Suuri sisustusthread (Kuvia?)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Pöö! Tän saa joku mode vaikka heittää v*ttuun täältä ihan kohta :D

(sätti-inside-huumoria.. tavallaan...)

Liitteet

• IM002459.webp
    IM002459.webp
    40,8 KB · Katsottu: 11 137
Hupella näyttää olevan ilmeisesti ikean soffapöytä ja stereoteline. Samaa löytyy soffan edestä mullakin hopenharmaana. Eipä paljon yksiössä pysty sisustella. :(

kuitula sanoi:
HOASin kämpissä ei saa naulailla muualle kuin tuonne ylös listaan

Aijaa :nolo: . Mä oon jo naulannu monta naulaa minne sattuu ja lisäksi porannu kaks reikää kattoon.

Ei tässä mun sisustuksessa mitään kovin erikoista ole, kun solukämpässä asun. Itsetehtyjä UV-maalauksia on kyllä seinillä, mutta ei mulla ole mitään kotisivuja mihin vois laittaa kuvia..

pakkomielle.com sanoi:
Ja Ikean vaatekaapit ja eteisen lipasto? Ikea-Boy :)

Kummatkaan ei ole Ikeasta senkin Fab5:whip:

Neuvostoliitto sanoi:
Laitan omat kuvat jakoon kun saan kämpän siihen kuosiin että kehtaa näyttää...
Joko alkaa olemaan kämppä kunnossa?

Huppe sanoi:
Mielipiteitä, itse voin kantaa korteni kekoon ja pistää kämpän kuvat jakoon, vaimon kanssa tuolla asustellaan mutta ehkä kuitenkin minä olen se kuka on sisustuksesta enemmän päättänyt, en kuitenkaan ole homppeli, enkä edes bi. :)

Mä jo etsin että missäs hitossa se telkku siellä on, mutta löytyhän se :)
sieltä se narusta vedetään alas =D
Olispa ittelläkin tuollainen telkku.

DoDo sanoi:
Joko alkaa olemaan kämppä kunnossa?

Pikku hiljaa alkaa valmista tulemaan. Vielä yhdet paneliverhot pitäis duunata ja ostaa pikku-neukulle lipasto + hoitopöytä. Loppusilaus menee varmaan kesään, kun talvella ei viitsi tuonne suht isolle parvekkeelle alkaa tekemään mitään. Kuvia ilmestyy sit kun asunto on valmis.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Huppe! Miten sä olet maalannut noi eteisen seinät? Aivan kerrassaan upeat! Itse olen juuri remontoimassa omaa kämppää lattiasta kattoon ja ajattelin keksiä jotain kivaa väriä parille seinälle.

Sadolin keltainen hiekka -maalilla. Ite peesasin Huppea ja maalasin samalla, mut vähän oranssimpi väri. Sävytetty sävyyn gobri tms. Pohjalla oranssi pohjamaali ja sit päälle hiekkamaalia sudittu ristiin rastiin. Vittumaista hommaa joten annoin emännän hoitaa hiekkamaalauksen. Itse vedin pohjat :D

Neuvostoliitto sanoi:
Vittumaista hommaa joten annoin emännän hoitaa hiekkamaalauksen. Itse vedin pohjat :D
Kiitos neuvoista. Kai... :jahas:

onko noi hupen seinämaalit miten valittu? millä perusteilla noita värisävyjä valitaan?

jossain fag5:ssä ja siinä sisustusoheljemassa (inno?) valitsivat semmosten sävykarttojen mukaan.. tietääkö kukaan miten ne värisävyt on valittu niihin? suurin osa sävyseteistä oli melko homoeroottisia mutta joukossa oli ihan fiksujakin ratkaisuja.

aloitan tässä kohta isomman kämpän kunnostuksen niin voisi tehdä keskimääräistä fiksumpia värivalintoja sinne.. "laitetaan maalarin valkosta" ei enää niin kolahda kun sitä on ikänsä katellut. voisi mm. laatat valita jotenkin sävyyn...

Kylläpäs on Hupella mukavannäköinen asunto! :) Tykkään kun on selkeät linjat eikä liikaa romua.. Miksköhän tätä pientä hilpettä on omaan kämppään ajautunut näin paljon.. Hmm, olis kyllä kiva kuvailla tääkin mun (ja avon) kämppä, kunhan keksin kuinka saisin ne kuvat sit tollai näkyville.. :tunteeitsensätyhmäksi:¨

..tai ehkä siivous olis se kaikista oleellisin juttu...

Siis mähän olen järjestyksen ihminen. Mies se on joka sotkee... :nolo:

Okei, syksyllä tuli ostettua ihan ihka ensimmäinen oma asunto. On saunaa, vaahteraparkettia, lasitettua parveketta ja esteetön merinäköala, MUTTA! Kaikki seinät valkoiseksi maalattua kipsilevyä...

Päätettiin sitten väsätä edes yksi (olohuoneen ja keittiön välinen) seinä tällaiseksi:

kiviseinä

Myöhemmin voisi postata kuvia 42" plasmasta joka on seinällä. :haart:

Hgu sanoi:
Okei, syksyllä tuli ostettua ihan ihka ensimmäinen oma asunto. On saunaa, vaahteraparkettia, lasitettua parveketta ja esteetön merinäköala, MUTTA! Kaikki seinät valkoiseksi maalattua kipsilevyä...

Päätettiin sitten väsätä edes yksi (olohuoneen ja keittiön välinen) seinä tällaiseksi:

kiviseinä

Myöhemmin voisi postata kuvia 42" plasmasta joka on seinällä. :haart:
Sairaan retee! Kukkaset tosin on rikkaruohon näköisiä. Miten tuo duunattiin? Onko ihan aitoa tiiltä?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom