Suuri lööppiketju. Iltasanomat ja Iltalehti

Meta title: 💥 SUURI LÖÖPPIKETJU – ILTASANOMIEN JA ILTALEHDEN KOHUOTSIKOT, TYyLI JA SISÄLTÖ 💥

Meta description: Keskustelua iltapäivälehtien lööpeistä: otsikkotyyli, liioittelu, aiheet, vaikutukset ja ajankohtaiset kohuotsikot yhdessä ketjussa.

Väärä henkilö tuomittiin. Eteen kiilannut muija sietäis menettää korttinsa.

Bemarikuski vihanhallintakurssille tai vaihtoehtoisesti kuula kalloon. Akalla oli Anna-Reetan uudet verhot mielessä ja se tuli sen kummemmin ajattelematta bemaripellen eteen kolmion takaa, mitä vittua sitten, tommoseen törmää melkein joka päivä. Pitäis tyhmemmänkin ihmisen vittu kans kestää jos joku vähän heiluttaa keskisormea, jos on itse näyttänyt sitä ensin.

Bemarikuski vihanhallintakurssille tai vaihtoehtoisesti kuula kalloon. Akalla oli Anna-Reetan uudet verhot mielessä ja se tuli sen kummemmin ajattelematta bemaripellen eteen kolmion takaa, mitä vittua sitten, tommoseen törmää melkein joka päivä. Pitäis tyhmemmänkin ihmisen vittu kans kestää jos joku vähän heiluttaa keskisormea, jos on itse näyttänyt sitä ensin.
Liikenteessä ei saa olla verhot mielessä.

Sieltä varsinainen liikennepoliisi huutelee. ;)

Saatanan holhoojat, te jos jotkut saatte vitutuskäyrän nousemaan. Itse ajan motarilla aina 160+ ja asianmukaisen radioelektroniikan kanssa; En koskaan saa sakkoja ja tulen jatkamaan tätä pitkään. Saan vitunmoista tyydytystä, kun kalkkikset vilkuttelevat pitkiä perään aivan kuin mua kiinnostaisi yhtään niiden protestointi.

Joko nuo IS ja IL lainailee toistensa uutisia :face:

Tuosta sentterinnäyttelystä ja bemarikuskin kiilailusta, niin perushomma ja suomalaisen oikeusjärjestelmän tavallinen tuomio olisi ollut, että naiselta olisi otettu kortti pois ja annettu ylilyönnillä sakkoja. Tietysti sakkoja myös naisen perheelle, lapsille ja haudassa makaavalle mummolle. Ja niin paljon maksettavaa, että nainen olisi velkakierteessä koko elämänsä.

Ymmärrän häntä ihan täysin. Joku täysin oblivious nainen kiilaa eteen ja saadessaan asiasta palautetta kehtaa vielä näyttää keskisormea takaisin.

Keskisormen näyttely ja sitten lähestulkoon tapon yritys onkin tosi asiallista palautetta ja sitä joustavuutta, jota huonolla kelillä ajaessa kaivataan. Pois joutaisi kortti pidemmäksikin aikaa.

Sieltä varsinainen liikennepoliisi huutelee. ;)
Taisin osua hermoon, kun piti ihan viestihistoriaa lähteä kaivelemaan. ;) Seison edelleen lainaamasi tekstin takana. Mun oikeusjärjestelmässä autolla saa ajaa niin kovaa ku haluaa, mutta ajovuorojen ja väistämisvelvollisuuksien pitää toteutua. Jengi aina ulisee ylinopeudesta, mutta mun näkemyksen mukaan "yli"nopeus ei aiheuta onnettomuuksia vaan se, että täti-ihmiset vaihtaa kaistaa eteen aloittamalla vilkutuksen sen jälkeen, kun kaistanvaihtoliike on aloitettu jo.

Taisin osua hermoon, kun piti ihan viestihistoriaa lähteä kaivelemaan. ;) Seison edelleen lainaamasi tekstin takana. Mun oikeusjärjestelmässä autolla saa ajaa niin kovaa ku haluaa, mutta ajovuorojen ja väistämisvelvollisuuksien pitää toteutua. Jengi aina ulisee ylinopeudesta, mutta mun näkemyksen mukaan "yli"nopeus ei aiheuta onnettomuuksia vaan se, että täti-ihmiset vaihtaa kaistaa eteen aloittamalla vilkutuksen sen jälkeen, kun kaistanvaihtoliike on aloitettu jo.

Mikä helvetti on "mun oikeusjärjestelmä" :D

Mikä helvetti on "mun oikeusjärjestelmä" :D
Semmonen järjestelmä, missä ei tunnusteta kaikkia esim. Suomen lain kohtia, mitkä ei mun mielestä ansaitse olla lakeja. Onhan noita äärimielipiteitä esim. kaikennäkösiin lastenpanijoihin liittyen varsinki pakkiksella kaikkien "saunan taakse" -kommenttien muodossa (suomen laki kieltää tappamisen you know). Mulla on eri aiheen prioriteetit.

Mistäs sä oletat että sun oikeusjärjestelmässä se täti siellä risteyksessä tietää tuleeko auto 80 km/h vai 160 km/h?

Mistäs sä oletat että sun oikeusjärjestelmässä se täti siellä risteyksessä tietää tuleeko auto 80 km/h vai 160 km/h?
Liikenteessä pitää seurata, mitä vauhtia muut ajoneuvot lähestyvät, oli se sitten "yli"nopeutta tai ei. Pitäähän sun osata väistää poliisiautoakin, jotka monesti saattavat ajaa ilman vilkkuja hälytysajoa (on nähty). Sen kyllä näkee, jos vaivautuu katsomaan pidempään kuin 0,1 sekunnin ajan.

Liikenteessä pitää seurata, mitä vauhtia muut ajoneuvot lähestyvät, oli se sitten "yli"nopeutta tai ei. Pitäähän sun osata väistää poliisiautoakin, jotka monesti saattavat ajaa ilman vilkkuja hälytysajoa (on nähty). Sen kyllä näkee, jos vaivautuu katsomaan pidempään kuin 0,1 sekunnin ajan.

Siis 160 km/h motarilla ajavia pitää osata väistää mutta näiden ei tarvitse väistää hitaammin ajavia? Selittäisitkö hieman?

Tarkemmalla lukemisella ehkä huomaat ettei nainen vittumaisuuttaan aiheuttanut vaaratilannetta vaan liukkaudesta johtuen hän ei päässyt kiihdyttämään tarpeeksi rivakasti.
Eiköhän rajoitukset juuri ole uutisen kaltaisia äkkitilanteita varten.

Siis 160 km/h motoralilla ajavia pitää osata väistää mutta näiden ei tarvitse väistää hitaammin ajavia? Selittäisitkö hieman?
Jospa et leikkisi tyhmempää ku oot. Eiköhän uutisen akka tullu kolmion takaa. Kolmion takaa tulevan pitää huolehtia, ettei kukaan joudu hänen takia hipaisemaankaan jarrupolkimeen. En tiedä, mitä muuta tietoa haet. Jos ajan motarilla 160 km/h, niin se tarkoittaa, että ajan motarilla 160 km/h eikä mitään muuta, joten en tiedä mistä vitusta repäsit ton "mutta näiden ei tarvitse väistää hitaammin ajavia" -kohdan.

Tarkemmalla lukemisella ehkä huomaat ettei nainen vittumaisuuttaan aiheuttanut vaaratilannetta vaan liukkaudesta johtuen hän ei päässyt kiihdyttämään tarpeeksi rivakasti.
Tällaisella kelillä tielle kääntyjän pitää tiedostaa mahdollinen heikko pito ja sen vaikutus kiihtyvyyteen ja valittava riittävän iso väli.

Jospa et leikkisi tyhmempää ku oot. Eiköhän uutisen akka tullu kolmion takaa. Kolmion takaa tulevan pitää huolehtia, ettei kukaan joudu hänen takiaa hipaisemaankaan jarrupolkimeen. En tiedä, mitä muuta tietoa haet. Jos ajan motarilla 160 km/h, niin se tarkoittaa, että ajan motarilla 160 km/h eikä mitään muuta, joten en tiedä mistä vitusta repäsit ton "mutta näiden ei tarvitse väistää hitaammin ajavia" -kohdan.

Tällaisella kelillä tielle kääntyjän pitää tiedostaa mahdollinen heikko pito ja sen vaikutus kiihtyvyyteen ja valittava riittävän iso väli.

Kyllä, ton muijan ois pitäny odottaa niin kauan että on täysin varma että ei tule kenenkään eteen, liukkaudesta huolimatta.

Kyllä, ton muijan ois pitäny odottaa niin kauan että on täysin varma että ei tule kenenkään eteen, liukkaudesta huolimatta.

Bemarikuski mokas silti paljon pahemmin kun yritti murhata tämän naisen. Pointfiveo, yritä nyt kuitenkin varoa ettet aja taajamassa jonkun lapsen päälle "yli"nopeutta. Lapsen oma vikahan sekin tietysti olisi, kun ei osannut arvioida sun nopeatta oikein, eikö?

Pointfiveo, yritä nyt kuitenkin varoa ettet aja taajamassa jonkun lapsen päälle "yli"nopeutta. Lapsen oma vikahan sekin tietysti olisi, kun ei osannut arvioida sun nopeatta oikein, eikö?
Asiahan on niin, että sä et tiedä, millaista nopeutta puolestaan taajamassa ajan.

Se nyt vaan on niin ettei homma ole aina niin mustavalkoinen. Tiedän omaltakin työmatkalta kaksi risteystä, missä näkyvyys liityttävälle tielle ei toiseen suuntan ole niin pitkä, että jos joku sieltä tulisi reilua ylinopeutta, että sitä ehtisi edes nähdä ennekuin on jo keskellä tietä. Plus erilaiset sääolosuhteet ja pimeys, nämä tietysti otettava liittyjänkin huomioon. Kyllä itseänikin vituttaa kolmion takaa eteen tulevat, varsinkin jos tulevat viime tingassa. Mutta jos tiellä on 60 rajoitus ja jostain talon kulman takaa kouhotetaan yhdeksääkymppiä niin turha siinä on kiehua että vittu kun tuli eteen.

Turha vääntää. Oikeus on useasti todennut ettei kolmion takaa tulevalta voida vaatia haukansilmää jolla huomaa jos etuajo-oikeutettu auto/prätkä tulee reilua ylinopeutta. Eli jos ajelet reilua ylinopeutta ja joku tulee sun eteen kolmion takaa niin sut todetaan syylliseksi.

Pikkupippelisten bmw-miesten selkääntaputtelu ja tukiryhmätoiminta tietenkin puolustaa raivokkaasti bmw-miestä koska ajoi bmw:llä :)

Back
Ylös Bottom