Suuri sisustusthread (Kuvia?)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Itseasiassa ihan aiheellinen kysymys, itse vedin nuo ed. postissa näkyvät kolme spottivaloa sarjaankytkettyinä mutta valoteho on selkeästi aika heikko. Paranisikohan sitten valoteho jos muuttaisi rinnankytkennäksi? Tai miten nuo g10 spotit edes suositellaan kytkettäväksi, manuaali ei sitä kerro.

Ei 230V valoja kytketä koskaan sarjaan, yksi kun palaa (siis poksahtaa), eivät muutkaan toimi.

JA SITTEN. Kenen mielestä tollanen "villitystakka" on hieno sisustuselementti. Mun mielestä ne on ihan kauheita.. Ei siitä saa sitä lämpöä eikä avotulen fiilistä mitä oikeasta takasta. Eikä se näytä oikealta vaan halvalta "kopiolta". Aivan turha vehje joka on jostain syystä tällä hetkellä kaikkien tungettava sinne olohuoneeseen vaikka se aniharvassa tapauksessa sinne sopii. Tässä ketjussa ei ole sopinut vielä kertaakaan.

MHK ja Inskan takat on musta just helvetin tyylikkäät. Tollaiset eleettömät, modernit, ja se tuli kyllä lämmittää ja on isompana kuin esim kynttilöissä. Ei toki aitoa takkaa voita, mutta kyllä ne liekit noissa hienosti lepattaa. Mun mielestä halvalle kopiolle näyttää enemmänkin ne takat missä on jotain tekohalkoja ym. Noissa ei sitä edes yritetä, ovat enemmänkin tulipesiä.

Mikä on paras tapa liittää kolme lamppua yksiin johtoihin?

En oikein miettinyt kysymystä loppuun asti, kun kirjoitin.

Tarkoitin, onko sellaisia liittimiä, joihin saisi kolmet johdot iisisti tunkastua. Normaalilla sokeripalalla ainakin tuppaa itsellä hermot kärähtämään alta aikayksikön.

En oikein miettinyt kysymystä loppuun asti, kun kirjoitin.

Tarkoitin, onko sellaisia liittimiä, joihin saisi kolmet johdot iisisti tunkastua. Normaalilla sokeripalalla ainakin tuppaa itsellä hermot kärähtämään alta aikayksikön.
Jos meinaat ihan normaaleja kattolamppuja niin niitähän on ihan pistokkeilla olevia. Eli siinä katossa on sellainen pikkunen pistorasia ja lampun johtoihin pitää sitten liittää (sokeripalalla) sit sellainen johdonpätkä missä on töpseli päässä. Harvemmin noissa lampuissa on vakiona niitä töpseleitä joten joutunee vielä noiden sokeripalojen kanssa räpläämään, mutta se on paljon helpompaa kun on se lamppu pöydällä. Rautakaupoista noita saa.

Onkohan lamppujen kestävyyden kannalta asialla merkitystä?

Jännite kun per lamppu alenee niin kyllä siinä pitäisi kestävyyden lisääntyä. Himmeäksi toki vetää.

Nuo ekotakat on sinänsä näyttävämpiä kuin oikeat: ei ole kipinäverkkoa/valurautaluukkua/paskaista lasia edessä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Hauska pikkupuutarha sopivan modernilla muotoilulla.

www.indoorgarden.fi

Maksoi 99 eskoa, oli pakko ostaa. Mimmi kasvattelee yrttejä tuossa :D

garden2.webpgarden1.webp

Huomattavasti makeempi pimeessä kämpässä, varsinkin jos on valkoista, hienosti valaisee. Mut hei chilin kasvattaminen olis aika coolia.

Noita on kahta eri versiota ja sitten vielä eri kokoisia. Itse bongasin Postitalon Waynessä, kandee mennä käymään, koska pistää aika makeesti silmään se puutarha siellä yhdessä pöydässä. Siellä siis se toinen malli Zen grow tai jotain.

Lainaan Anon postia muutaman vuoden takaa.
Mä yritin kuvagooglettaa keittiöitä erilaisia välitilakaakeloinneilla, mutta en oikein löytänyt hyviä vaihtoehtoja. Näissä kuvissa olevat ei tosiaankaan ole niitä parhaimpia, mutta kunhan nyt laitan siitä esille.

13261.jpg
Meille tulee aika vastaavanlaiset keittiökaapit yhdelle sivulle, ja sain tosta kuvasta idean, että ei vetäisikään sitä pelkkää välitilaa kaakeleilla tms. vaan vetäisi pinnan kattoon asti. Mahtaako tulla turhan raju, kun huonekorkeus on 3m? Tosta seistä tulisi sillon aika hallitseva.. hmmm.

Suomisoffalla on Suomen jokaisessa lehdessä lähes joka päivä koko etusivun mainokset. Mukaanlukien Hesari. Ei oikeasti ole mitenkään mahdollista että se lafka tekee katetta niin paljon että saisi edes nuo mainokset maksettua. Veikkaan että mainokset ostetaan velaksi, soffat myydään "etukäteismaksulla" ja kohta ollaan konkurssissa ja velkojat jäävät nuolemaan näppejään. Sanokaa minun sanoneen. Vähän sama setti kuin Efi-Data, Akiba, Elektroni -tietokonekauppa.

"Mitä minä sanoin?"

Yle: Sukarin yhtiö hakee Suomi-Soffaa konkurssiin
http://www.iltalehti.fi/talous/2010120312807130_ta.shtml

Kainuun Sanomat: Suomi-Soffalla 30 miljoonan euron velat
http://www.hs.fi/talous/artikkeli/K...ffalla+30+miljoonan+euron+velat/1135262697866

Kannattaa lukea myös tämä:
http://www.pakkotoisto.com/kotitalous/27352-suuri-sisustusthread-kuvia-211/#post2935977

Olen suorastaan vahingoniloinen, paha alkaa saada palkkansa. Sinänsä ikävää että työpaikkoja menetetään, mutta mikä työpaikka se sellainen on joka epärehellisellä toiminnalla pidetään olemassa veronmaksajien rahalla?

Suositut

Back
Ylös Bottom