Suuri lööppiketju. Iltasanomat ja Iltalehti

Meta title: 💥 SUURI LÖÖPPIKETJU – ILTASANOMIEN JA ILTALEHDEN KOHUOTSIKOT, TYyLI JA SISÄLTÖ 💥

Meta description: Keskustelua iltapäivälehtien lööpeistä: otsikkotyyli, liioittelu, aiheet, vaikutukset ja ajankohtaiset kohuotsikot yhdessä ketjussa.

Tämänpäiväisen ikävän tapahtuman yhteydessä ensimmäisen kerran joku "asiantuntija" sanoi ääneen mitä itsekkin epäilen, eli julkisuus, tiedotusvälineet ja sosiaalinen media on omiaan lisäämään tapauksia. Vinksahtanut ei välttämättä keksisi ideaa itse mutta jokapaikassa näistä on ja käydään keskusteluita, alkaa se ruokkimaan ilmiönä itse itseään..

Tuon kyllä täyttä paskaa. Ei tuo ongelma katoa sillä, että siitä uutisointi lopetetaan. Tosiasia on se, että täällä nuoret miehet voi huonosti ja pitäisi puhua siitä miksi näin on. Sellaista keskustelua ei kuitenkaan haluta käydä koska kaikenmaailman viherfemakkoja ei kiinnosta se. Täällä ei suostuta myöntämään, että valkoinen suomalainen mies voi olla uhri ja kärsiä jostain. Siksi uskon, että Suomeen on tullut jäädäkseen tällainen tapa, että joku nuori mies aina kilahtaa ja heiluu aseen kanssa jossain.

Tähän on tultu, että nämä ammuskelut ja joukkomurhat ovat melkeimpä arkipäivää meillä Suomessa. Juuri uutisista sain tietää tästä uusimmasta surmasta ja oli pelottavaa huomata, ettei omani eikä töllön ääressä myös olleen isäni reaktio ollut kovin yllättynyt tai järkyttynyt. Reaktiona oli lähinnä "Voi helvetti, ei kai taas.."

Kyllä me suomalaiset vaan voidaan niin saatanan huonosti.

Se on lähinnä tuo median hössötys tälläisistä asioista. Tai siis ennen aikaan siitä ei hössötetty kuin jossain pikku-uutisissa tai sitten Hymy lehdessä tms.

Suomessa lasten riski kuolla tahallisen väkivallan seurauksena on vähentynyt merkitsevästi viimeisen puolen vuosisadan aikana viime vuosien lievästä kasvusta huolimatta (Lehti ja Kivivuori 2007)

Ja vähemmän myös uutisoidaan siitä kun miesten itsemurhien määrä nousu tasaisesti vuosittain n. vuoteen 1992 saakka, mutta siitä lähtien miesten itsemurhat on vähentyneet melkein 50% siitä! muutama vuosi vielä ja miesten itsemurhien määrä alittaa naisten vastaavien määrä.

"Oppilaat pilkkasivat kouluvalvojan kyyneliin: Poliisitutkinta". http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1288478857592.html

Ensimmäistä kertaa itsellä tuli tippa linssiin, kun luin uutisen ja kuuntelin videon :(. Ei mun mielestä 68-vuotias nainen, tai kuka tahansa, ansaitse tuollaista kohtelua vatipäisiltä kakaroilta :curs: .

No voi kristuksen vittu. Noiden mukuloiden nimet sietäis julkaista. :curs:

No voi kristuksen vittu. Noiden mukuloiden nimet sietäis julkaista. :curs:

Mun mielestä toi maikka on erittäin huono opettaja/auktoriteetti jos rupee tommosesta pillittään. Siis olihan ne kersat vittumaisia sille mutta mihin hävisi auktoriteetti? Tasapainoinen ihminen olisi huutanut että nyt turvat kiinni vitun kakarat!

Kun me siirryttiin yläasteelle niin luokanvaljojamme Kari Tamminen vei meidät pojat koulun punttikselle, Kari pisti 100kg rautaa tankoon ja nosti 8 kertaa ylös, sen jälkeen sellainen haluuko joku vittuilla mulle ilme kasvoilla. Kari kun otti pultit ja huusi 3krs. niin kuului selvästi 1 krs. asti eli Kari taas vauhdissa. Sitä pelkäsi pahiksetkin, ei meinaan huutanut kovin hiljaa ja ihan täydellä raivolla

fuck edit. Opettajilla on on enemmän mielenterveys ongelmia kuin muissa ammateissa.

Mun mielestä toi maikka on erittäin huono opettaja/auktoriteetti jos rupee tommosesta pillittään. Siis olihan ne kersat vittumaisia sille mutta mihin hävisi auktoriteetti? Tasapainoinen ihminen olisi huutanut että nyt turvat kiinni vitun kakarat!

Kun me siirryttiin yläasteelle niin luokanvaljojamme Kari Tamminen vei meidät pojat koulun punttikselle, Kari pisti 100kg rautaa tankoon ja nosti 8 kertaa ylös, sen jälkeen sellainen haluuko joku vittuilla mulle ilme kasvoilla. Kari kun otti pultit ja huusi 3krs. niin kuului selvästi 1 krs. asti eli Kari taas vauhdissa. Sitä pelkäsi pahiksetkin, ei meinaan huutanut kovin hiljaa ja ihan täydellä raivolla

fuck edit. Opettajilla on on enemmän mielenterveys ongelmia kuin muissa ammateissa.
Kari on mun uus idoli. Ottaa päähän kun nykyään saa ne räkänokat tehdä mitä haluaa, ja opettajat ei saa edes ääntään korottaa. Mun mielestä lakkautettujen varuskuntien kapiaiset pitäis työllistää kouluihin, tulis sitä auktoriteettia.

Kari on mun uus idoli. Ottaa päähän kun nykyään saa ne räkänokat tehdä mitä haluaa, ja opettajat ei saa edes ääntään korottaa. Mun mielestä lakkautettujen varuskuntien kapiaiset pitäis työllistää kouluihin, tulis sitä auktoriteettia.

Se oli vuosi 1984, kun tässä asiassa lähettiin menemään väärään suuntaan.

Eipä varmaan olisi vaikea arvata miten mummelin olisi käynyt, jos olisi käskenyt kakaroiden pitää turpansa kiinni. Kun kerta jenkkilässä ollaan, niin eiköhän siellä olisi joku syyte rapsahtanut, kun äidin pikkukultamussukoille huudettiin. Kyllä ainakin itsellä olisi siinä vaiheessa itku lähellä, jos pitäisi kuunnella herjaa oman pojan itsemurhasta, mutta mä olenkin herkkis...

Mulla oli myös ala-asteella miesopettaja, jolle kukaan ei uskaltanut ryppyillä, sillä se auktoriteetti oli jotain aivan uskomatonta. Sitä toteltiin mitä käskettiin, sillä muita vaihtoehtoja ei ollut olemassa. Meillä oli ala- ja yläaste samassa pihapiirissä, niin ei hänelle uskaltanut ryppyillä edes yläasteen "isot pojatkaan", olivat varsin kilttejä siinä vaiheessa, kun toinen ärähti. En kyllä muista, että harrastiko hän huutamista miten paljon, mutta veemäisiä rangaistuksia kyllä aina jakeli. Paras opettaja, joka on ikinä ollut, mutta kuulemma viimeisinä vuosina ennen eläkkeelle jäämistä pääsi hieman pehmenemään.

Aahh... Heti nousi muistoja pintaan :D!

Tamminen oli kovis :D!

Ja melkein kaikki koulussa tiesi, et Kari työntää yli satkun penassa!

Back
Ylös Bottom