Suuri sisustusthread (Kuvia?)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Topah mitenkäs sinä tuollaiseen lämpimään maahan olet oikein ajautunut ? Työt ? Ja kyllä otappa vaan niitä kuvia siitä ympäristöstä , olisi oikein mukava nähdä minkälaista siellä on :thumbs:

Topah mitenkäs sinä tuollaiseen lämpimään maahan olet oikein ajautunut ? Työt ? Ja kyllä otappa vaan niitä kuvia siitä ympäristöstä , olisi oikein mukava nähdä minkälaista siellä on :thumbs:

normi: Aikoinaan olin ehka samanlainen kuin sinakin. Tein niskalimassa Suomessa toita ja nielin karvaana paskakelit ja fiilikset. Oli kaikki perusmatto hankittuna vaimoehdokasta myoten. 2004 sekosin (luojan kiitos) ja lahdin maailmalle pohjois-amerikkaan, ausseihin ja loppujen lopuksi Aasiaan. Otin siis toista loparit, saastin hieman rahaa jne. Kaikista nakemistani paikoista Thaimaa iski kuin miljoona volttia. Vahan samaan tapaan kuin ACDC aikoinaan :rock:. Thaimaan piti olla puoltoistavuotta sitten ihan valimatka, mutta eka visiittikin venyi kuukautta suunniteltua pidemmaksi. Moni asia johti toiseen ja tapasin mielenkiintoisia ihmisia ja sain myos mahdollisuuden paattaa haluanko asua taalla vai Suomessa hyvien kontaktien ansiosta. Kuten monet tietaa viisumit ja talojen ostot ovat farangeille hankalaa kauraa. Olen osakkaana thaimaalaisessa yrityksessa ja kaikenlaista pienta on tulilla koko ajan, eli asuminen Thaimaassa ei tule olemaan ongelma, eika talon omistaminenkaan. Ja voin kayda ottamassa kuvia teidan ihmeteltavaksi. Ja jos jollain on tunne, etta haluaa tehda radikaaleja ratkaisuja, niin kannattaa harkita vakavasti. Ja autan mielellani :). Oikeastaan on aika pelottavaakin, kun tuntuu etta ei oikeestaan tartte parempaa asuinpaikkaa. Ja taalla saa ruhtinaallisen asunpaikan (oikean talon) jopa alle silla hinnalla mita yksio maksaa Suomessa. Kylla kelpaa...:kippis1:

Noniin, nyt kaikki pienet pakkislaiset joita on purassut sisustushiiri: Seuraa tärkeä tiedote!

HABITARE 2007 SISUSTUSMESSUT 19.-23.9.2007
http://www.finnexpo.fi/habitare/

Sinne vain pällistelemään sisustusideoita messukeskukseen!

Itse, alan ammattilaisena, menen tuonne huomenna keskiviikkona ammattilaispäivänä, mutta yleisölle ovet aukeavat heti torstai-aamuna.

Suosittelen, itse joka vuosi käyneenä. Viikonloppuisin on kuuleman mukaan aikalailla ruuhkaa, eli arkipäivää (to-pe) suosittelen itse.

Todellakin, messuthan ovat kahden vuoden välein ;)
Eli ensi vuoteen on turha jättää.

Todellakin, messuthan ovat kahden vuoden välein ;)
Eli ensi vuoteen on turha jättää.

Mietinkin tuossa että Huppe aika ammattilainen jos menee sinne joka vuosi pyörimään, oli messuja tai ei ... ;)

Nykyinen asunto täyttää omistuksessani 2v joten jotain uutta rojektia vois ruveta harkitsemaan.

Aika turhat olivat messut. Mitäänsanomattomat ja lähinnä kuvaavin nimitys noille sisustusmessujen sijaan voisi olla: Kulutushyödykemessut. Kaikenlaista pientä tilpehööriä ja toimistokalustetta ynnä muuta, jotenkin tuntuu että itse sisustus ja sisustus-ideat olivat unohtuneet täysin. Pioneer, Musta Pörssi ja muut jättiyhtiöt olivat parhailla paikoilla ja suurilla osastoilla. Oras, Hansgrohe yms, sitten pitivät sisällään joka vuodelta tutut ständit. Ei mitään uutta tai mielenkiintoista. Kandee kyllä käydä tsekkaamassa itse jos kiinnostaa.

Aika turhat olivat messut.

Satuitko näkemään sitä Kannustalojen uutta "Laavu"-taloa, mikä oli pystytetty sinne? Olikohan se mistään kotoisin livenä? Siis jos esim. piharakennukseksi aattelis.

habitare2007_a1.jpg

Satuitko näkemään sitä Kannustalojen uutta "Laavu"-taloa, mikä oli pystytetty sinne? Olikohan se mistään kotoisin livenä? Siis jos esim. piharakennukseksi aattelis.

habitare2007_a1.jpg

Tuo on muuten yksi kohde joka itseäkin kiinnostaa, yksitasoinen simppeli OK-talo joka kuitenkin melko moterni ja käsittääkseni muunneltava. Vielä kun löytäisi sen tontin....

Harmittaa, että en tajunnut ottaa uudesta asunnosta ennen-kuvia. Vaikka asunnon laittaminen on varmasti osittain 'kesken' vielä kevääseen asti, niin on ollut ilo huomata miten paljon saa muutosta pienemmälläkin rahamäärällä. Tarkoituksena oli nimenomaan käyttää rahaa mahd. vähän suhteessa isompaan muutokseen. Puhutaan ehkä kokonaisuudessaan n. 3-4€:n rahamäärästä. Itseäni ainakin ärsyttää välillä median luoma kuva, että sisustaminen ja remontoimisen pitää aina olla jotenkin kallista. Tarkoitan tällä TV:n sisustusohjelmia, alan lehtiä jne.

Asunto alkaa kuitenkin pikkuhiljaa olemaan asuttavassa kunnossa, mutta kylpyhuone ja keittiö on lopullisessa kunnossa varmaan vasta keväällä. Tietenkin joka huoneesta puuttuu vielä lopullinen silaus, mutta ajan kanssa se siitä muotoutuu. Ei varmaan viitsi ottaa vielä keskeneräisesti työstä kuvia kuitenkaan :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
..on ollut ilo huomata miten paljon saa muutosta pienemmälläkin rahamäärällä. Tarkoituksena oli nimenomaan käyttää rahaa mahd. vähän suhteessa isompaan muutokseen. Puhutaan ehkä kokonaisuudessaan n. 3-4€:n rahamäärästä. Itseäni ainakin ärsyttää välillä median luoma kuva, että sisustaminen ja remontoimisen pitää aina olla jotenkin kallista.

Nyt on kyllä pakko huomauttaa että tosiaan melkoisen pienillä summilla on Inska lähtenyt tähän "suhteessa isompaankin muutokseen" :lol2:

Nyt on kyllä pakko huomauttaa että tosiaan melkoisen pienillä summilla on Inska lähtenyt tähän "suhteessa isompaankin muutokseen" :lol2:

shit: sieltä jäi puuttumaan se K€. Nyt vasta tajusin :D Maanantain piikkiin.

normi: Aikoinaan olin ehka samanlainen kuin sinakin. Tein niskalimassa Suomessa toita ja nielin karvaana paskakelit ja fiilikset. Oli kaikki perusmatto hankittuna vaimoehdokasta myoten. 2004 sekosin (luojan kiitos) ja lahdin maailmalle pohjois-amerikkaan, ausseihin ja loppujen lopuksi Aasiaan. Otin siis toista loparit, saastin hieman rahaa jne. Kaikista nakemistani paikoista Thaimaa iski kuin miljoona volttia. Vahan samaan tapaan kuin ACDC aikoinaan :rock:. Thaimaan piti olla puoltoistavuotta sitten ihan valimatka, mutta eka visiittikin venyi kuukautta suunniteltua pidemmaksi. Moni asia johti toiseen ja tapasin mielenkiintoisia ihmisia ja sain myos mahdollisuuden paattaa haluanko asua taalla vai Suomessa hyvien kontaktien ansiosta. Kuten monet tietaa viisumit ja talojen ostot ovat farangeille hankalaa kauraa. Olen osakkaana thaimaalaisessa yrityksessa ja kaikenlaista pienta on tulilla koko ajan, eli asuminen Thaimaassa ei tule olemaan ongelma, eika talon omistaminenkaan. Ja voin kayda ottamassa kuvia teidan ihmeteltavaksi. Ja jos jollain on tunne, etta haluaa tehda radikaaleja ratkaisuja, niin kannattaa harkita vakavasti. Ja autan mielellani :). Oikeastaan on aika pelottavaakin, kun tuntuu etta ei oikeestaan tartte parempaa asuinpaikkaa. Ja taalla saa ruhtinaallisen asunpaikan (oikean talon) jopa alle silla hinnalla mita yksio maksaa Suomessa. Kylla kelpaa...:kippis1:

Moro,
Olisitko Topah jaksanut laittaa postia osoitteeseen: leif79 (ät) hotmail.com ja olisin kysässyt sulta pari juttua liittyen Bangkokkiin.

Antti

Otin parit fotot hyvin keskeneräisetä kämpästä. Suuri osa lopullisista tavaroista ei ole vielä paikoillaan tai lopullisia, kuten matot, verhot, lamput, koriste-esineet ja muut rojut, jne. Yksi foto on otettu kylpyammeessa istuen. :D

attachment.php

attachment.php

attachment.php

Viimeksi muokattu:
Upee lattia, mitä se on?
Upee jääkaappi, onko uutta retroo vai oikeesti retroo?
Upee tapetti eteisessä.
Vaikka hifisti olenkin niin "hieman" pistää silmään nuo Revolutionit :urjo: (onhan tämä kuitenkin sisustusthread)

Laitetaas tähän thrediin. Mulla on tarkoituksena tehdä pation laatoitukseen pientä valokikkailua.

Tarkoitus on porata isoon 50x50 kivilaattaan keskelle reikä, johon voisi upottaa led / halogeenivalon. Tällaisia upotettavia valoja tarjoaa ainakin bauhaus, hintaa tulee n. 100-150€ / 3 kpl.

onko kukaan toteuttanut tällaista, ja mistä / millaisilla valoilla ?

Upee lattia, mitä se on?
Upee jääkaappi, onko uutta retroo vai oikeesti retroo?
Upee tapetti eteisessä.
Vaikka hifisti olenkin niin "hieman" pistää silmään nuo Revolutionit :urjo: (onhan tämä kuitenkin sisustusthread)

Hifit on kyllä liikaa esillä. Sisustusmielessä lattiakaiuttimet ei oo mikään paras ratkaisu. Itte pistäisin pöntöt vaihtoon ja hommaisin tilalle valkoiset genelecit tai jotain muuta vastaavaa. Muuten on kyllä hieno kämppä.

Hifit on kyllä liikaa esillä. Sisustusmielessä lattiakaiuttimet ei oo mikään paras ratkaisu. Itte pistäisin pöntöt vaihtoon ja hommaisin tilalle valkoiset genelecit tai jotain muuta vastaavaa. Muuten on kyllä hieno kämppä.

samaa mieltä. jos sisustus on ykkösjuttu, niin turha pilata sitä hifeillä.
tuo näyttää omaan silmään aika ahdistavalta. massiiviset kajarit etualalla ja jos niiden ohi kurkkii niin näkee telkkarin.

ite oon harkinnut taulukajareita tulevaisuudessa. väsää vaikka jonnekin komeroon akustolevyt, vahvarit, soittimet ja kajarit jos tekee mieli kuunnella high fidelityä.

Mä kans katoin ekana, että Inskalla on jääkaapit olohuoneessa, mutta ne olikin kajarit.

Suositut

Back
Ylös Bottom