Suuri lööppiketju. Iltasanomat ja Iltalehti

Meta title: 💥 SUURI LÖÖPPIKETJU – ILTASANOMIEN JA ILTALEHDEN KOHUOTSIKOT, TYyLI JA SISÄLTÖ 💥

Meta description: Keskustelua iltapäivälehtien lööpeistä: otsikkotyyli, liioittelu, aiheet, vaikutukset ja ajankohtaiset kohuotsikot yhdessä ketjussa.

Alyssan kanssa samoilla linjoilla. Huumeet ja roina voidaan liittää toisiinsa siten, että kummankaan ryhmän "aineet" ei kuulu ihmiskehoon ja niiden sinne tunkeminen on luonnotonta.
Siis ylimääräinen, mitä määrää keho ei luonnollisesti itse tuota. (Ihmiskehohan tuottaa itse monia huumausaineissa olevia ainesosia.)

edit.

Kyllä minustakin Alyssa on ihan oikeassa. Juurikin urheilijoilla ja muilla douppaajilla showpainijat yms. on aika paljon enemmän kommelluksia elämässään, varsinkin uran jälkeen, kaikkien mömmöjen osuudesta sitten voidaan kiistellä. Yleensäkin riippuvuudet oli sitten sen kohteena huumeet, roina tai vaikka kahvi ovat epänormaalia käytöstä ja niihin liittyy IMO tietynlaista epätasapainoisuutta.

Steroideilla kasvaa isoksi, vahvaksi ja "pelottavaksi". Iso, vahva ja "pelottava" pelottaa ihmisiä...
No ei jeesus. Tämäkin terveyden ja hyvinvoinnin laitoksen dosentti sitten on niin kuset housussa ja peloissaan, kun isot karpaasit käy salilla ja piikittää perseeseen, että pitää sitten mustamaalata mediassa roinaajia ilman syytä? Vai olisikohan sittenkin niin, että roina oikeasti lisää agressiivisuutta, niin kuin tutkimukset väittää?

No ei todellakaan tyttöhyvä vaikuta ei alkuunkaa, mistä sä tiedät kun sulla ei kerran kokemusta ole ?

Oikeasti lopeta nyt jo teet itses aika naurettavaksi kun tuollaista väität, jee bodarit on narkkeja, älä nyt edes viitsi.

Eli siis kaikki urheilijat ovat narkkeja hei haloo hieman valoja sinne nyt päälle.

Eiköhän se nyt ole niin että kaveri joka vetää roidraget niin sielä taustalla on varmasti psyykkisiä ongelmia mitä steroidit voivat vahvistaa sitä en kiellä, mutta normi jamppa ei muutu hirviöksi vaikka kuinka tinttaa rojua.

Moralisoimatta mitään tai ketään, taitaa ola eri vahvuisten piristeiden käyttö aika suosittua huippu-urheilussa.

palataan vielä edellsiin kommentteihin. Alyssan kommentteja ei kannata niin vakavasti ottaa, paha tapa päteä asioista joista ei ole tietoa hölkäsenpöläystäkään. Tämä siis kylmänä offtopiccina.

Kyllä ne mun mielestä omalla tavallaan ovat. Riippuu tietysti vähän miten nisti määritellään, mutta perusidea narkkaamisessa ja horkkaamisessa on aika sama.

Tää menee jo vähän off topiciksi...

Perusidea? Mikä perusidea? Itse en ole douppia koskaan käyttänyt, mutta uskallan väittää, ettei sillä mitään hyvänolontunnetta, kehosta irtaantumista tai psykedeelistä olotilaa haeta. En kyllä laskisi hormonien käyttäjiä samaan lokeroon nistien kanssa.

Tässä mielessä voisi sanoa, että onneksi jäi kaveri henkiin, niin ehkä siltä päästään kysymään joskus, että mikä oli niiden hormonien funktio.

palataan vielä edellsiin kommentteihin. Alyssan kommentteja ei kannata niin vakavasti ottaa, paha tapa päteä asioista joista ei ole tietoa hölkäsenpöläystäkään. Tämä siis kylmänä offtopiccina.

Ai siis mistä asioista? Tosi hieno kannanotto sulta, toit paljon lisää keskusteluun ja heti vedit pohjan kaikelta mitä sanon. Mä nyt vaan tykkään päteä.

Perusidea? Mikä perusidea? Itse en ole douppia koskaan käyttänyt, mutta uskallan väittää, ettei sillä mitään hyvänolontunnetta, kehosta irtaantumista tai psykedeelistä olotilaa haeta. En kyllä laskisi hormonien käyttäjiä samaan lokeroon nistien kanssa.

Tässä mielessä voisi sanoa, että onneksi jäi kaveri henkiin, niin ehkä siltä päästään kysymään joskus, että mikä oli niiden hormonien funktio.

Perusidea siinä mielessä että kumpienkin aineiden käyttäjät hakevat puhtaasti itsekästä, "turhaa" hyötyä aineista (isommat lihakset, mielihyvä). Ja kuten Peeveli sanoi, kummatkaan aineet (huumeet tai horkka) eivät kuulu kehoon, vaan niitä tungetaan sinne väkisin jotta saadaan haluttu vaikutus aikaan. Ja ennen kuin joku heittää kommenttia lääkkeistä, niin lääkkeillä yleensä lääkitään jotain vaivaa ja lääkkeen käytöllä on selkeä hyöty. Huumeita ja horkkaa käytetään itsekkäistä, pinnallisista syistä.

Edit.

Ainaki väitit tietäväsi steroidien vaikutuksen mieleen jne... Sitten sanoit, että et oikeastaa tiedä edes asiasta.

Ööööh en väittänyt ? Sanoin etten tiedä vaikuttivatko Norjan tapauksessa steroidit ampujan mieleen. Veikkaan, että sitä ei tiedä oikeastaan kukaan muukaan.

Perusidea siinä mielessä että kumpienkin aineiden käyttäjät hakevat puhtaasti itsekästä, "turhaa" hyötyä aineista (isommat lihakset, mielihyvä). Ja kuten Peeveli sanoi, kummatkaan aineet (huumeet tai horkka) eivät kuulu kehoon, vaan niitä tungetaan sinne väkisin jotta saadaan haluttu vaikutus aikaan. Ja ennen kuin joku heittää kommenttia lääkkeistä, niin lääkkeillä yleensä lääkitään jotain vaivaa ja lääkkeen käytöllä on selkeä hyöty. Huumeita ja horkkaa käytetään itsekkäistä, pinnallisista syistä.

.

Ei kai se "perusidea", että huumeita ja horkkaa käytetään itsekkäistä ja pinnallisista syistä, tee niistä toisiinsa verrattavia? Tai no, kai sitä saa verrata kahta tai useampaa asiaa millä perusteella tahansa jos haluaa. Vaikutus näillä aineilla vaan on niin erilainen, että tuntuu kummalliselta verrata niitä toisiinsa.

Mitä noihin Seppälän kommentteihin tulee, on mielestäni aika rohkeaa edes välillisesti epäillä hormoneiden mahdollista vaikutusta tuohon traagiseen massamurhaan. Joskus vaan voisi mielestäni olla ottamatta kantaa. Tuntuu, että Seppälällä oli oma sinänsä hyvä antidoping-asiansa liian vahvasti mukana kommentoidakseen tätä nimenomaista tapausta, käytti tilaisuutta hyväkseen.

Jos ampuja olisi käyttänyt huumeita tai poltellut kannabista, ei niiden aineiden syyttämisessä olisi kenenkään mielestä mitään väärää. Mutta auta armias kun on kyse doupeista, nehän ovat täysin eri juttu eikä niillä voi olla mitään vaikutusta.... :rolleyes:

En ota kantaa siihen onko niillä ollut vaikutusta vai ei, koska en tiedä. Lähinnä vaan huvittaa steroidien nostaminen muiden aineiden yläpuolelle :)
Steroideja käytetään lääkkeinä esim.hormooni korvaushoidossa,huumeita käytetään päihtymiseen.

Steroideja käytetään lääkkeinä esim.hormooni korvaushoidossa,huumeita käytetään päihtymiseen.

Isoa osaa huumeista käytetään lääkkeenä.

edit. taino.. lääkkeitä joilla on päihdepotentiaalia käytetään huumeina.

Isoa osaa huumeista käytetään lääkkeenä.

edit. taino.. lääkkeitä joilla on päihdepotentiaalia käytetään huumeina.

Ilmeisesti alyssan pössöttely kaveri kun niin samalla linjalla olette ?

Ja alyssa periaatteessa Testo kuuluu ihmisvartaloon, sitähän on luonnollisesti ihmisessä.

Miten niin steroideja otetaan sen takia kun ollaan pinnallisia? onko missitkin pinnallisia jos yrittävät laihtua ja päästä kuntoon mikä heitä itseä mielyttää?

Ilmeisesti minä olen pinnallinen kun tukin horkkaa itseeni ja saan sillä muokattua kehoani Minulle itselleni sopivaksi, en tee sitä muiden takia vaan itseni.

Alyssa vähennä hieman sitä pössyttelyä kun sulta tulee näin hienoja ajatuksia, turhaa yrität päteä asioissa mistä et mitää tiedä.

Nuo sun pointit tuppaa menemään aiheessa kuin aiheessa vähän ristiin, ensin yrität päteä ja sitten et mitää tiedä :D

Testo kuuluu ihmisvartaloon, sitähän on luonnollisesti ihmisessä.

Ihmisvartalossa on luonnollisesti myös tiettyja huumeissa olevia aineita. Ihmisvartaloon ei kuitenkaan kuulu enempää, mitä se luonnollisesti tuottaa. Eli ei esim 2-60x kertaisia määriä testoa.

Mä en ala huumavista aineista sanomaa yhtää mitää koska niistä ei mitää tietoa, mutta onko korvaushoito potilaskin narkkari :D ?

Mä en ala huumavista aineista sanomaa yhtää mitää koska niistä ei mitää tietoa, mutta onko korvaushoito potilaskin narkkari :D ?

Korvaushoidossa olevan potilaan hormonitasot ei taida mennä yli normaalin?
Edit. Korvaushoito on vähän sama asia, kun annetaan kärsivälle potilaalle morfiinia. (Alyssan kanssa?) haetaan takaa sitä, että väärinkäyttö on "narkkausta" molempien ryhmien kanssa.

Ei vittu mitä juttua täälläkin, huhhuh.
Sitten vielä ihmetellään stereotypioita bodareiden tyhmyydestä.

En ole bodari, mutta tuo sinun kommenttisi on niin naurettava kuin voi olla, eli bodari leimataan kun halutaan ihmisten tietävän että huumeita/steroideja ei voida mitenkää rinnastaa toisiinsa. Eli Bodarilla ei saa olla omaa mielipidettä ettei olisi tyhmä, ja auta perkele jos sattuu olemaan erimieltä kuin muut niin heti on raivohullu roidrage/tyhmä, minkälaisia hiihtäjiä täällä oikein kirjoittaa :rolleyes:

Enää en jaksa vääntää jos jotkut ovat niin tyhmiä etteivät tajua ei se ole mun ongelma.

Kumma kyllä isoimmat kaverit ovat olleet juuri niitä jotka ovat olleet fiksuja/leppoisia kavereita,
enemmän ongelma tapauksia ovat olleet juuri nämä appelsiini kainalot,nistit!

Back
Ylös Bottom