Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ymmärrän häntä ihan täysin. Joku täysin oblivious nainen kiilaa eteen ja saadessaan asiasta palautetta kehtaa vielä näyttää keskisormea takaisin.Hieman kuitenkin ylireagointia tuolla BMW kuskilla.
Väärä henkilö tuomittiin. Eteen kiilannut muija sietäis menettää korttinsa.
Liikenteessä ei saa olla verhot mielessä.Bemarikuski vihanhallintakurssille tai vaihtoehtoisesti kuula kalloon. Akalla oli Anna-Reetan uudet verhot mielessä ja se tuli sen kummemmin ajattelematta bemaripellen eteen kolmion takaa, mitä vittua sitten, tommoseen törmää melkein joka päivä. Pitäis tyhmemmänkin ihmisen vittu kans kestää jos joku vähän heiluttaa keskisormea, jos on itse näyttänyt sitä ensin.
Saatanan holhoojat, te jos jotkut saatte vitutuskäyrän nousemaan. Itse ajan motarilla aina 160+ ja asianmukaisen radioelektroniikan kanssa; En koskaan saa sakkoja ja tulen jatkamaan tätä pitkään. Saan vitunmoista tyydytystä, kun kalkkikset vilkuttelevat pitkiä perään aivan kuin mua kiinnostaisi yhtään niiden protestointi.
Ymmärrän häntä ihan täysin. Joku täysin oblivious nainen kiilaa eteen ja saadessaan asiasta palautetta kehtaa vielä näyttää keskisormea takaisin.
Taisin osua hermoon, kun piti ihan viestihistoriaa lähteä kaivelemaan. ;) Seison edelleen lainaamasi tekstin takana. Mun oikeusjärjestelmässä autolla saa ajaa niin kovaa ku haluaa, mutta ajovuorojen ja väistämisvelvollisuuksien pitää toteutua. Jengi aina ulisee ylinopeudesta, mutta mun näkemyksen mukaan "yli"nopeus ei aiheuta onnettomuuksia vaan se, että täti-ihmiset vaihtaa kaistaa eteen aloittamalla vilkutuksen sen jälkeen, kun kaistanvaihtoliike on aloitettu jo.Sieltä varsinainen liikennepoliisi huutelee. ;)
Taisin osua hermoon, kun piti ihan viestihistoriaa lähteä kaivelemaan. ;) Seison edelleen lainaamasi tekstin takana. Mun oikeusjärjestelmässä autolla saa ajaa niin kovaa ku haluaa, mutta ajovuorojen ja väistämisvelvollisuuksien pitää toteutua. Jengi aina ulisee ylinopeudesta, mutta mun näkemyksen mukaan "yli"nopeus ei aiheuta onnettomuuksia vaan se, että täti-ihmiset vaihtaa kaistaa eteen aloittamalla vilkutuksen sen jälkeen, kun kaistanvaihtoliike on aloitettu jo.
Semmonen järjestelmä, missä ei tunnusteta kaikkia esim. Suomen lain kohtia, mitkä ei mun mielestä ansaitse olla lakeja. Onhan noita äärimielipiteitä esim. kaikennäkösiin lastenpanijoihin liittyen varsinki pakkiksella kaikkien "saunan taakse" -kommenttien muodossa (suomen laki kieltää tappamisen you know). Mulla on eri aiheen prioriteetit.Mikä helvetti on "mun oikeusjärjestelmä" :D
Liikenteessä pitää seurata, mitä vauhtia muut ajoneuvot lähestyvät, oli se sitten "yli"nopeutta tai ei. Pitäähän sun osata väistää poliisiautoakin, jotka monesti saattavat ajaa ilman vilkkuja hälytysajoa (on nähty). Sen kyllä näkee, jos vaivautuu katsomaan pidempään kuin 0,1 sekunnin ajan.Mistäs sä oletat että sun oikeusjärjestelmässä se täti siellä risteyksessä tietää tuleeko auto 80 km/h vai 160 km/h?
Liikenteessä pitää seurata, mitä vauhtia muut ajoneuvot lähestyvät, oli se sitten "yli"nopeutta tai ei. Pitäähän sun osata väistää poliisiautoakin, jotka monesti saattavat ajaa ilman vilkkuja hälytysajoa (on nähty). Sen kyllä näkee, jos vaivautuu katsomaan pidempään kuin 0,1 sekunnin ajan.
Jospa et leikkisi tyhmempää ku oot. Eiköhän uutisen akka tullu kolmion takaa. Kolmion takaa tulevan pitää huolehtia, ettei kukaan joudu hänen takia hipaisemaankaan jarrupolkimeen. En tiedä, mitä muuta tietoa haet. Jos ajan motarilla 160 km/h, niin se tarkoittaa, että ajan motarilla 160 km/h eikä mitään muuta, joten en tiedä mistä vitusta repäsit ton "mutta näiden ei tarvitse väistää hitaammin ajavia" -kohdan.Siis 160 km/h motoralilla ajavia pitää osata väistää mutta näiden ei tarvitse väistää hitaammin ajavia? Selittäisitkö hieman?
Tällaisella kelillä tielle kääntyjän pitää tiedostaa mahdollinen heikko pito ja sen vaikutus kiihtyvyyteen ja valittava riittävän iso väli.Tarkemmalla lukemisella ehkä huomaat ettei nainen vittumaisuuttaan aiheuttanut vaaratilannetta vaan liukkaudesta johtuen hän ei päässyt kiihdyttämään tarpeeksi rivakasti.
Jospa et leikkisi tyhmempää ku oot. Eiköhän uutisen akka tullu kolmion takaa. Kolmion takaa tulevan pitää huolehtia, ettei kukaan joudu hänen takiaa hipaisemaankaan jarrupolkimeen. En tiedä, mitä muuta tietoa haet. Jos ajan motarilla 160 km/h, niin se tarkoittaa, että ajan motarilla 160 km/h eikä mitään muuta, joten en tiedä mistä vitusta repäsit ton "mutta näiden ei tarvitse väistää hitaammin ajavia" -kohdan.
Tällaisella kelillä tielle kääntyjän pitää tiedostaa mahdollinen heikko pito ja sen vaikutus kiihtyvyyteen ja valittava riittävän iso väli.
Kyllä, ton muijan ois pitäny odottaa niin kauan että on täysin varma että ei tule kenenkään eteen, liukkaudesta huolimatta.
Asiahan on niin, että sä et tiedä, millaista nopeutta puolestaan taajamassa ajan.Pointfiveo, yritä nyt kuitenkin varoa ettet aja taajamassa jonkun lapsen päälle "yli"nopeutta. Lapsen oma vikahan sekin tietysti olisi, kun ei osannut arvioida sun nopeatta oikein, eikö?