediin. Eli kiintokalusteet, lattia ja listat laitettu ;)

Onneksi sun ei tarttekaan. Mietin kyllä Martelan pyökkipöytää, röyhelöverhoja ja johtojen sekamelskaa ja hurisevia tietkonepönttöjä. Seinille AC/DC -julisteita myös. No, tein kuitenkin tommosen. ;)

No ei tuo viihtyisyys varmaan tietokeen päivityksellä parane? Pöytä on musta vähän kolkon näköinen ja samoin laatat. Seinälle tauluja tai muuta krääsää, niin muuttuu kotoisemmaksi heti. Pöydän vaihtaisin itse mahonki(n väri)seen, ja pöydälle työvalo, ja muuta tyylikästä toimistoroipetta. Tietysti makuasioita, itse olen juuri nyt fiksaantunut vähän klassisemman tyylisiin kalusteisiin.
Lattia on kiiltävää valkoista laminaattia, no laataltahan toi näyttää. Joku nasta pöytävalo pitäisi saada. Tummanharmaat paneeliverhot tulee vielä ikkunaan sekä semmonen puinen "ikkunalauta" kunhan ehtii väkertämään.

Takaseinä on tällainen rapattu tummanharmaa, about samaa sävyjä tulevien verhojen kanssa:

403421_10150828581493164_677753163_9832942_713568046_n.webp

Pakko kysyä uteliaisuudesta että mitä nuo punaset teipin palan näköiset on mitä on tuolla seinillä molemmissa kuvissa...

Tyylihän on aina makuasia. Meillä emäntä haluis tehdä koko asunnosta tollasen kliinin ja steriilin. Minä olen taistellut vastaan kynsin ja hampain. Tollaseen kliiniin ympäristöön saa kummasto eloa kun sinne roiskasee jonkun yhden räikeän valopilkun, tyyliin kirkkaan punaisen fatboyn nurkkaan. Työtuoli vois olla vaikka vihreä? Yksi iso kasvi (jukkapalmu tms) nurkassa tekee kanssa ihmeitä kokonaiskuvalle..

Zone-sarja -42%
Pakko kysyä uteliaisuudesta että mitä nuo punaset teipin palan näköiset on mitä on tuolla seinillä molemmissa kuvissa...

Tyylihän on aina makuasia. Meillä emäntä haluis tehdä koko asunnosta tollasen kliinin ja steriilin. Minä olen taistellut vastaan kynsin ja hampain. Tollaseen kliiniin ympäristöön saa kummasto eloa kun sinne roiskasee jonkun yhden räikeän valopilkun, tyyliin kirkkaan punaisen fatboyn nurkkaan. Työtuoli vois olla vaikka vihreä? Yksi iso kasvi (jukkapalmu tms) nurkassa tekee kanssa ihmeitä kokonaiskuvalle..

Ne OLI teippejä, koolausten kohdalla niin sai "juttuja kiinni".
Mä tahdoin työhuoneesta steriilin ja modernin, muu talo on semmosta perinteistä tyyliä. Fatboy on tuossa lojumassa nyt myös.

Nää on niin makuasioita.

Oma työpiste kotona näytti tältä reilu kuukausi sitten.

Et%25C3%25A4ty%25C3%25B6piste.jpg

Ja nyt tältä.

IMAG0018.jpg

Toi pyörivä tuoli tuli hommattua viikko sitten Formwerkistä.

Eli aikalailla minimalistinen työpiste. Sijaitsee avonaisella tasanteella, josta näkymä olohuoneeseen alas vasemmalle. Ei ole siis mikään "työhuone" vaan työpiste.

Tuo Oddiksen on kyllä siisti. Välillä voi vähän lepuuttaa ajatuksia ja katsella, kun oravat nus..kkuu oksalla ja niin edelleen.
Ei mut oikeasti, tuohan on satakertaa parempi kuin joku valkoinen seinä mitä katsoa.

Mä en pysty katsomaan näyttöä/ telkkaria lainkaan jos on ikkuna taustalla. Pimeään aikaan varmaan pystyis mutta jos ruudun takana on kirkas valo niin päätä alkaa särkeä välittömästi.

Back
Ylös Bottom