- Ikä
- 48
Ota kuva? Läheltä?ei toi miltään villakankaalta tunnu. vähän karhea, mut ei turhia hiostele/kutita
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ota kuva? Läheltä?ei toi miltään villakankaalta tunnu. vähän karhea, mut ei turhia hiostele/kutita
Mitä matskua tuo kangas tuossa sohvassa on? Näyttää sellaiselta ällöttävältä villa-kankaalta, eihän se vain sellaista ole? Onko tuossa kiva irkkailla ilkosillaan vai kutittaako/hiostaako?
Ota kuva aivan läheltä? Osaatko, makrotoiminnolla?
Tämä kakkoslinkkisi sohvahan on aivan kuin Inskan sohva:http://s273.photobucket.com/albums/jj214/mhki/?action=view¤t=20070216-2-0319-010.jpg
http://s273.photobucket.com/albums/jj214/mhki/?action=view¤t=20070216-2-0272-010.jpg
Tossa varsinkin tuo valkoinen sohva ois aika nätti mun kämpässä. Jos jaksat selailla tota mun albumia loppuun asti niin näät aika hyvin millasista tyyleistä diggailen. Kuvat ei siis ole omasta kämpästäni ;)
Mistäs oot tuon sohvan ostanut? Itsellä edessä uuden sohvan hankinta ja kerrankin haluaisi sellaisen joka oikein kutsuisi hyppäämään päälleen, eli syvyyttä paljon ja ei istuessa perse kolahda maahan! :D
Vastaan nyt Inskan puolesta. Inskan sohva on ostettu Kodin Ykkösestä. Se on nimeltään Kingoston -sohva ja sitä on saatavilla erilaisilla kankailla. Mulla itselläni on samanlainen ja se on ihan huippu löhösohvana.
Viime aikoina olen tosin nähnyt Kodin Ykkösessa tuota Kingstonia hiukan erilaisella peruskankaalla.
Kodin1 kyllä toimii myös ihan tilausperiaatteella, useimmiten sohvia saa tilaamalla lähes minkä värisenä vain ja millä kankaalla tahtoo...juu jalat lähtis ehkä tosta vaan vaihtoon. Tota itekkin kattelin anttilassa, mutta tuo väri ei nappaa eikä kangasmateriaali :(
Mistä löytyisi laadukkaita ja tyylikkäitä työpöytiä riittävällä säilytystilalla? Materiaalina ja värinä saisi mielellään olla lakattu tummahko puu (esim. wenge, tummanruskea tai musta) mutta myös muita materiaaleja ja sävyjä saa ehdottaa. Pöydän pinta-ala saisi olla suht iso, esim 140x70 cm, tarkoituksena kun olisi mahduttaa myös kaiuttimet tietokoneen näytön lisäksi pöydälle. Sivuilla (ainakin toisella puolella) saisi olla laatikoita säilytystä varten.
Tuossa Kingston sohvassa taitaa edelleen olla peruskangas sama, jolla sitä saa suoraan keskusvarastolta. Silloin 4-5 vuotta kun ostin sohvan (ja se oli uusi malli), niin tuli vähän epähuomiossa ostettua tuolla kankaalla. Siitä lähtien tasaisin väliajoin samalla kankaalla sohva on ollut alessa kodin1:ssä. Nyt ostaisin ton jollain muulla verhoilulla, vaikka joutuisi odottelemaan sohvaa pitkäänkin. Tsekkasin jossain välissä eri kangasvaihtoehdot, ja oli kyllä hyviä vaihtoehtoja. Ei viitsi uutta kuitenkaan ostaa kun tuo on lähes käyttämätön. Ei mahtunut mun 21:n neliön yksiöön, joten seisoi tässä välissä varastossa ties kuinka kauan. :D Hyvä sohva kyllä edelleenkin, vaikka tähän kämppään olisin toisenlaisen ostanut, jos tuota ei olisi. Mulla on tuohon sopiva Ikean rahikin, johon verhoilutin tuolla samalla sohvan kankaalla. Triplaa erilaiset lepoasentovariaatiot. Taidanpa mennä sohvalle muuten samantien makaamaan.
Jos malli yhtään miellyttää, niin tuota on saatavana Stemmassa myös wengen sävyisenä. Paljon säilytystilaa, mm. oikealla alhaalla erikoisvetolaatikko printterille.
Näpsäytin parit fotot tuosta tasosta jonka duunasin viime kesänä. Ei tällä kameralla vaan kovin tarkkoja kuvia saa. Pitää keskittyä jatkossa vieläkin enemmän tekemään itse huonekaluja ja kunnostamaan vanhoja. Kyllähän noihin aikaa saa menemään, ja itteään voi vaan syyttää kun toleranssit ei mene kohdilleen. Vähän niin kuin Ikean huonekaluissa ;) Kansalaisopistossa on hyvä duunata, siellä on huippuvehkeet puutyöluokassa läheisessä koulussa.
Tuossa aiemmin oli puhetta ettei nuo kaiuttimet sovi tilaan, mutta tarkemmin kun mietin, niin ei ne taida sopia täydellisesti oikein mihinkään tilaan, vaikka miten laittaisi. Kuitenkin yritin valita olohuoneeseen värit (tasoa myöten) ja sisustuksen niin, että ne mahd. hyvin tänne sopisi ja ei näyttäisi ihan niin massiivisilta.
Sitten eteisestä foto, josta taisin aikaisemmin joskus muuttovaiheessa jonkun foton laittaa.
Vika kuva olohuoneen toiselta seinältä vielä mustavalkokuva. On ennen verhoilua niin ruman väriset nuo antiikkituolit, ettei väreissä kehtaa näyttää :D Eiköhän nämä riitä tämän kämpän esittelyssä, ei tässä ole erityisesti nähtävää.