Suuri lööppiketju. Iltasanomat ja Iltalehti

Meta title: 💥 SUURI LÖÖPPIKETJU – ILTASANOMIEN JA ILTALEHDEN KOHUOTSIKOT, TYyLI JA SISÄLTÖ 💥

Meta description: Keskustelua iltapäivälehtien lööpeistä: otsikkotyyli, liioittelu, aiheet, vaikutukset ja ajankohtaiset kohuotsikot yhdessä ketjussa.

Joo vois kyllä noi greenpeace pellet joskus kohdata realiteetit. Luuleeko ne oikeesti, että jollain vitun tuulivoimalla katetaan koko maan energiantuotanto? Erittäin kaunis ajatus, mutta kaukana realismista. Itsekään en kyllä varsinaisesti tykkää ydinvoiman lisärakentamisesta, mutta kenties paras vaihtoehto silti. Jostain se energia on revittävä, ihmiskunta ei nimittäin vapaaehtoisesti tule alentamaan elintasoaan.

Ärsyttää muuten se että todella suurelle osalle ihmisiä tuntuu ydinvoiman olevan yhtäkuin vuosi -86 ja Tsernobylin "ydinräjähdys".

Muslimiryhm

Tuohan on kerrassaan törkeää! Miten tuollaista voidaan esittää! Kun kyseessä on kuitenkin vakava piirrosohjelma!

Minusta ainoa oikea ratkaisu seuraavaksi olisi se, että Matti Vanhanen pyytää anteeksi ja vakuuttaa että Suomi ei esitä kyseistä jaksoa.

:jahas:

Mun mielestä toi Tukiaisen pyörittäminen tiedotusvälineissä on vastuutonta ja sairasta toimintaa.

Tostahan näkee kilometrien päähän, ettei oo henkisesti ihan tasapainossa. Muija elää täyttä harhakuvitelmaa ja tiedotusvälineet nyhtää sen avulla kansalle "viihdettä" ja rahat itelleen. Mun mielestä olis sama asia, jos telkkarissa ja lehdissä näytettäis kehitysvammasia viihdytysmielessä ja kansa naurais niille.

Näin on. Jos tää homma ei ala kohta kääntyä toiseen suuntaan niin veikkaanpa, että ei oo enää kauaa elossa tuo ihminen. Ihmettelen vaan, että miten edes läheiset kuten perhe jne. ei saa tuota julkisuuspyörää pysähtymään.

Tällainen on Johanna Tukiaisen ihannemies

Tukiainen kertoi ohjelmassa pitävänsä vaikutusvaltaisista ja karismaattisista miehistä. Karismaattinen ei hänen mukaansa kuitenkaan tarkoita samaa kuin komea.

– Raha on seksikästä. Pitää olla myös herrasmies, joka osaa kohdella naista hyvin, hän listasi.

Joo-o... eiköhän nuo kriteerit täyttävillä miehillä ole vähän valinnanvaraakin?

Mun mielestä toi Tukiaisen pyörittäminen tiedotusvälineissä on vastuutonta ja sairasta toimintaa.

Tostahan näkee kilometrien päähän, ettei oo henkisesti ihan tasapainossa. Muija elää täyttä harhakuvitelmaa ja tiedotusvälineet nyhtää sen avulla kansalle "viihdettä" ja rahat itelleen. Mun mielestä olis sama asia, jos telkkarissa ja lehdissä näytettäis kehitysvammasia viihdytysmielessä ja kansa naurais niille.

Ja paskat, vaikka en roskareportterien työtä ihan kauheesti arvostakaan niin mun mielestä on turha sysätä vastuuta kenellekkään muulle kuin Tukiaiselle itselleen. Itse laittoi tän mediamyllyn pyörimään ja on kaikin tavoin yrittänyt pitää sitä käynnissä nämä viime vuodet, josta tämä viimeisin tempaus nyt on vain yksi ilmentymä. Enemmän vituttaa se kun yritetään väkisin ruopia kaikkea paskaa esille esim. Tiger Woodsin yksityiselämästä, joka olisi mielellään rauhassa. Nämä roskajulkkikset taas oikein pyrkii otsikoihin, kuten kuvasta näkyy, ja sitten kun ei olekaan enää kivaa itketään että yhyy, en ollu täydessä ymmärryksessä, media hyväksikäytti mua ja tuhosi mun elämän. Tukiainen ei pohjimmiltaan kuitenkaan kiinnosta ketään, ja voisi milloin vaan pudottautua pois julkisuudesta. Viime syksynä muistaakseni oli jonkinlainen suvantokohta kun muija ei ollu pariin kolmeen kuukauteen missään otsikoissa, ja oikein mietin että nytköhän siitä vihdoin päästiin eroon, mutta ei vielä.

Jipii, päästään vippaamaan rahaa... http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli...en+miljardien+lainat+euromailta/1135256337979

Suomen osuudeksi lainapaketista on arvioitu tänä vuonna enintään 1,85 prosenttia eli 550 miljoonaa euroa. Kreikan luotottaminen vaatii Suomessa kuitenkin vielä eduskunnan hyväksynnän.

Valtiovarainministeri Jyrki Katainen sanoi euromaiden lainapäätöksen jälkeen, että Suomi lainaa markkinoilta rahaa selvästi halvemmalla kuin mitä Kreikalle ollaan lainaamassa.

Eihän nyt 550 milj euroa paljoa ole. Tosin eihän sitä meillä ole mutta lainataan... Joku kun vielä kertoisi että millainen lainan takaisinmaksu ohjelma kreikalla on. Ainakin tuota niinku kun minä olen käynnyt pankissa lainaamassa rahaa niin pankkia on kovasti kiinnostanut myös se puoli asiassa, ei pelkästään se paljonko he saavat antaa...

Olen täysin samaa mieltä; Tukiainen ei näyttäisi enää olevan selvästi tässä maailmassa kiinni ja vaikuttaa, että kyseessä ei ole mikään ohimenevä vaan ilmeisesti pahemmaksi päässyt mielenterveydellinen ongelma. Diagnoosien tekeminen sikseen, mutta kyllä normaalilla järjellä varustettujen ihmisten pitäisi tuo havaita/tajuta käytöksestä. Yleensä ottaenkin sairaille tai muuten epätasapainossa oleville irvailu menee överiksi - olkoon kyseessä sitten vaikka Tuksu. Itsekin olen Tuksulle useasti naureskellut, mutta kyllä hymy nyt hyytyi.

Mietin aikanaan samaa Halmeen kanssa ja tulin siihen tulokseen, että osa ihmisistä on joko niin typeriä, moraalittomia tai ilkeitä, etteivät osaa lopettaa irvailua kun on lopettamisen aika. Halme sai paskaa niskaansa, vaikka vuoden 2003 jälkeen oli selvästi vammautunut ja alkoi vajota Seiskan marionetiksi. Näinhän Tuksunkin käy ja on jo käynyt, ja se tekee tästä taas vastenmielistä.

Kun ihminen on terve, se voi olla idiootti ja sille voi antaa paskaa niskaan. Mutta kun ihminen ei ole enää terve, voi se toki olla edelleen idiootti, mutta silloin paskan lappaaminen niskaan joutaa jäädä fiksuilta tekemättä. Typeryksia aina on, mutta viisaat tuon nyt tajuavat.

Mihin vedät terveen ja hullun rajan? Siinäpä pulma :)

Nyt olis rinsessa ja puoli valtakuntaa tarjolla:

Prinsessa Madeleine jätti sulhasensa
1135256361787.gif
http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Prinsessa+Madeleine+jätti+sulhasensa/1135256361734

Aina tuo tuksun voittaisi vaikka kieltämättä Tukiaisella oli siisti prinsessamekko haastattelussa...

http://www.uusisuomi.fi/ulkomaat/90904-nooan-arkki-loytyi-”999-prosenttisen-varmaa”

Jostain vuoristosta löytyy saatanan vanhaa puuta, niin tokihan sen täytyy olla Nooan arkki. Nyt pitäs enää löytyä kahdet jäänteet jokaista eläinlajia, paitsi käärmeitä
kun niitä ei jostain syystä huolittu messiin. Varmaankin sen takia, kun ilma käsiä/tassuja ei pysty olemaan pahemmin hyödyksi laivassa.

No voi lol, koskakohan ne löytyy jostain muumioituneen omenan ja väitää sitä paratiisin hetelmäks?

Onhan näitä... jos kaikki Jeesuksen rististä peräisin olevaksi väitetyt palast koottaisiin yhteen niin niitä ristejä tulisi joku kiljoona.

Back
Ylös Bottom