Suuri lööppiketju. Iltasanomat ja Iltalehti

Meta title: 💥 SUURI LÖÖPPIKETJU – ILTASANOMIEN JA ILTALEHDEN KOHUOTSIKOT, TYyLI JA SISÄLTÖ 💥

Meta description: Keskustelua iltapäivälehtien lööpeistä: otsikkotyyli, liioittelu, aiheet, vaikutukset ja ajankohtaiset kohuotsikot yhdessä ketjussa.

16044402.jpg

Ei tuo nyt kauheen palasina näytä olevan.

http://www.iltalehti.fi/nainen/2011080614169414_na.shtml

...että tapahtuma saisi ihmiset ajattelemaan, ettei raiskauksen uhriksi joutunut ole syyllinen raiskaukseen. Myös seksuaalisen huutelun toivottiin loppuvan...

Ihan hieno ajatushan tossa on takana, mutta ei kai kukaan oikesti luule että joku "lutkamarssi" (itse käyttävät tota termiä, ei ole mun sovinistinen nimitys.) vaikuttaa ollenkaan tälläisiin asioihin? Jotain raiskaaja varmaan kiinnostaa ihan homona marssiiko tuolla kadulla jotkut banderollit kädessä vai ei.

Ihme vertauksia Sarasvuolta. Meidän firmassa valtaosa miehistä heittää päivittäin sovinistista läppää. Ja kyseessä on ylemmät toimihenkilöt eli inssit ja DI:t. Sovinistiset vitsit ovat lähes parasta huumoria mitä on.

- Muistan kun sovinistiset vitsit olivat arkipäivää. Nykyisin pitäisi olla tampion tai luonnevikaisen kanssa tekemisissä, että kuulisi sellaisen, hän vertaa.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011072614113183_uu.shtml

Eipä ketään terveen pään omistava naisihminen noista suutu, vois sanoa että tykkäävät itsekin. Toki tietysti "haukkuvat" vastaavasti miehiä, näinhän sen pitää ollakin ja kaikilla on mukavaa.

Mä oon ainakin aina ihan herrasmies ja ilmiömäisen hyvä sovinisti eikä kukaan oo valittanut. :)

No nuo otsikot nyt laitetaan "raflaaviksi" sen takia että ihmisten kiinnostus heräisi :jahas:

Iltapaskan jutut on jo viihdelehti staran tasoa :rolleyes:

Ihan hieno ajatushan tossa on takana, mutta ei kai kukaan oikesti luule että joku "lutkamarssi" (itse käyttävät tota termiä, ei ole mun sovinistinen nimitys.) vaikuttaa ollenkaan tälläisiin asioihin? Jotain raiskaaja varmaan kiinnostaa ihan homona marssiiko tuolla kadulla jotkut banderollit kädessä vai ei.

Tuosta lutkamarssista vielä kun en itse ymmärrä alkuunkaan ideaa. Noissa hieman köyhemmissä maissa kun olen reissannut niin aina on saanut joltain taholta listan asioista joita kannattaa välttää sekä pukeutumis yms ohjeita ja paikkoja jonne ei kannata yöllä mennä. Mä oon mieltänyt että se on ihan jees (vaikka niitä ohjeita ei sitten noudattaisikaan).

Aletaan kyllä olemaan pikkusen pihalla tasa-arvosta jos poliisi ei uskalla ohjeistaa toista sukupuolta (tai vaikkapa jotain kansallisuutta/rotua) missä ja miten kannattaa olla. Jenkeissäkin aikoinaan poliisit oikein autolla edellä ajaen ohjastivat meidät pois mustien kaupunginosasta kun aurinko alkoi laskemaan, enkä kokenut sitä mitenkään loukkaavaksi...

Back
Ylös Bottom