Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
^Linkki vielä tuohon: http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012081415954464_uu.shtml
Näin voi olla, mutta en vedä sanojani takaisin. Niillä tiedoilla on pakko pelata mitä kulloinkin on saatavilla.Heh, Oli vissiin Jonne sitten selitellytkin omiaan. Oli ilmeisesti kaatunut omia aikojaan ja itkenyt äitille, että poliisi kiilas. Noh, ainahan voi spekuloida mikä on totuus.
Näin voi olla, mutta en vedä sanojani takaisin. Niillä tiedoilla on pakko pelata mitä kulloinkin on saatavilla.
Mitä vittua sä hölötät? Enhän mä nyt joka asiaa voi lähteä kyseenalaistamaan. Jos jätkä sanoo, että poliisi kiilasi, niin siihen mun on pakko uskoa kunnes toisin todistetaan. Totta kai mulle tuli mieleen, että voi olla että se pistelee omiaan, mutta mitään syytä ei ollut silti epäillä etteikö se voisi totta ollakin.Ennen kuin lähdet tuomitsemaan niin suosittelen jatkossa harjoittamaan lähdekritiikkiä, ettei susta tule toista sirmaxia.;)
Mitä vittua sä hölötät? Enhän mä nyt joka asiaa voi lähteä kyseenalaistamaan. Jos jätkä sanoo, että poliisi kiilasi, niin siihen mun on pakko uskoa kunnes toisin todistetaan. Totta kai mulle tuli mieleen, että voi olla että se pistelee omiaan, mutta mitään syytä ei ollut silti epäillä etteikö se voisi totta ollakin.
Mitä vittua sä hölötät? Enhän mä nyt joka asiaa voi lähteä kyseenalaistamaan. Jos jätkä sanoo, että poliisi kiilasi, niin siihen mun on pakko uskoa kunnes toisin todistetaan. Totta kai mulle tuli mieleen, että voi olla että se pistelee omiaan, mutta mitään syytä ei ollut silti epäillä etteikö se voisi totta ollakin.
Mikä pakko sun on uskoa? Itse en uskonut hetkeäkään ja olin oikeassa. Vähemmän tekee ittestään pellen, kun ajattelee vähän itsekin.
Ja toi on pelkkää jälkiviisautta. Ja mua ihan oikeasti vituttaa nyt niin rankalla kädellä, kun haukutaan vielä jälkeenpäin pelleksi sen takia kun olin jossain asiassa väärässä. Kukaan meistä ei voinut tietää asian todellista laitaa siinä vaiheessa ja joku uskoi toiseen ja joku toiseen. Sitten kun tullaan jälkeenpäin viisastelemaan, että lällällää, olit väärässä, pelle, niin voi varmaan katsoa peiliin, että onkohan sitä itsekään nyt yhtään fiksumpi.Mikä pakko sun on uskoa? Itse en uskonut hetkeäkään ja olin oikeassa. Vähemmän tekee ittestään pellen, kun ajattelee vähän itsekin.
Oikeassa olet. Mutta millä iltapäivälehdet myisivät painoksiaan, jos niissä kehuttaisiin viranomaisten toimintaa? Helpompaa se on tehdä virheellisestä tiedosta uutinen, kun ei sitä tartte pahemmin jälkeenpäin korjailla.Muutenkin vituttaa ku suomessa poliisi saa kaikesta tekemisestään enemmän kritiikkiä ku kiitosta.
Minkä takia pitäis tulla, kun se voi olla tilannekohtaisesti ihan perusteltua? Ei se mitenkään harvinaista ole, että poliisi pysäyttää kiilaamalla kaksipyöräisiä kuskeja. Se voi olla sun mielestä väärin, mutta niin on sekin, ettei jonnet tottele pysäytysmerkkiä.Jos nyt leikitään, että kohta selviää poliisin kiilanneen jonnen ojaan, niin pitäisikö mun tulla jälkiviisastelemaan ja haukkumaan yrmis pelleksi? Miltä se mahtaisi yrmiksestä tuntua?
Tietysti voit tulla, jos nyt jotain uutta raskauttavaa tietoa tulee. Mun mielestä toi keissi oli vaan lähtökohtasesti niin selvää paskaa, että jokaisen pitäisi osata lukea tollanen rivienvälistä. Äiti itkee lehteen, "Kaverit saivat houkuteltua", säälittävät kuvat jostain naarmuista. ym. Selvä homma.E: Jos nyt leikitään, että kohta selviää poliisin kiilanneen jonnen ojaan, niin pitäisikö mun tulla jälkiviisastelemaan ja haukkumaan yrmis pelleksi? Miltä se mahtaisi yrmiksestä tuntua?
Ihan normaali. Enemmän mua ihmetyttää mielipiteet, että kaikki mitä poliisi tekee, on oikein. On se kumma kun ei saa esittää minkäänlaista kritiikkiä poliisia kohtaan ilman että sut leimataan melkein jonkin asteen kriminaaliksi.Mua kiinnostaisi tietää Powerhousun yleinen suhtautuminen poliisiin?
joo-o ei sitten niillekkään rahoille ollut parempaa käyttöä? Jos ei ulkomaalaiset tiedä kuka oli Mannerheim niin kohtahan ne tietää,että hän oli swahilia puhuva kenialainen.