Suuri lööppiketju. Iltasanomat ja Iltalehti

Meta title: 💥 SUURI LÖÖPPIKETJU – ILTASANOMIEN JA ILTALEHDEN KOHUOTSIKOT, TYyLI JA SISÄLTÖ 💥

Meta description: Keskustelua iltapäivälehtien lööpeistä: otsikkotyyli, liioittelu, aiheet, vaikutukset ja ajankohtaiset kohuotsikot yhdessä ketjussa.

"Britannian juopoin nainen" hämmästyttää - Juo 28 tuoppia päivässä

"- Noilla määrillä hänen pitäisi olla kuollut. Syy sille, että hän ei ole, on että hän on harjoittanut kehoaan juomalla joka päivä. Hän on kuin juomisen olympiaurheilija, lääkäri sanoo."

Miten kukaan pystyy tuollaiseen, naisesta puhumattakaan :eek: ? Eihän tuollaista määrää saisi itseensä päivässä upotettua millään, puhumattakaan että jokapäiväisenä normiannoksena...

Onkohan toi koko ajan ihan kunnolla kännissä, pienessä hiprakassa vai eikö tunnu missään? Aika määrä kyllä...

"Britannian juopoin nainen" hämmästyttää - Juo 28 tuoppia päivässä

"- Noilla määrillä hänen pitäisi olla kuollut. Syy sille, että hän ei ole, on että hän on harjoittanut kehoaan juomalla joka päivä. Hän on kuin juomisen olympiaurheilija, lääkäri sanoo."

Miten kukaan pystyy tuollaiseen, naisesta puhumattakaan :eek: ? Eihän tuollaista määrää saisi itseensä päivässä upotettua millään, puhumattakaan että jokapäiväisenä normiannoksena...

Mä vähän luulen ettei toi The Sun lehti eikä joku alkoholistinainen ole kovinkaan luotettavia tietolähteitä.Toi nainenhan olis 7 promillen kännissä ympäri vurokauden.

:DRadiossa sanoivat äsken että Kreikan on tarkoitus antaa vain joku osuus,ja Suomen talousnerot sit sijoittaa ne rahat niin että se lopulta vastaa koko lainarahaa.RadioSuomen toimittajakin oli vähän skeptisen tuntuinen

Elämäsi kallistuu tuhansia euroja, jos...

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011081814223077_uu.shtml

"Tilaat sanomalehteä
Sanomalehden tilaushintaan tulee 9 prosentin korotus. Jos sanomalehden vuositilaus maksaa 300 euroa, tulevaisuudessa se maksaa 27 euroa enemmän."

Nonni. Olen joskus pohtinut että tilaisiko jotain sanomalehteä, mutta kalliita tahtovat olla. Nyt yksi jarru lisää tuohon pohdintaan. Hienoa. Okei, Aamulehti on vajaa 300€ vuodessa, eli about 25€/kk, mutta en näe että maksaisin edes sitä yhtä euroa per päivä siitä että saan digitaalisen sijasta paperisena.

Back
Ylös Bottom