Suuri lööppiketju. Iltasanomat ja Iltalehti

Meta title: 💥 SUURI LÖÖPPIKETJU – ILTASANOMIEN JA ILTALEHDEN KOHUOTSIKOT, TYyLI JA SISÄLTÖ 💥

Meta description: Keskustelua iltapäivälehtien lööpeistä: otsikkotyyli, liioittelu, aiheet, vaikutukset ja ajankohtaiset kohuotsikot yhdessä ketjussa.

Mikä tässä on se uutinen? Noitahan on kymmeniä ellei satojatuhansia. Lisäksi sähköt ja ainakin terveyskulut maksetaan tämän 1100€ päälle. Ja mikä parasta/pahinta kaikkiin muihin paitsi erektio lääkkeisiin saa maksusitoomuksen. Voi hakea aposta 3kk:n lääkkeet kerralla, koko resepti tyhjäksi vaan joo joo. Jotkut rikolliset sitten jopa myyvät näitä lääkkeitä tienaten niillä sievoisia summia.
Mä en jaksa ottaa pulttia lusmuilijoista, jos haluavat olla tuolla tasolla koko ikänsä niin olkoot, pthyi! niille kuitenkin.
Gonzales kiteytti hyvin.

Kirkoille ehkä rahaa budjetista ? vaihtoehtona hautausmaksu jokaiselta - Kirkko - Kotimaa - Helsingin Sanomat

Yhden ehdotuksen mukaan jatkettaisiin nykymallilla, jossa kansankirkot saavat osan yhteisöveron tuotoista. Viime vuonna kirkkojen saama yhteisövero-osuus oli 98 miljoonaa euroa.

Toisessa mallissa luterilainen ja ortodoksinen kirkko siirtyisivät suoran valtion budjettirahoituksen piiriin.

Kolmannessa mallissa jokainen kansalainen maksaisi veroluonteisen hautausmaksun.

Maksu kerättäisiin kaikilta, eli myös uskontokuntiin kuulumattomilta.

Heh, maksamiselta ei voi välttyä!

Kuntotohtori: Ovatko pohjeimplantit ainoa vaihtoehtoni? | Kuntotohtori | Iltalehti.fi

"Moi! Mitä mieltä olet pohjeimplanteista? Olen yli kymmenen vuotta aktiivisesti harrastanut erilaista kuntoilua, ja elän kaikin puolin terveellisesti. Pohkeet eivät vain kehity. En useimmiten saa niihin edes kunnollista tuntumaa, kun säären etuosan ym. lihakset jo väsyvät. Reidet saan esim. spurtteja juoksemalla todella rasittuneiksi, mutta pohkeissa ei tunnu mitään. Rasvaa kehossa ei ole tarpeeksi rasvansiirtoa varten. Olen oikeasti alkanut harkita plastiikkakirurgiaa, kun mikään muu ei auta. Olen 25-vuotias perusterve mies.
Harri"

Iltalehden kuntotohtori kannustaa kysyjää hakeutumaan plastiikkakirurgin vastaanotolle, itse olisin ohjannut Harrin salille. Minulle ainakin tuosta Harrin kysymyksestä välittyy sellainen kuva ettei se ole edes kokeillut treenata pohkeita salilla, vaan treeni on ollut juoksua ja muuta kuntoilua.

Tää on sitä nykyaikaa. Jos joku haukkuu amiksessa kerran homoksi jne. ni heti on oikeus mennä teurastamaan puoli koulua kun on traumatisoitunu. Eriasia on sitten jos on muuten hullu ku pullosta tullu.

Back
Ylös Bottom