Suuri sisustusthread (Kuvia?)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Auttakaa nyt hyvät ihmiset. Mulla on mielikuva, että joskus muutama vuosi sitten jossain oli juttua jonkun suunnittelijan tekemästä cd-telineestä, joka oli tavallaan hylly, mutta meni silleen "aaltoilevasti" pitkin seinää. Jotenkin musta tuntuu että sen nimi oli Snake tms. mutta en löydä Googlella mitään...Tietääkö joku mitä tarkoitan? Extra:worship: sille joka vielä tietää mistä niitä sais.

Eikö tää kelpais: http://www.vankeinhoito.fi/24424.htm :D

Muistan ton telineen mutten kuollaksenikaan missä se oli. Auttoko, ne ei varmaan.

Tuolta Innon jakso:
http://www.nelonen.fi/nettitv/sarjasivu.asp?fr=1&s=7&videoid=1247
Toimii vain IE-selaimella.

Oli tosiaan hiukan raiskausta maalata kaiuttimet :wtf:

Miksei Marko pyytänyt hifi-liikkeestä apua äänentoiston suunnnitelussa? Jotenkin se olisi sopinut tähän ohjelmaan: ei kaikkea tarvitsi osata& ja annetaan ammattilaisen hoitaa oma alansa.

Lol pöyristyttävää. Näki jampan naamasta että nyt meni mahonkiviilutus vituralleen aika pahasti... en nyt tsekkaillut kajareiden merkkiä mutta nopeasti katsottuna ei olleet mitkään bilteman pöntöt.

Ja noissa Harrin kaiuttimissa tuo puutyön laatu ja kauneus on mielestäni niiden arvokkain ominaisuus. Jopa äänentoistoon verrattuna.

Auttakaa nyt hyvät ihmiset. Mulla on mielikuva, että joskus muutama vuosi sitten jossain oli juttua jonkun suunnittelijan tekemästä cd-telineestä, joka oli tavallaan hylly, mutta meni silleen "aaltoilevasti" pitkin seinää. Jotenkin musta tuntuu että sen nimi oli Snake tms. mutta en löydä Googlella mitään...Tietääkö joku mitä tarkoitan? Extra:worship: sille joka vielä tietää mistä niitä sais.

Olisiko Bookworm:

http://www.formverk.fi/tuotekortti.php?path=&tuote=804

Tuolta Innon jakso:
http://www.nelonen.fi/nettitv/sarjasivu.asp?fr=1&s=7&videoid=1247
Toimii vain IE-selaimella.

Oli tosiaan hiukan raiskausta maalata kaiuttimet :wtf:

Miksei Marko pyytänyt hifi-liikkeestä apua äänentoiston suunnnitelussa? Jotenkin se olisi sopinut tähän ohjelmaan: ei kaikkea tarvitsi osata& ja annetaan ammattilaisen hoitaa oma alansa.

Kyllähän Marko kävi Kruunuradiossa juttelemassa noiden hifien sijoittelusta. Siellä sanottiin, että se ilmastointi nyt ei oo niin justiin ja riittää, että siellä takana kiertää ilma riittävästi. Pojat nyt ei ihan tajunnut pointtia kun laittoivat sitten vahvarille umpinaisen kaapin ilman ilmastointia. Toi koko proggis oli jotenkin niin naurettava. Tuota insinööriä ei vois vähempää kiinnostaa mikään sisustaminen vaan se tykkää katsella leffoja tykiltä. Miksei sitten voinut tehdä erillistä leffahuonetta. Muutenkaan ei mitään järkeä laittaa laitteistoa olkkariin koska se akustiikka kusee joka tapauksessa siellä.

Kyllähän Marko kävi Kruunuradiossa juttelemassa noiden hifien sijoittelusta. Siellä sanottiin, että se ilmastointi nyt ei oo niin justiin ja riittää, että siellä takana kiertää ilma riittävästi. Pojat nyt ei ihan tajunnut pointtia kun laittoivat sitten vahvarille umpinaisen kaapin ilman ilmastointia. Toi koko proggis oli jotenkin niin naurettava. Tuota insinööriä ei vois vähempää kiinnostaa mikään sisustaminen vaan se tykkää katsella leffoja tykiltä. Miksei sitten voinut tehdä erillistä leffahuonetta. Muutenkaan ei mitään järkeä laittaa laitteistoa olkkariin koska se akustiikka kusee joka tapauksessa siellä.

Eikö juuri ne pojat käyneet siellä Krunikassa.

Siis miten ne sitten noin halvat on? 1000e/kpl nyt ei oo mikään kummoinen hinta kaiuttimista.

Onhan tuossa pätäkkää kiinni aikasta paljon millä tahansa mittarilla mitattuna, taisi olla useampi kipale kun päällekkäinkin oli torneja. Olikohan 10kpl nopeasti laskettuna? Kyllähän kymppitonni alkaa olemaan jo sellainen raha että sillä saa jo useamman merkin (semi)lippulaivan ainakin käytettynä (siis 2kpl). Siitä olen kyllä samaa mieltä että harrinkaiutin on aika eksoottinen valinta :hyper:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

JESSS, KIITOS!! Juurikin tuota tarkoitin, enkä kyllä ikinä ois itse muistanu tota oikeeta nimeä. Olihan se Snake vähän sinne päin :D

Soitin jo tonne Formverkiin ja kyselin hintaa. Lyhimmän (3,2 m) wormin saa 252 euroon, eli oon oikeestaan yllättynyt, ettei ole ton kalliimpi. Joutuu siis ehkä piipahtaa töiden jälkeen tuolla ;)

Ja kiitos myös Ripelle. Autto tosi paljon. :D

Siis miten ne sitten noin halvat on? 1000e/kpl nyt ei oo mikään kummoinen hinta kaiuttimista.
En tiedä tarkkaa hintaa, kunhan vain joku dvdplazalla heitti mutulla.
Ei tuo setti minusta halpa ole, kun niitä kaiuttimia oli aikas monta.
Subbarilla oli ilmeisesti hintaa päälle 4000€.

Edit: olipa muuten aika järkyttävän vinossa se töllö.

Mä luulen tietäväni, mitä hyllyä tarkoitat, mutta en tiedä sen nimeä tai sitä, mistä niitä löytyy.

Tässä googlettamalla muutama "snake":

cd%20snake%20rood.JPG

unbranded-snake-cd-holder.jpg

Subbarilla oli ilmeisesti hintaa päälle 4000€.

Joo se subi on Genelec 7071A ja ovh hinta tuolle on 3770eur.

Ja vaikka ne Harrin Kaiuttimet oliski "vaan" 1000eur/kpl niin olihan niitä siellä 6kpl. Eli on siinä rahaa menny. Ei tosin olis munkaan hankintalistalla kärkipäässä varsinkaan tohon olohuoneeseen.

Mä luulen tietäväni, mitä hyllyä tarkoitat, mutta en tiedä sen nimeä tai sitä, mistä niitä löytyy.

Joo siis se oli toi Bookworm mikä tuolla aiemmin kävi ilmi ja käytiinkin tänään jo Formverkissä sitä ihailemassa. Livenä vielä kivemman näköinen kuin kuvissa ja mä näen sen jo tossa olohuoneen seinällä. Toinen osapuoli tahtoi vielä miettiä asiaa, mutta saattaahan siinä niin käydä, että jos liian kauan miettii, niin se vaan ilmestyy tohon seinään joku päivä :D

Ei muuten ollenkaan paha toi sun laittama metallinenkaan. Sopis tyyliltään toikin tänne asuntoon, mutta kyllä toi Bookworm vaan nyt vetää vahvasti puoleensa.

Noniin, huomenna vielä kauppaan niin alkaa selviämään tämä kuvio.

Muistaako kukaan niiden "sisustuskaiuttimien" valmistajaa ja mallia? Tarkoitan niitä pyöreitä kolmella pienellä jalalla seisovaa. Minusta jollain täälläkin oli moiset (huppe?)

edit: Tuo Formverk on kyllä jännä mesta. Kenelläkään tietoja sen taustoista? Viimeksi tiskin toinen puoli täys ruotsia jäsentäviä nuorehkoja tyyppejä ja kama oli vähintään erilaista

Noniin, huomenna vielä kauppaan niin alkaa selviämään tämä kuvio.

Muistaako kukaan niiden "sisustuskaiuttimien" valmistajaa ja mallia? Tarkoitan niitä pyöreitä kolmella pienellä jalalla seisovaa. Minusta jollain täälläkin oli moiset (huppe?)

edit: Tuo Formverk on kyllä jännä mesta. Kenelläkään tietoja sen taustoista? Viimeksi tiskin toinen puoli täys ruotsia jäsentäviä nuorehkoja tyyppejä ja kama oli vähintään erilaista

Scandyna mini/micropod?

Juuri tuo minipod. Mietin että saisi makean setin kun ostaisi käytetyn B&O:n yksikön ja laittaisi siihen nuo (olettaen että onnistuu teknisesti, laitoin kyssärin eteenpäin) mustana/valkoisena.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom