Suuri lööppiketju. Iltasanomat ja Iltalehti

Meta title: 💥 SUURI LÖÖPPIKETJU – ILTASANOMIEN JA ILTALEHDEN KOHUOTSIKOT, TYyLI JA SISÄLTÖ 💥

Meta description: Keskustelua iltapäivälehtien lööpeistä: otsikkotyyli, liioittelu, aiheet, vaikutukset ja ajankohtaiset kohuotsikot yhdessä ketjussa.

Tosta naisten sopivuudesta armeijaan viellä:
"Nykyisellä aseteknologialla fyysinen voima on vieläpä entistä vähämerkityksellisempi." Ei olis tullut ihan heti mieleen sillon kun raahattiin sitä mustia AKA raskassinkoa ympäri metsiä, ja sen jälkeen lastattiin kuorma-autoihin joissa lava on suht. korkealla. Ja joo onhan se rasko helvetin vanhaa kamaa, mutta sellasta tää suomen armeijan supermoderni aseteknologia paikoin on. Olkoot sitten naiset vaikka kurinalaisempia, tarkempia ampujia ja näppärämpiä joka tavalla, niin ei ikinä tulis tosta hommasta mitään kun otettais tavistyttöjä messiin.
Koko iltalehden juttuhan on ihan perseestä, eli turhaa tässä on edes kiistellä. Pisti vaan silmään toi yks lause, kun ei taida tutkija olla ihan perillä siitä minkälaisella teknologialla siellä armeijassa ihan oikeasti touhutaan.

Pioneeripuolella naiset ovat myös aika turhia, koska en oikein näe naisia kantamassa telamiinoja täysvarustuksen kanssa. Eipä siellä yhtään naista ollutkaan kun itse kävin intin 2005.

http://www.iltasanomat.fi/hyvaolo/paino.asp?id=2115336

Helvetti noita IS:n treenivinkkejä. Ei kai nyt kukaan oo niin keijo et ainoastaan hauista treenais päästäkseen "kesäkuntoon". Oon taas pistänyt merkille noiden kesäkuntoon hemmojen rantautumisen saleille.

Pioneeripuolella naiset ovat myös aika turhia, koska en oikein näe naisia kantamassa telamiinoja täysvarustuksen kanssa. Eipä siellä yhtään naista ollutkaan kun itse kävin intin 2005.

Juuri olin tulossa tätä kirjoittamaan mutta myöhästyin. Sama juttu siis vielä vuonna 2009.

Omasta kotiutumisesta tulee parin kkn päästä huikeat 10 vuotta täyteen. Uskallan kuitenkin väittää, ettei Apilakset, venttiseiskat, telamiinat jne ole tuona aikana kutistuneet yhtään mihinkään. Ja mitä luultavimmin perusjääkärin tetsari + rynkky painaa edelleen sen noin 14 kiloa. Mitä itse asepalveluksen merkeissä jouduin naisten kanssa, niin voinpa sanoa, ettei muutamaa poikkeusta lukuunottamatta heiltä juuri maanpuolustus onnistuisi. Nämä pari poikkeusta olivat naisiksi huomattavan isokokoisia (en siis tod tarkoita läskejä) ja heillä oli selkeästi vahva urheilutausta. Siltikin he vastasivat fyysisiltä ominaisuuksilta vain ja ainoastaan keskivertomiestä.

^Mitenköhän toi voi olla edes mahdollista?

Eikö suomessa kuuluisi olla sananvapaus?

Wiki vastaa:

Euroopan ihmisoikeussopimus

Suomi on allekirjoittanut yhdessä 43:n muun valtion kanssa Euroopan ihmisoikeussopimuksen, jonka 10. artikla toteaa sananvapaudesta muun muassa:

»Jokaisella on sananvapaus. Tämä oikeus sisältää vapauden pitää mielipiteitä sekä vastaanottaa ja levittää tietoja ja ajatuksia alueellisista rajoista riippumatta ja viranomaisten siihen puuttumatta.»

EDIT: laissa on varmaan joku kohta, missä sanotaan, että neeekkereitä ei saa kiusia :rolleyes:

Viimeksi muokattu:

EDIT: laissa on varmaan joku kohta, missä sanotaan, että neeekkereitä ei saa kiusia :rolleyes:

Tossa uutisessahan se rikosnimike sanottiin, kiihottaminen kansanryhmää vastaan. Mikä ongelma teillä tässä asiassa on? Laki on ihan yksiselitteinen tässä asiassa. Ihan samalla tavalla on laitonta myydä black power -musiikkia jossa uhataan, panetellaan tai solvataan suomalaisia. Vai "todistaako" tämä uutinen jostain muusta?

Tossa uutisessahan se rikosnimike sanottiin, kiihottaminen kansanryhmää vastaan. Mikä ongelma teillä tässä asiassa on? Laki on ihan yksiselitteinen tässä asiassa. Ihan samalla tavalla on laitonta myydä black power -musiikkia jossa uhataan, panetellaan tai solvataan suomalaisia. Vai "todistaako" tämä uutinen jostain muusta?

Eli siis islamistien "tappakaa vääräuskoiset" on täten samanlain alla tuomittavaa ja sen levittäminen on tuomittavaa ja kansan kiihoitusta. Roger....

Eikö suomessa kuuluisi olla sananvapaus?

Wiki vastaa:

Euroopan ihmisoikeussopimus

Suomi on allekirjoittanut yhdessä 43:n muun valtion kanssa Euroopan ihmisoikeussopimuksen, jonka 10. artikla toteaa sananvapaudesta muun muassa:

»Jokaisella on sananvapaus. Tämä oikeus sisältää vapauden pitää mielipiteitä sekä vastaanottaa ja levittää tietoja ja ajatuksia alueellisista rajoista riippumatta ja viranomaisten siihen puuttumatta.»

Perusoikeuksiin kuuluu myös liikkumisvapaus ja vapaus valita asuinpaikkansa mutta turha silti yrittää tulla mun luo asumaan... jos et ole tosi sexy kissa.

http://www.iltasanomat.fi/hyvaolo/paino.asp?id=2115336

Helvetti noita IS:n treenivinkkejä. Ei kai nyt kukaan oo niin keijo et ainoastaan hauista treenais päästäkseen "kesäkuntoon". Oon taas pistänyt merkille noiden kesäkuntoon hemmojen rantautumisen saleille.

Mitä vikaa Keijoissa on? :D T:Keijo

Jokainen joka tietää millaiset vehkeet naisilla on ja missä olosuhteissa yleensä soditaan, ymmärtää että jo tästä pienestä erosta aiheutuu naisille haittaa. Åbo Akademin tutkija Anders Ahlbäck kuulostaa kyllä juuri henkilöltä joka ei ole tutustunut naisten vehkeiden anatomiaan...

Täh? Siis puhutko sä nyt kusemisesta vai mistä?

Niin toi äärioikeistolaisen musiikin levittäminen.. Miksei sitten esimerkiksi 70-luvun työväen, eikun neuvostoliiton ja kommunismin musiikkia ja sen levittämistä ole kriminalisoitu?

Joo ja naisten intistä... Ykkösperuste sille ettei naisia etulinjaan: Jos ja kun naisia sotatilassa vangeiksi joutuu, mä vähän luulen että tytöille ei tuoda sinne viimisen kolmen vuoden Cosmopolitanin vuosikertoja luettavaksi ja Mojitoita tarjottimella..

menkkoja tarkottaa!
:lol2: 30-100 ml verenvuoto kuukautisten aikaan varmaan onkin suurimpia ongelmia naisilla sotatilanteessa. Mitenköhän sitä on pärjätty joskus kivikaudellakin vaikka talvella, tai jossain Afrikan kehitysmaassa? ;) Paskaolosuhteissa varmaan sitten pitäisi vähän joustaa standardien suhteen. Eiköhän ne naisten sotimisten suurimmat hankaluudet tule jostain ihan muusta.

Edit. Niin ja siksi luulin, että kusemista tarkoitettiin, kun käytettiin sanaa anatomia.

Joo ja naisten intistä... Ykkösperuste sille ettei naisia etulinjaan: Jos ja kun naisia sotatilassa vangeiksi joutuu, mä vähän luulen että tytöille ei tuoda sinne viimisen kolmen vuoden Cosmopolitanin vuosikertoja luettavaksi ja Mojitoita tarjottimella..

No niinhän ne naiset varmaan kuvittelee :rolleyes: Vaikka tulisin sun kärjistystä vähän vastaankin, niin epäilenpä silti. En tietenkään väitä, etteikö miehillä olisi aina fyysinen etu, mutta henkisestä kanttia ei kannata vertailla. Sen verran olen ihmisiä tavannut, että se juttu ei ole jalkovälin killukkeista kiinni. On nimittäin kaikenlaista vikisijää kummassakin sukupuolessa tullut nähtyä.

Lisättäköön nyt vielä, että en tiedä tarkalleen kuinka paljon nuo fyysiset avut vaikuttaa armeijan, saati sodan, läpikäymiseen. Siksi en ota kantaa siihen pitäisikö naisten mennä ollenkaan armeijaan, vain ja ainoastaan tuohon vihjailuun cosmopolitaneista ;)

Niin toi äärioikeistolaisen musiikin levittäminen.. Miksei sitten esimerkiksi 70-luvun työväen, eikun neuvostoliiton ja kommunismin musiikkia ja sen levittämistä ole kriminalisoitu?

HAha :D "Toi ampuu oikeesti!" Aamulla vedetää pakkelit naamaa eikä varmana lähdetä mihkää ennenku meikki on viimesen päälle.

:lol2: 30-100 ml verenvuoto kuukautisten aikaan varmaan onkin suurimpia ongelmia naisilla sotatilanteessa. Mitenköhän sitä on pärjätty joskus kivikaudellakin vaikka talvella, tai jossain Afrikan kehitysmaassa? ;) Paskaolosuhteissa varmaan sitten pitäisi vähän joustaa standardien suhteen. Eiköhän ne naisten sotimisten suurimmat hankaluudet tule jostain ihan muusta.

Edit. Niin ja siksi luulin, että kusemista tarkoitettiin, kun käytettiin sanaa anatomia.

:nolo: saatto toki tarkottaakin,mulla nyt ekaksi tuli noi kuukautiset mieleen.Jospa Jami 2003 selventäisi itse kun minun piru piti mennä arpomaan...

Back
Ylös Bottom