Selitäkää nyt hyvät ihmiset mihin nämä teidän väitteet perustuu!!
Massblast on sellasta maitojauhe-sokeri paskalitkua, ja TUSKIN se parempi on kuin hyvillä ravintoarvoilla kotona tehty pizza!
Kerro mulle "ravintoproffa" mikä sokerituote ei muka kasvata mahaa? Nonnih, EI MIKÄÄN! Joten mihinköhän kategoriaan toi Massblast sitten sijoitetaan??? ..just wondering.
Ostakaa ny helvetti niitä kunnon tuotteita ja syökää kunnon ruokaa. Unohtakaa sokerilitkut!!!!! :curs:
No selitetäänpäs miksi se MassBlast on minusta parempi vaihtoehto kuin pizza.
En ole mikään helvetin ravintoproffa, vaan lähinnä käytännön ajattelija. Eiköhän noissa massanlisäysjauhoissa oo kuitenkin kovemmat proteiinipitoisuudet kuin normi lähipizzerian pizzassa, kun tuskin kovin moni itse pizzojaan vääntää. Eri asia sitten jos joku jaksaa itse kotona tehdä ja on kanssa kinkkua ja juustoo ja jauhelihaa lätyn päällä vaikka muille jakaa.
Eiköhän ihan kaikki mitä syö lihaskasvun vaatimilla pluskaloreilla kasvata sitä mahaa. Se nyt vaan on paljon käytännöllisempää vetää jauhoja kuin pizzaa välipalaksi monestakin syystä esim. jos on koulussa tms. paikassa missä ei oo paljo aikaa siihen ruokahommaan. Ja on edullisempaa ottaa se 1,5dl jauhoo naamaan välipalana kuin käppäillä paikalliseen kebabkotaan hakemaan sitä pizzaa parikolme kertaa päivässä.
Ja montako kovaa treenaajaa tiiät jotka vetää parikolme pizzaa päivässä?

Laittakaa tilaukset vetämään Jenkkeihin, jos täällä kotimaassa kerran on niin törkeä herakartelli pystyssä.
vai mitä?? Onneksi tol 10-15 säkil pärjää vähän pidempään ku ton 1-2kk!!!