Suuri proteiinikeskustelu

Meta title: 💥 SUURI PROTEIINIKESKUSTELU – SAANNIT, LAADUT, LÄHTEET JA OPTIMAALINEN RAVITSEMUS 💥

Meta description: Keskustelua proteiinista: lähteet, laadut, imeytyminen, määrät, treenaajan tarpeet, ruokavalioiden erot ja käytännön kokemukset.

Originally posted by Kipi I
Se olis kyllä yksi ehto että sekoittuu hyvin! Jos pitää juoda samantien kun sekoittaa niin joutuu niellä niitä hemmetin klimppejä :urjo:

Hieman epäselvästi ilmaisin asian.
Kun pistän n. 40g tuota jauhetta pulloon ja tempasen vettä tai maitoa mukaan, niin sekoittamiseen menee ehkä joku 1 minuutti ja sitte siinä ei oo enää klimpin klimppiä. Eli jos löytyy 1 minsa aikaa, ni homma toimii

Originally posted by Tonza
Prime Milk on meikäläisen valinta, kun vaatimukset ovat halpa hinta ja laktoosittomuus. (tai erittäin pieni l-pitoisuus.)

Tuota minäkin tällä hetkellä käytän 1:1 evon wheyn kanssa perusproteiinina. Prime Milkiä kun ostaa 16 kg kerralla niin saa aika edullisesti.. Ja tuota evon heraa kun saa välillä 10,2 €/900 g, niin sitä tulee ostettua 10-20 pussia kerralla.

Originally posted by Sakkeus
Sf:n heraturbo jylläääääääääääääääääääää :worship: !!!!!!!
näin on :kippis1:
Ootko muuten Kuopiosta löytäny halvemmalla kuin 13,50€/900g?

Originally posted by stela
näin on :kippis1:
Ootko muuten Kuopiosta löytäny halvemmalla kuin 13,50€/900g?

Kuopiokin jyllääää :kippis1: !!!!!!!

Sf:n päämajasta eli siitä Tiimarin vierestä Sokoksen pohjakerroksesta saa könttäalennuksen kun ostaa 3x900g; -4e. Ja jos ostaa vaikka 20 pussia niin alennus jyllää lissööö! Tosin usein ostetaan vain 1 tai toi 3 pussia niin ei vie kaappitilaa eikä tuu turhaa pölyä.

Originally posted by Partsu
VOI JEESUS, olipas taas todella puoleettomia mielipiteitä noilla sivuilla, viesti oli selvä: "ÄLÄ SYÖ LIHAA, IKINÄ!". Kumma juttu että nuo kasvissyöjät ovat lähes aina mielipiteitään henkeen ja vereen toisille tuputtavia henkilöitä. Tuli mieleen tv-shopin mainokset, kun ei tunnu löytyvän muuta kuin positiivista sanottavaa kasvissyönnistä. Taitaa kasvissyöjillä olla lähinnä ideana, että yritetään keinolla millä hyvänsä saada ihmiset pois lihan äärestä, jotta sitä Mansikkia ei teurastettaisi.

No shit, sherlock!? Luulitko saavasi kirkon sivuilta puolueetonta tietoa esiaviollisten suhteiden tuottamasta seksuaalisesta mielihyvästä?

Itse olen luopunut punaisesta lihasta ja kanasta (kala ja maitotuotteet menevät vielä alas), enkä koskaan ole tuputtanut elintapojani kenellekään. Rauta kulkee ja proteiini maistuu.

Kun kesäkin on hollilla, kannattaa pestä ne raitaiset salihousut, kammata takatukka ja lähteä kylille tapaamaan ihmisiä. Itse olen tavannut jopa yksilöitä, joiden koko elämänkatsomus ei perustu siihen, että on luonnonvastaista olla nostamatta rautaa ja syömättä vähintään 12 kiloa raakaa lihaa päivässä. Tosin taitavat olla kyllä kaikki homoja ja sivareita.

Mutta hyvää kesää sinnekin.

liiallinen proteiininkäyttö my ass. Sitten aiheuttaa osteoporoosia ja vaikka mitä, aivan sama, proteiinia naamaan vaan!

Eli onks kukaan löytäny vielä lähes täysin mautonta protskua?
Kiinnostaisi ,meinaa rupee tökkii nii perkeleesti toi "kaakaon" maku!!

Fastin heraisolaatti (olikohan se Whey+ ?) on aika neutaraalin makuinen vaikka pelkkään veteen sekoittaisi. Yksi miedoimman makuisista protskuista mitä olen vuosien saatossa kokeilluit ja tuskin täysin mautonta onkaan.

Melkein mauton on Sf:n soija.

Originally posted by Raven
Kyllä ne kaikki joltain maistuu! ;)
Mielestäni tähän asti paras proteiinijauhe on ollut Wrangen Prime Whey-81 se on semmoinen 4kg pönttö ja se on instant käsitelty, eli sekoittuu pirun hyvin. Oon maustanu sitä kaakaolla ja fastin mansikka-aromilla. Seuraavaksi aijon kokeilla Dymatizen proteiiniä jotka on maustettu vanilijalla ja kaakaolla.

Originally posted by Tume
Melkein mauton on Sf:n soija.
Mauton? Noooh, makunsa kullakin. :urjo:
Yksi parhaista on kyllä whey+ joka ei maistu sille "likakaivolle" kuin normaalisti nuo neutraalit proteiinit.

Originally posted by tommy77
Mielestäni tähän asti paras proteiinijauhe on ollut Wrangen Prime Whey-81 se on semmoinen 4kg pönttö ja se on instant käsitelty, eli sekoittuu pirun hyvin. Oon maustanu sitä kaakaolla ja fastin mansikka-aromilla. Seuraavaksi aijon kokeilla Dymatizen proteiiniä jotka on maustettu vanilijalla ja kaakaolla.

Munki mielestä toi Whey-81 on kelpo proteiinia, sekottuu hyvin ja maku on melko normal. Mistäs oot muuten hommannu tot fastin mansikka aromia?

Originally posted by Hilurauta
Munki mielestä toi Whey-81 on kelpo proteiinia, sekottuu hyvin ja maku on melko normal. Mistäs oot muuten hommannu tot fastin mansikka aromia?
Fastin mansikka-aromia saa Lisäravinnepalvelulta, Sinunkaupat(luontaistuetekauppa) ja Prismasta.

Niin , että mitä tämä hydralisoitu proteiini on . Onko se parempaa kuin perushera- tai maitoproteiini , vai pelkkää sanahelinää ?

Back
Ylös Bottom