Suuri lööppiketju. Iltasanomat ja Iltalehti

Meta title: 💥 SUURI LÖÖPPIKETJU – ILTASANOMIEN JA ILTALEHDEN KOHUOTSIKOT, TYyLI JA SISÄLTÖ 💥

Meta description: Keskustelua iltapäivälehtien lööpeistä: otsikkotyyli, liioittelu, aiheet, vaikutukset ja ajankohtaiset kohuotsikot yhdessä ketjussa.

Suomalainen virkavalta parantaa mainettaan! Poliisi uhkailee ja kiroilee videolla - Kotimaan uutiset - Ilta-Sanomat

"Poliisi: Koska voin kertoa, että kun tästä kyseisestä asiasta keskusteltiin tossa ton meidän pienen työporukan kesken, niin siellä on ihan oikeasti aika monta semmoista kavereita, mä onneksi jääväsin itseni, semmoista kavereita, ketkä pysäyttää sut tässä keskellä yötä, niin v*u ne hakkaa sut eikä kukaan oo näkemässä.

Mies: Niin eli onko tässä kohtaa mun nostettava laittomasta uhkailusta syyte

Poliisi: Niin kukaan ei oo edelleenkään kuullu mitään. Mitä luulet, kumpaa ne uskoo, jos sä meinaat nostaa syytteen."

Poliisi trollattiin kyllä pahanpäiväsesti :D Aika säälittävää toimintaa tulla virantoimituksen aikana uhkailemaan! Siviilit päällä voidaan käydä tämmönen keskustelu vapaa-ajalla. Pitäs poliisin tietää, että ei kannata mennä nykyään mennä tämmösiä jutustelemaan ku ihmisillä on käytössä kaikki tallennusvälineet.

Facebook-videossa poliisi uhkailee väkivallalla? "Ne hakkaa sut eikä kukaan oo näkemässä" | Yle Uutiset | yle.fi
- Mulla on ollut oma kantani niitä vastaan aina, eikä se tästä ainakaan parantunut, mies kertoo.
Tainnut olla enemmänkin tekemisissä poliisien kanssa. Mulla on vähän sellainen kutina, että videon kuvannut jätkä on kunnon kusipää. Mikäli tilanne oli todellinen, niin ihan hyvä kuitenkin että tuli esille, koska menihän toi poliisilta överiksi.

En epäile etteikö olisi. Poliisilla ei silti ole oikeutta mihinkään oman käden oikeuteen sen enempää kuin kellään muuallakaan. Ei kuulosta länsimaisen valtion poliiseilta, vaan lähinnä jonkun kehitysmaan korruptoituneilta lain"valvojilta":

"semmoista kavereita, ketkä pysäyttää sut tässä keskellä yötä, niin v*u ne hakkaa sut eikä kukaan oo näkemässä."
"Mitä luulet, kumpaa ne uskoo, jos sä meinaat nostaa syytteen."

Aika naurattavaa.
Poika "isi isi"
poliisi isä "no mitä"
poika "pojat kiusaa kylillä"
poliisi isa "prkle, kukas se oli, meijän poikaa ei kiusata"
Ois poika tullu mielluummin tänne lukemaan vinkkejä kuinka rauta nousee :hyvä:

Veeti nappasi huiman hauen

Jotenki tää uutinen käy mulle niin huumorista, pari poimintaa:

- En minä arvannut, että mikä siellä on. Se pisti kovasti vastaan

Poika veti kalaa vimmatusti kohti rantaa, ja setämies avusti haavilla.

Pari vuotta hän on ollut aktiivinen, ja kyllähän se kannustaa entisestään, kun saa kunnon saaliita.

:hyvä:

Uskoisitko tätä naista 52-vuotiaaksi?

Uskoisitko tätä naista 52-vuotiaaksi? | Elintavat | Iltalehti.fi

makela2_130704PK_el.jpg

Naamaa kun katsoo vois luulla päälle 80-vuotiaaksi.:D Kroppa kyllä tiukassa kunnossa.

15-vuotias Aleksi ryhtyi yrittäjäksi - myy Onnibusseissa virvokkeita | Kotimaan uutiset | Iltalehti.fi

Siitä mallia, 15 - kesäinen jantteri haistoi markkinaraon ja ei muuta kuin firma pystyyn. Toi kundi menee vielä pitkälle elämässään :thumbs:

Mutta kyllä tuokin vielä saadaan verolle, sen jälkeen virkamiesarmeija ilmoittaa sellaiset säädökset luvista ettei ilman niitä saa paskallakaan käydä. Kohta Aleksi saadaan konkurssiin ja jannu saa ehdotonta veronkierrosta. Ei tuollainen itsenäinen yrittäminen käy laatuun, kun siinä voi vaikka rikastua, mokomakin kapitalisti-iiskotti.

Lämmittely on turhaa ja suihkussa käynti ajan haaskausta.
Siinä ei tosiasiassa sanottu, että lämmittely on turhaa. Siinä sanottiin niin kuin asia on, eli se kuntopyörän sotkeminen ei ole välttämätöntä ja oikea lämmittely tehdään niillä liikkeillä mitä olet tekemässä. En mä voi ensin sotkea pyörää puolta tuntia ja sen jälkeen lyödä penkkiin 130 kiloa suorilta.

Ainoa mikä on hieman kyseenalainen, on toi viimeinen. Eihän siellä suihkussa tietysti tarvitse käydä jos ei tullut edes hiki, mutta miten tehokas se harjoitus sitten oli jos ei tullut hiki? Mä en pysty lähtemään salilta ilman suihkua vaikka tosi moni niin tekeekin. Tulee "hiukan" likainen olo.

Mutta olihan toi nyt ihan asiaa jos ottaa sen iänikuisen suojamoodin pois päältä. Moni vetää heti suojaukset eteen kun on kyseessä iltalehti ja treenaus ja ymmärtävät puolitahallaan väärin.

Back
Ylös Bottom