Suuri lööppiketju. Iltasanomat ja Iltalehti

Meta title: 💥 SUURI LÖÖPPIKETJU – ILTASANOMIEN JA ILTALEHDEN KOHUOTSIKOT, TYyLI JA SISÄLTÖ 💥

Meta description: Keskustelua iltapäivälehtien lööpeistä: otsikkotyyli, liioittelu, aiheet, vaikutukset ja ajankohtaiset kohuotsikot yhdessä ketjussa.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011020913156657_uu.shtml

onneks ei vituta. naapuri jolla on hiv raiskaa 16v muijan ja saa 2 ja puol vuotta häkkiä. tuodaan vaan lisää näitä suomeen kiitos näkemiin

Mulle ei tulis yhtään paha mieli, jos kaikki tällaiset tapaukset lennätettäis suoraan takas sinne mistä tulikin. Ei myöskään tulis paha mieli, jos niitä ei otettais tänne enää yhtäkään lisää.

Emmä tota tekoa puolustele mutta missä tossa sanotaan että kyseinen henkilö ei olisi asunut suomesssa jo pidempää aikaa?

Mitäs itse veikkaat, onko mies tullut ulkomailta tänne vai asunut koko ikänsä täällä?

Mitäs itse veikkaat, onko mies tullut ulkomailta tänne vai asunut koko ikänsä täällä?

Mulla ei ole tapana veikkailla asioita. Varsinkaan kun tänkin kysymyksen tavoitteena on varmasti se että saataisiin taas yksi syy lisää haukkua jokaista joka on tullut ulkomailta.

Ja mitä tekemistä sillä on että onko hän asunut koko ikäänsä täällä vai vaikka 5 vuotta? Mieti nyt tilannetta missä muuttaisit toiseen maahan asumaan ja asuisit siellä 5 vuotta ja yhtenä iltana humalatilassa tappelisit jonkun kanssa ja sut passitettaisiin sen takia takaisin suomeen. Ja nyt tähän tulee tietenkin vastalause että tapaukset ovat erillisiä mutta puhunkin lähinnä periaatteesta, jossa pelkän ulkomaalaistaustan takia joku lynkataan.

Emmä tota tekoa puolustele mutta missä tossa sanotaan että kyseinen henkilö ei olisi asunut suomesssa jo pidempää aikaa?

HIV, 31v, Sudanista, nimi Barnaba Feter Wor Gonyn. Kauanko about luulet sen asuneen suomessa? Ja kauanko pitää asua, että... itseasiassa mitä väliä kuinka kauan se on asunut täällä?

E: kyseessä on selvästi ongelmatapaus.
E2: Mitä ikinä puolustuksia tälle joku keksiikin, niin ikävä kyllä multa ei heru sympatiaa eikä sääliä kellekkään raiskaajalle, ei varsinkaan mahdollisesti tauteja tartuttavalle. Riippumatta taustoista, ihonväristä, kulttuurista ja uskonnosta.

Mulla ei ole tapana veikkailla asioita. Varsinkaan kun tänkin kysymyksen tavoitteena on varmasti se että saataisiin taas yksi syy lisää haukkua jokaista joka on tullut ulkomailta.

Ja mitä tekemistä sillä on että onko hän asunut koko ikäänsä täällä vai vaikka 5 vuotta? Mieti nyt tilannetta missä muuttaisit toiseen maahan asumaan ja asuisit siellä 5 vuotta ja yhtenä iltana humalatilassa tappelisit jonkun kanssa ja sut passitettaisiin sen takia takaisin suomeen. Ja nyt tähän tulee tietenkin vastalause että tapaukset ovat erillisiä mutta puhunkin lähinnä periaatteesta, jossa pelkän ulkomaalaistaustan takia joku lynkataan.

Jos 16-vuotiaan raiskaa HIViä kantaen ja pari päivää eteenpäin tappelee mm. poliisin kanssa, niin eiköhän kyseinen tyyppi voitas heittää suosiolla ulos, oli se sitten suomipoika tai Sudanilainen. Suomalaisia on tosin hankala heittää muualle, mutta maahanmuuttajat sentään voi. Yksikin tälläinen tyyppi, oli se suomalainen tai ei, on liikaa. Täytyy myös muistaa, että tämähän oli tietysti yksittäistapaus, suomalaiset ja afrikkalaiset(Suomessa) tekevät keskimäärin yhtä paljon raiskauksia ja kantavat HIV:tä.

edit. Minä veikkailen monestikkin todennäköisyyksien mukaan. Ihan inhimillistä puuhaa, jota kaikki tekevät tietoisesti ja tiedostamatta.

Ja missä kohtaa sanoin että kyseistä henkilöä ei pitäisi heittää pois?

Et kai missään. En myöskään vastannut/kommentoinut sitä.

Kyllä se että mainitaan tyypin olevan kotoisin Sudanista mun mielestä viittaa siihen, ettei taideta ihan suomalaista syntyperää olla. Oikeastaan sillä värillä jne ei ole paskankaan vertaa väliä kun raiskauksesta on kyse, eikä hiv positiivisuus kyllä tilannetta paranna yhtään. Oli sitten suomalainen tai sudanilainen niin tollasilta pitäs ommella penis kiinni reiteen ja heittää pariks vuosikymmeneks selliin. Korpeaa vaan se että Suomi vielä hyysää näitä ulkomaalasia jotka ei osaa suomea, maksaa valtiolle vitusti, saa enemmän tukia kuin suomalaiset työttömät/opiskelijat, ja sen lisäks kehtaa raiskata ja riehua minkä kerkiää. Ei siinä mitään jos käyttäydyttäisiin kuin ihmiset, mutta ei tarvii sitä kotiviidakon raiskauskulttuuria tuoda tänne. Vaikka se ehkä onkin kivaa että kotona seksin harrastaminen neitsyen kanssa parantaa hivin/aidsin, ei samaa välttämättä kannata kokeilla Suomessa.

Poliisin tavoitteena on, ettei seuraamuksia tarvitse antaa vaan ajoneuvojen kuljettajat noudattavat liikennesääntöjä valvonnasta riippumatta.

:rolleyes: Rahaa ne vaan on keräämässä. Toivottavasti sitä takaapäin räpsäsevää kameraa ei tule ihan piakkoin ainakaan niin saa mopolla ajella rauhassa.

:rolleyes: Rahaa ne vaan on keräämässä. Toivottavasti sitä takaapäin räpsäsevää kameraa ei tule ihan piakkoin ainakaan niin saa mopolla ajella rauhassa.

Toivottavasti mopoihin ja moottoripyöriin (= isoihin mopoihin) tulee lakisääteisesti rekisterikilvet myös eteen.

Taas yksi vihainen ohitettu huutelee...

Mä en ole vihainen ohitettu, vaan "hilpeä ohittelija" mutta en siltikään näe mitään järkeä miksi pyörissä ei pidä olla kilpeä tms. tunnistetta edessä kuten autoissa on. Siis en ymmärrä sitä mikä on se syy miksi autoista tällainen tunniste vaaditaan mutta pyöristä ei. Kai ne samat perusteet mitkä tuon etukilven taustalla autoissa on käyvät myös pöyriin.

Kyllä se että mainitaan tyypin olevan kotoisin Sudanista mun mielestä viittaa siihen, ettei taideta ihan suomalaista syntyperää olla. Oikeastaan sillä värillä jne ei ole paskankaan vertaa väliä kun raiskauksesta on kyse, eikä hiv positiivisuus kyllä tilannetta paranna yhtään. Oli sitten suomalainen tai sudanilainen niin tollasilta pitäs ommella penis kiinni reiteen ja heittää pariks vuosikymmeneks selliin. Korpeaa vaan se että Suomi vielä hyysää näitä ulkomaalasia jotka ei osaa suomea, maksaa valtiolle vitusti, saa enemmän tukia kuin suomalaiset työttömät/opiskelijat, ja sen lisäks kehtaa raiskata ja riehua minkä kerkiää. Ei siinä mitään jos käyttäydyttäisiin kuin ihmiset, mutta ei tarvii sitä kotiviidakon raiskauskulttuuria tuoda tänne. Vaikka se ehkä onkin kivaa että kotona seksin harrastaminen neitsyen kanssa parantaa hivin/aidsin, ei samaa välttämättä kannata kokeilla Suomessa.

Asiaa.Miks tosta raiskaus kulttuurista ei puhuta koskaa kun sellanen selkeesti on?

http://yle.fi/uutiset/kotimaa/2011/02/tasa-arvo_ei_toteudu_steriloinneissa_2375628.html

Rupeaa hieman kyrsimään jo itseäkin tasa-arvosta vaahtoaminen. Voihan olla, että väitteen takana on jotain mietintääkin, mutta tuntuu silti, että taas kun on löydetty jokin ero miesten ja naisten välillä, tämä ero tulkitaan automaattisesti tasa-arvo-ongelmaksi. Ihan yhtä hyvin voisi mies kokea tasa-arvo-ongelmaksi sen, ettei yhteiskunta kannusta juuri häntä sterilisaatioon.

Mä en ole vihainen ohitettu, vaan "hilpeä ohittelija" mutta en siltikään näe mitään järkeä miksi pyörissä ei pidä olla kilpeä tms. tunnistetta edessä kuten autoissa on. Siis en ymmärrä sitä mikä on se syy miksi autoista tällainen tunniste vaaditaan mutta pyöristä ei. Kai ne samat perusteet mitkä tuon etukilven taustalla autoissa on käyvät myös pöyriin.

Eipä saa sitä kilpeä mitenkään järkevästi siihen pyörän eteen kiinni. Motskarillahan on kiva paukutella kaikkiin kameroihin täyziä ku ei tuu mitään sanktiota!

Back
Ylös Bottom