Oks tää ketju ennenaikainen aprillipila?
E: tai sit tää ei vaan mee mun jakeluun...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jaska, parveke auki.
Kukahan saatana tuo Jaska.
Jaska, parveke auki.
Kukahan saatana tuo Jaska.
[venom];4412211 sanoi:Olisikohan Jaska toi, jolla on kohdassa 3:14 painavaa asiaa: Kansallinen Rintama - YouTube
Oks tää ketju ennenaikainen aprillipila?
Eikö se ole Kai Aalto?
Hieno mies, puhuikohan lie saksaakin?
Millä logiikalla rasistisesta miehestä keskusteleminen on rasistista?
Rotuoppi jota tää pekka siitoin todennäköisesti kannatti on aika huuhaata " saksalaiset kuuluivat ylivertaiseen arjalaiseen rotuun, joka oli kaikkia muita rotuja parempi" ja mm. japanilaiset oli kuitenkin kunnia-arjalaisia? Koska olivat saksalaisten puolella.
Valtakunnanjohtaja tosiaan kaatoi vanhat teoriat. Mm. liittoutuneiden teorian, että natsit olisivat tappaneet holokaustissa 6 miljoonaa juutalaista. Siitoin kommentoi tuohon väitteeseen: "Paskapuhetta, ei siellä ketään tapettu."
Johtajan rotuoppi oli paljon tieteellisempää ja pidemmälle menevää kuin nuo vanhat teoriat, joita kritisoit. Et kai tosissasi väitä esim. tätä huuhaaksi:
"Vastaavasti me arjalaiset ollaan tietyssä kehitysasteessa. Meillähän ei ole mitään sukulaisuutta Aatamiin ja Eevaan. Meidät on luotu Atlantis-mantereelle, josta me ollaan jouduttu tänne. Jehova taas loi juutalaisen rodun. Kiinalaiset ja japanilaiset ja muut vinosilmät on puolestaan tulleet toiselta planeetalta. Sellaiselta planeetalta, joka oli maan ja Marsin välissä, joka räjähti ja josta on enää jäljellä vain asteroidivyöhyke."