Suuri sisustusthread (Kuvia?)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Minunkin silmääni tv-taso miellyttää. Miettimisen aihetta aiheuttaa juurikin muut romppeet. Kajarit sopisivat sangen erinomaisesti tason päälle; töllön viereen.

Sohva menee joka tapauksessa uusiksi; yksi simppeli neliönmallinen musta sohva onkin jo kiikarissa. En toisaalta haluaa kämppääni dominoivaa valkoista väriä, vaan hiukan hämympää tunnelmaa. Mietin vain, josko tuo tv-tason väri määrää hiukan liikaa värisuunnitelmia. Näillä suunnitelmilla olisi tulossa ruskea, valkoinen, musta kuvio kämppään.
Josko sittenkin ostaisi vain sen mustan tason:rolleyes:

Tulipa joulun aikaan nikkaroitua tollanen sängynpääty, ei alkanut miellyttävää muuten löytyä. Valaistus taitaa kyllä lähteä vielä vaihtoon kun parempiin/istuvampiin jossain törmään...

http://i207.photobucket.com/albums/bb66/suppotaalasmaa/CIMG1648.jpg
http://i207.photobucket.com/albums/bb66/suppotaalasmaa/CIMG1649.jpg
Oliko tuo lamppu sellainen itsekoottava? Kaverille koottiin tuollaista saman näköistä lattialle sijoitettavaa mallia. Siinä meni 6 tuntia ja hermot:lol2:

EDIT: Siis lamppu joka näkyy olevan sängyn päällä katossa

Hm yleisesti porukka näyttää vieroksuvan lastulevyä, olenkohan ainut joka pitää lastulevyä tyylikkäänä? :) Joku koivu-design taas on yleensä aika kuvottava.

Oliko tuo lamppu sellainen itsekoottava? Kaverille koottiin tuollaista saman näköistä lattialle sijoitettavaa mallia. Siinä meni 6 tuntia ja hermot:lol2:

EDIT: Siis lamppu joka näkyy olevan sängyn päällä katossa

Kattolamppu tuli ihan valmiiksi koottuna (ikea) mutta hermot on kyllä menneet siitä huolimatta :D nimittäin hehkua vaihtaessa, toi ikäänkuin purkaantuu jos ei käsittele erittäin varoen...

Tulipa joulun aikaan nikkaroitua tollanen sängynpääty, ei alkanut miellyttävää muuten löytyä.

Musta toi on ihan khuuli. Itse tykkään sellasista maanläheisistä väreistä ja materiaaleista niin voisin kuvitella että tuommosen vois itsellekin duunailla.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Täältä löytyy vastaus kaikkeen joten kertokaa oi viisaat:

Mistä löytäisi sellaisia isoja sinisiä polttopuun kantoon tarkoitettuja kasseja ? Tosi käteviä ison kokonsa ja kestävyytensä puolesta, eivätkä myöskään roskaa jokapaikkaa kuten korit jne. Olen ettinyt paikkakunnan tokmannilta ja prismasta jne. mutta ei vaan satu silmään!

Mistä löytäisi sellaisia isoja sinisiä polttopuun kantoon tarkoitettuja kasseja ? Tosi käteviä ison kokonsa ja kestävyytensä puolesta, eivätkä myöskään roskaa jokapaikkaa kuten korit jne. Olen ettinyt paikkakunnan tokmannilta ja prismasta jne. mutta ei vaan satu silmään!

Ikeasta.

Ikea.jpg

Edit. Tosin susirajalta on pitkä matka ostoksille.

Joo nimenomaan, vähän turhan pitkä matka susirajalta. Voishan noita myös tilata, varmaan ikeastakin onnistuu..

Lasketaanko työpöytä sisustamiseksi? Olen nyt viime aikoina panostanut tuolle osastolle, neliöt on niin kortilla ettei voi oikein mitään jättää pois kuosista :jahas:

Viimeksi muokattu:
Lasketaanko työpöytä sisustamiseksi? Olen nyt viime aikoina panostanut tuolle osastolle, neliöt on niin kortilla ettei voi oikein mitään jättää pois kuosista :jahas:
Vähemmän kuvakkeita vois toimii paremmin :think:

Ehkä joku taustakuva olis jees.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom