Suuri lööppiketju. Iltasanomat ja Iltalehti

Meta title: 💥 SUURI LÖÖPPIKETJU – ILTASANOMIEN JA ILTALEHDEN KOHUOTSIKOT, TYyLI JA SISÄLTÖ 💥

Meta description: Keskustelua iltapäivälehtien lööpeistä: otsikkotyyli, liioittelu, aiheet, vaikutukset ja ajankohtaiset kohuotsikot yhdessä ketjussa.

Joo, kuvista päätellen onki aivan tajuton testosika joka ottaa lämppä sarjaa penkissä 200 kilolla ja sitä ennen kyykkää pakolliset alkulämmöt jaloille +300 kg tietysti.

Suojelupoliisi luultavasti on jo soluttautunut pakkikselle, nyt vaan arvailuja ketä on tämä suomen jack bauer, itse veikkaan karstakeuhkoa :dance:

http://www.mtv3.fi/uutiset/ulkomaat...ottaneensa-anabolisia-steroideja-ennen-iskuja

Jep ja steroidit varmasti sekoitti tämän jätkän pään :jahas:

Voin kuvitella mitä paskalehdet alkavat taas kirjoitella, kaikki varmasti laitetaan steroidien piikkii ja kerrotaan miten se sekoittaa ihmisen :rolleyes:

Jos ampuja olisi käyttänyt huumeita tai poltellut kannabista, ei niiden aineiden syyttämisessä olisi kenenkään mielestä mitään väärää. Mutta auta armias kun on kyse doupeista, nehän ovat täysin eri juttu eikä niillä voi olla mitään vaikutusta.... :rolleyes:

En ota kantaa siihen onko niillä ollut vaikutusta vai ei, koska en tiedä. Lähinnä vaan huvittaa steroidien nostaminen muiden aineiden yläpuolelle :)

Jos ampuja olisi käyttänyt huumeita tai poltellut kannabista, ei niiden aineiden syyttämisessä olisi kenenkään mielestä mitään väärää. Mutta auta armias kun on kyse doupeista, nehän ovat täysin eri juttu eikä niillä voi olla mitään vaikutusta.... :rolleyes:

En ota kantaa siihen onko niillä ollut vaikutusta vai ei, koska en tiedä. Lähinnä vaan huvittaa steroidien nostaminen muiden aineiden yläpuolelle :)

Steroideilla kasvaa isoksi, vahvaksi ja "pelottavaksi". Iso, vahva ja "pelottava" pelottaa ihmisiä...

Kun et tiedä olis varmasti parempi olla kommentoimatta, steroidit eivät ole päihteitä, eikä käytöstä voi sillä mitenkää selitää, narkki on narkki ja hieman eriasia. Mä uskon että sun kannattaa pysyä noissa päihdeasioiden kommentoinneissa niistä ilmeisesti jotai tiedätkin!

Oikeasti todella naurettavaa tulla kommentoimaan kun ei mitää tietoa ole, sama kuin tuulee huutaisi, tai minä yrittäisin kommentoida/tietää jotai päihteistä, ja huomasin että ilmoitit ettet tiedä steroideista mitää, mutta kumminkin piti päästä pätemään.

Kun et tiedä olis varmasti parempi olla kommentoimatta, steroidit eivät ole päihteitä, eikä käytöstä voi sillä mitenkää selitää, narkki on narkki ja hieman eriasia. Mä uskon että sun kannattaa pysyä noissa päihdeasioiden kommentoinneissa niistä ilmeisesti jotai tiedätkin!

Oikeasti todella naurettavaa tulla kommentoimaan kun ei mitää tietoa ole, sama kuin tuulee huutaisi, tai minä yrittäisin kommentoida/tietää jotai päihteistä, ja huomasin että ilmoitit ettet tiedä steroideista mitää, mutta kumminkin piti päästä pätemään.

Mutta jos sitä ottaa ison määrän, roinalla voi ollakin vaikutusta (toki aina pienempää kun joillain keskushermostoon vaikuttavilla huumeilla). Tapahtumaa on kuitenkin aineiden niskaan turha laittaa varsinkin kun ajattelutapa on vallinnut kyseisellä henkilöllä jo niin kauan.

E: Ihmiset näet reagoivat joihinkin aineisiin eri tavalla kun toiset ja varsinkin määriin. Toki naurettavaa uutisointia tuosta saadaan heti aikaiseksi varsinkin kun toimittajilla tunnetusti on tämänkaltaisista asioista tietoa helveisti.

Tällaiset jutut saa mut kyllä roidragen partaalle. Ihan kamalaa paskaa. Kyllähän tietysti voi olla mahdollisuus, että doupit tekee kaikkea tota, mutta katsokaapas huviksenne buranan sivuvaikutuslistaa ja tehkää päätelmä. Tunnen monta rojuttajaa, mutta kukaan heistä ei ole impulsiivinen raivohullu. Ja kokemusta on itsellänikin, eivätkä aivot sulaneet. On ihan paikallaan kertoa aineiden sivuvaikutuksista, mutta tämä on väärä tapa. Liikaa yleistämistä. Ja eniten vituttaa se, että tässä vedetään hienoja johtopäätöksiä: Ampuja käytti douppia -> douppi sekoittaa pään -> douppaaminen sai tekijän ampumaan. Tosiasiassa doupingaineilla ei ollut mitään tekemistä sen kanssa, että tämä sankari päätti alkaa räiskiä.

Ne vaikuttavat hyvin samankaltaisesti kuin monet päihteet. Kyllä mun mielestä douppaaja on jollain tasolla narkki itsekin... Kuka tahansa vieraita aineita pakonomaisesti kehoonsa lykkivä voidaan laskea narkiksi.

Sanoin etten tiedä mitään siitä, oliko tässä tapauksessa steroideilla vaikutusta. Yleisesti ottaen tiedän kyllä sen verran, että kyllähän nuo voivat käytökseen vaikuttaa määristä riippuen paljonkin.

Ne vaikuttavat hyvin samankaltaisesti kuin monet päihteet. Kyllä mun mielestä douppaaja on jollain tasolla narkki itsekin... Kuka tahansa vieraita aineita pakonomaisesti kehoonsa lykkivä voidaan laskea narkiksi.

Sanoin etten tiedä mitään siitä, oliko tässä tapauksessa steroideilla vaikutusta. Yleisesti ottaen tiedän kyllä sen verran, että kyllähän nuo voivat käytökseen vaikuttaa määristä riippuen paljonkin.

No ei todellakaan tyttöhyvä vaikuta ei alkuunkaa, mistä sä tiedät kun sulla ei kerran kokemusta ole ?

Oikeasti lopeta nyt jo teet itses aika naurettavaksi kun tuollaista väität, jee bodarit on narkkeja, älä nyt edes viitsi.

Eli siis kaikki urheilijat ovat narkkeja hei haloo hieman valoja sinne nyt päälle.

Eiköhän se nyt ole niin että kaveri joka vetää roidraget niin sielä taustalla on varmasti psyykkisiä ongelmia mitä steroidit voivat vahvistaa sitä en kiellä, mutta normi jamppa ei muutu hirviöksi vaikka kuinka tinttaa rojua.

Itse en kyllä pidä douppaajia narkkeina :jahas:

No ei todellakaan tyttöhyvä vaikuta ei alkuunkaa, mistä sä tiedät kun sulla ei kerran kokemusta ole ?

Oikeasti lopeta nyt jo teet itses aika naurettavaksi kun tuollaista väität, jee bodarit on narkkeja, älä nyt edes viitsi.

Eli siis kaikki urheilijat ovat narkkeja hei haloo hieman valoja sinne nyt päälle.

Eiköhän se nyt ole niin että kaveri joka vetää roidraget niin sielä taustalla on varmasti psyykkisiä ongelmia mitä steroidit voivat vahvistaa sitä en kiellä, mutta normi jamppa ei muutu hirviöksi vaikka kuinka tinttaa rojua.

Ohitit kivasti mun pointin, joka oli se, että jos kyseessä olisi ollut esim. kannabis, kaikki olisivat hyväksyneet asian ja nyökytelleet päätään että "joojoo, onhan se kamala aine!" Kun kyseessä on roina, tulee heti kauhea huuto siitä miten roinalla ei missään tapauksessa voi olla mitään vaikutusta. Vähän ristiriitaista IMO.

Emmää sanonut että _bodarit_ tai kaikki urheilijat olisivat narkkeja. Pelkästään roinaajat.

Sun pitäisi ehkä vetää vähän vähemmän mömmöjä niin et olisi noin aggressiivinen ;) Tuu vaikka mun kanssa polttamaan pilveä.

Ohitit kivasti mun pointin, joka oli se, että jos kyseessä olisi ollut esim. kannabis, kaikki olisivat hyväksyneet asian ja nyökytelleet päätään että "joojoo, onhan se kamala aine!" Kun kyseessä on roina, tulee heti kauhea huuto siitä miten roinalla ei missään tapauksessa voi olla mitään vaikutusta. Vähän ristiriitaista IMO.

Emmää sanonut että _bodarit_ tai kaikki urheilijat olisivat narkkeja. Pelkästään roinaajat.

Sun pitäisi ehkä vetää vähän vähemmän mömmöjä niin et olisi noin aggressiivinen ;) Tuu vaikka mun kanssa polttamaan pilveä.

Mitäpä tuohon enää lisäämistä sun tekstit kyllä vetää sanottomaksi :wtf:

(Huutonaurua)

x2 Etenkin jos tiedettäisi kuinka monet huippu-urheilijat roinaa. Täysiä nistejä:lol2:

Kyllä ne mun mielestä omalla tavallaan ovat. Riippuu tietysti vähän miten nisti määritellään, mutta perusidea narkkaamisessa ja horkkaamisessa on aika sama.

Tää menee jo vähän off topiciksi...

Back
Ylös Bottom