Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
kuitula sanoi:HOASin kämpissä ei saa naulailla muualle kuin tuonne ylös listaan
Ja Ikean vaatekaapit ja eteisen lipasto? Ikea-BoyWeeboom sanoi:Hupella näyttää olevan ilmeisesti ikean soffapöytä ja stereoteline.(
pakkomielle.com sanoi:Ja Ikean vaatekaapit ja eteisen lipasto? Ikea-Boy
Voi jeesus mitkä verhot? Burberryä? Ihan kauheat!! :DAT sanoi:Pöö! Tän saa joku mode vaikka heittää v*ttuun täältä ihan kohta :D
(sätti-inside-huumoria.. tavallaan...)
Joko alkaa olemaan kämppä kunnossa?Neuvostoliitto sanoi:Laitan omat kuvat jakoon kun saan kämpän siihen kuosiin että kehtaa näyttää...
Huppe sanoi:Mielipiteitä, itse voin kantaa korteni kekoon ja pistää kämpän kuvat jakoon, vaimon kanssa tuolla asustellaan mutta ehkä kuitenkin minä olen se kuka on sisustuksesta enemmän päättänyt, en kuitenkaan ole homppeli, enkä edes bi.
DoDo sanoi:Joko alkaa olemaan kämppä kunnossa?
Mike sanoi:Voi jeesus mitkä verhot? Burberryä? Ihan kauheat!! :D
WTF? Pidät exän verhoja kämpässä, nyt vittuun ne HETI!AT sanoi:Joo, taitaa olla vähintään Burberryä :D
:jahas:
...exä valitsi...
Kiitos neuvoista. Kai... :jahas:Neuvostoliitto sanoi:Vittumaista hommaa joten annoin emännän hoitaa hiekkamaalauksen. Itse vedin pohjat :D
Sairaan retee! Kukkaset tosin on rikkaruohon näköisiä. Miten tuo duunattiin? Onko ihan aitoa tiiltä?Hgu sanoi:Okei, syksyllä tuli ostettua ihan ihka ensimmäinen oma asunto. On saunaa, vaahteraparkettia, lasitettua parveketta ja esteetön merinäköala, MUTTA! Kaikki seinät valkoiseksi maalattua kipsilevyä...
Päätettiin sitten väsätä edes yksi (olohuoneen ja keittiön välinen) seinä tällaiseksi:
kiviseinä
Myöhemmin voisi postata kuvia 42" plasmasta joka on seinällä. :haart:
Mites asennus paikalleen?Hgu sanoi:On, ja tuolta niitä saa: www.stonest.com