Suuri sisustusthread (Kuvia?)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mistähän saisi sellasen led-valolistan tiskipöydälle? Oli aika tyyris (99€) valaisinliikkeessä. Oisko muita vaihtoehtoja valoksi?
Halvemmalla saa esim Clas Ohlsonilta tai Ikeasta. Tai itse tekemällä. IP-luokitetut (kostean tilan, IP54) led-valaisimet ovat tyyriimpiä kuin esim. olohuonekäyttöön tarkoitetut.

Entä mistä pöytävalaisin tietokonepöydälle? Tyylikäs, saa olla aika kirkaskin ja väri joko valkoinen tai musta.

Mistä saisi sellaisen Vihreäkupuisen lukuvalon ? Monissa leffoissa niitä on aina kirjastoissa ja hienoissa työhuoneissa :).

Mistä saisi sellaisen Vihreäkupuisen lukuvalon ? Monissa leffoissa niitä on aina kirjastoissa ja hienoissa työhuoneissa :).

Sille on muistaakseni joku nimikin. Onkohan niitä edes uutena, mä etsisin vanhojen tavaroiden kaupoista tai ihan antiikkiliikkeistä tms.

Kirjanpitäjän lamppu. Antiikkiliikkeistä saattaa hyvinkin löytyä.

01accountant_lamp.jpg

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
En muista kysyinkö jo, mutta onko jollakin kokemusta Ikean vähän kalliimmista sohvista? Onko oikeasti laadukkaita, varsinkin nahkasohvien laatu kiinnostaisi.

Joo ei ihan mun tyyliin tollanen vihreäkupuinen lamppu. :D
Jotain "nykyaikaista"...
Artemide Tolomeo Micro Tavolo

18741.jpg

E: Ja suosittelen tuota ambientedirect.com:ia, itse kun esim. tilasin erään varastokamana olevan valaisimen, niin tuli perille kolmessa päivässä ja toimituskuluineenkin huomattavasti halvemmalla kuin Suomesta hankittuna.

Kesällä tehtiin keittiöremontti, ja nyt pari huonohkoa ennen/jälkeen-kuvaa.

IMG_4734M.webp
IMG_4956M.webp

IMG_4735M.webp
IMG_4955M.webp

Sain kun sainkin myytyä pakkiksen kautta SuomiSoffan ruskean jättiläisen, ja tilalle hankittiin vähän vaaleampi moduuli. Ehkä vähän turhan vaalea olohuoneen nykyiseen väritykseen, mutta tiedossa oli että olohuoneen lattia ja seinät vaihtuvat tässä lähiaikoina tummempaan.

IMG_4963M.webp

Kesällä tehtiin keittiöremontti, ja nyt pari huonohkoa ennen/jälkeen-kuvaa.
Ihan kiva, aikamoinen muutos verrattuna entiseen. Noista pystyboordeista jää hassu kannatteleva vaikutelma mikä ei ehkä (=toivottavasti) luonnossa korostu noin pahasti kuin 2-ulotteisena tässä monitorilla.
Itse olisin pistänyt yläkaapit täysvalkoisena, runkoineen siis. Mitä nuo loisteputkihässäkät tekevät tuossa kaappien alla?! :wtf: Laita edes valolista (ehdottomasti valkoisena) kaapin alareunaan. Jos ajattelet ruskeaa, niin se tekee tuosta keittiöstä ruutupalapelin.

Olen tainnut nähdä tuon olohuonekuvan ennen, eri sohvalla? Seinät ovat valitettavasti syöpyneet mieleeni... Ilmeisesti seinät eivät kai ole omaa tyyliäsi, ainakin kun keittiökuviin vertaa.
Musta jääkaappi on hieno :thumbs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom