Suuri lööppiketju. Iltasanomat ja Iltalehti

Meta title: 💥 SUURI LÖÖPPIKETJU – ILTASANOMIEN JA ILTALEHDEN KOHUOTSIKOT, TYyLI JA SISÄLTÖ 💥

Meta description: Keskustelua iltapäivälehtien lööpeistä: otsikkotyyli, liioittelu, aiheet, vaikutukset ja ajankohtaiset kohuotsikot yhdessä ketjussa.

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2011072014084510_ul.shtml

Eihän tuossa ole tavallaan mitään hauskaa ja varmasti hyvä juttu tuo spermakoira, mutta mua vain hillittömästi huvittaa jostain syystä koko homma. Erityisesti ajatus siitä, miten spermakoiraa on koulutettu ja kun koira käy nuuhkimassa epäiltyjen vehkeitä.
Mä kyllä käsitin, että se nuuhkii maastoa jossa raiskaus on tapahtunut ja etsii sitä spermaa sieltä. Maaperästä otetaan DNA-näyte spermasta tai mistä tahansa sitä spermaa sattuukin löytymään ja sitä verrataan epäiltyjen DNA:n. Eli ei se kenenkään vehkeitä kävisi nuuhkimassa. Tuo tosin muakin mietityttää, että miten sitä on koulutettu. Pidetty jossain bukkake-häkissä?

Ei tehnyt rikosilmoitusta, mutta teki ilmoituksen Iltalehteen. Sillä lailla...

Jos vaikkapa varastettujen vaatteiden alkuperä tai aitous ei kestä päivänvaloa, niin ei Susannan kannata pyytää virkavaltaa nuuskimaan putiikin nurkkia. Luulisi, että hyvintehtyjä piraattivaatteita on kohtalaisen helppo trokata näille tärähtäneille nirppanokkanaisille. Menevät täydestä kuin väärä raha ja katettakin jää enemmän.

No joo, kunhan spekuloin vaan

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2011072014084510_ul.shtml

Eihän tuossa ole tavallaan mitään hauskaa ja varmasti hyvä juttu tuo spermakoira, mutta mua vain hillittömästi huvittaa jostain syystä koko homma. Erityisesti ajatus siitä, miten spermakoiraa on koulutettu ja kun koira käy nuuhkimassa epäiltyjen vehkeitä.

Niin minuakin. Voin vain kuvitella miten epäillyt laitetaan riviin ja koira käy yksitellen haistelemassa jokaisen haaroja.

Voi vittujen kevät mitä touhua ei sillä että itse keräisin mutta oikeasti mitä vittua ? Kuka vitun valopää näitä keksii???
Ja yhtä tyhjän kanssa, jos tuollaista oikeasti suunnitellaan, koska mahdoton kontrolloida mitenkään.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ja yhtä tyhjän kanssa, jos tuollaista oikeasti suunnitellaan, koska mahdoton kontrolloida mitenkään.

Ei kyse ollut siitä voidaanko valvoa vai ei, vaan siitä miten helvetin typeriä nuo saatanan politiikot on, ei vittu paljon päässä välähdä, suoranaista vittuilua jo tuollainen kansalle

Ei sitä suunnitella, vaan on ollut voimassa varmaankin panttijärjestelmän alusta lähtien. Kuten tiedämme, kukaan ei ole koskaan ilmoittanut panttitulojaan verottajalle, eli mikään ei muutu ja saatiin kiva perjantaiuutinen.

edit. Näköjään MTV3 oli ihan itse lisännyt sanan "jatkossa" uutiseen.

Maksetaankohan pullonpalautustuloista verot sivukortilla.Vähänkö siistiä, jos eurokuudenkymmenensentin tuloista lohkaistaan 40% veroa.

Oikeastaan voisi ihan kiusallaan alkaa ilmoittamaan näitä tuloja verottajalle. Semmoinen yhden miehen demonstraatio valtiovaltaa vastaan.

Edit.

Ai niin, hemmetin nokkelaa uutisointia maikkarilta.

Ei kyse ollut siitä voidaanko valvoa vai ei, vaan siitä miten helvetin typeriä nuo saatanan politiikot on, ei vittu paljon päässä välähdä, suoranaista vittuilua jo tuollainen kansalle
Ymmärsin kyllä mitä tarkoitit, se mitä itse kirjoitin oli taas ihan omaa ajatteluani. :) "Tyhjät" lait ja säännöt on mielestäni vittuilua kansalle ja myös heikentää lainkuuliaisuutta tärkeämmissä asioissa.

Karpo muistaakseni kävi joskus kuvaamassa kun joku lähti Helsingistä Hämeenlinnaan (lääninhallitukseen siis) maksamaan jonkun veron käteisellä. :D

Ei sitä suunnitella, vaan on ollut voimassa varmaankin panttijärjestelmän alusta lähtien. Kuten tiedämme, kukaan ei ole koskaan ilmoittanut panttitulojaan verottajalle, eli mikään ei muutu ja saatiin kiva perjantaiuutinen.
Näin mäkin tämän ymmärtäisin. Ei tää mikään uusi juttu ole. Ihan aina, tätä ennenkin, kaikki tulot pitäisi ilmoittaa verottajalle ja niistä maksaa vero. Tuloa se on pulloista tuleva rahakin ja se pitäisi ilmoittaa. Eri asia sitten kuka ilmoittaa ja kuka sitä valvoo. Ei kukaan, joten mikään ei muutu. Turha tässä nyt on alkaa ketään syyttelemään, että keksitään uusia veroja, kun tulovero on ollut voimassa jo vuodesta papu.

Eiköhän syy siihen että toimittajat on asian esiin nostanut ole ilmeinen.Turististatuksella stadissa pörräävät kaverit keräilee noita flindoja todella paljon,ne on pakettiautoilla liikkeellä useamman ihmisen porukoissa.

Joku on tosta sit menny kyselee verottajalta .

Back
Ylös Bottom