Suuri lööppiketju. Iltasanomat ja Iltalehti

Meta title: 💥 SUURI LÖÖPPIKETJU – ILTASANOMIEN JA ILTALEHDEN KOHUOTSIKOT, TYyLI JA SISÄLTÖ 💥

Meta description: Keskustelua iltapäivälehtien lööpeistä: otsikkotyyli, liioittelu, aiheet, vaikutukset ja ajankohtaiset kohuotsikot yhdessä ketjussa.

60070922.jpg

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2011031213351124_ul.shtml

Ai saakeli..

Piti ihan screenshot ottaa kun oli niin laadukasta uutisointia Iltalehdessä:

mvlnjq.jpg

e: Miten ihmeessä tämmöistä paskaa voidaan edes kirjoittaa noin suureen mediaan. No, onhan se tietysti Iltalehti, mutta eihän tässä ole enää mitään tasoa.

Toimiikohan se? xD

Yrittävät raiskata niistä lesbouden ulos. :wtf:

Pyr0a kompaten, tosiaanki aivovammasia ku eivät ymmärrä miten se voi vaikuttaa ihmiseen.

Mitenhän nyt käy salkkareiden Sonyalle ku se on lesbo. :itku: :D

Miulla ei riitä edes mielikuvitus keksimään, montako pistoolin lataamista MUISTUTTAVAA ääntä maailmassa voisi olla...

Miulla ei riitä edes mielikuvitus keksimään, montako pistoolin lataamista MUISTUTTAVAA ääntä maailmassa voisi olla...

Ehkä se oli tämä? :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Mulla on tämä tekstiviesti äänenä :D Viime kesänä Jyppilässä prismassa sattu joku mamma leipäosastolla viereen ja sillon tärähti soimaan -> muija vetäs kärryjen taakse kyyryyn.. Kaivaessani puhelinta sillä oli ilme aika kiittäväisen näköinen :evil:

Mulla on tämä tekstiviesti äänenä :D Viime kesänä Jyppilässä prismassa sattu joku mamma leipäosastolla viereen ja sillon tärähti soimaan -> muija vetäs kärryjen taakse kyyryyn.. Kaivaessani puhelinta sillä oli ilme aika kiittäväisen näköinen :evil:

HAHAH :D voin kuvitella, kerro vielä, että muija otti itse katkastun haulikon takin alta ja alko pistää paikkaa matalaksi...?

Uusin päivitys tilanteeseen

14.55: Libyan ulkoministeri kertoo asevoimien keskeyttäneen kaikki sotatoimet kapinallisia vastaan. Ulkoministeri Mussa Kussan mukaan Libya noudattaa näin YK:n turvallisuusneuvoston viime yönä hyväksymää päätöslauselmaa. Ulkoministeri Kussan mukaan tulitauolla halutaan myös suojella siviilejä.

Back
Ylös Bottom