Suuri lööppiketju. Iltasanomat ja Iltalehti

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Big deal. Joku tiukkapipo taas ylireagoinut ja itkenyt äidille.. itse olen isosena ollut "kurittavana" osapuolena tekemässä samantapaista. Vein jengii voimalla parin ryteikön läpi tarkoituksena että tulis tunne että ne kaatuu ja kyllä jos mä huomasin että jotain oikeesti rupes pelottaan niin kannoin sen sitten radan loppuun asti.
Eli rippileirillä on tarkoitus kestää tollasta valittamatta ja olla pakkotoistomies? :david:

"Syytteen mukaan tapettuaan uhrinsa Roughan käytti tämän päätä keilapallona sekä käsinukkena tunkemalla kätensä pään sisään."

Hyi saatana!:eek:
"Big deal. Joku tiukkapipo taas ylireagoinut ja itkenyt äidille.. itse olen isosena ollut "kurittavana" osapuolena tekemässä samantapaista. Vein jengii voimalla parin ryteikön läpi tarkoituksena että tulis tunne että ne kaatuu ja kyllä jos mä huomasin että jotain oikeesti rupes pelottaan niin kannoin sen sitten radan loppuun asti."

"Big deal. Joku tiukkapipo taas ylireagoinut ja itkenyt äidille.. itse olen isosena ollut "kurittavana" osapuolena tekemässä samantapaista. Vein jengii voimalla parin ryteikön läpi tarkoituksena että tulis tunne että ne kaatuu ja kyllä jos mä huomasin että jotain oikeesti rupes pelottaan niin kannoin sen sitten radan loppuun asti."

Luojan kiitos,että et ollut minule isosena. :D

Millon rippikoulusta on tullut joku helvetin "Via Dolorosa - tuskien taival"? :confused:
En ite ainakaan muista muuta kun jotain tutustumisleikkejä ja jotain hauskanpitoa, nolausleikitkin oli aika pannassa. (yleisön pyynnöstä niitä leikittiin silti)

:jahas: Perus iltalehti

klnosto.gif

juttutappajahaukiJOB_uu.jpg

Ei mahtais kotoinen TAPPAJAhauki oikein pärjätä vertailuissa ison maailman tappajahaihin jotka vetää uimareita yhtenä suupalana. :D
Pakko kyllä ihmetellä Suomen medioiden uutiskynnystä joskus, vai liekö tämä jotain toimiston inside-vitsejä...

Nii mut jos ajatelkaa jos se ei puriskaan jalkaan vaan...:itku:
Alkaa tuo uusi ulkoministeri olemaan aika äijä kun alkaa jo matsejakin siirtelemään omien suunnitelmien mukaan. :whip:
http://www.iltalehti.fi/uutiset/200807177964269_uu.shtml
"Lupasin katsoa SM-liigan kalenterista, löytyisikö silloin Helsingin seudulta ottelua. Lupasin myös, että jollei ei löydy, pannaan sellainen pystyyn."

Tää on kyllä taas näitä juttuja, joita voi tapahtua ainoastaan jenkeissä. Siis toi touhu on mennyt jo aikoja sitten täysin absurdiksi, mutta en olisi silti uskonut tällaista näkeväni. Mitähän seuraavaksi? Pitääkö mustaa maalia ryhtyä kutsumaan afro-amerikkalaiseksi maaliksi :D?

NIGGA PLEASE!
Vittu mikä pälli:wall: Taitaa nekrulla olla vähän liikaa aikaa ja tekemisen puutetta:david:
Mä lakkaan sanomasta neekeriä neekeriksi kun se sana häviää mun levyhyllystä:D
Nimimerkillä räppiä vuodesta 94.

SAATANAN SEKOPÄÄ :curs::curs::curs:

http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1559301

Nuori urheilijatyttö puukotettiin hengiltä Keravalla
20.07.2008 09:39, päivitetty 20.07. 12:05

Vasta 14-vuotias tyttö menehtyi, kun toistaiseksi tuntematon mies henkilö hyökkäsi hänen kimppuunsa Keravan Saviolla lauantai-iltana kello 21 aikaan.

Poliisi on surmaan liittyen kuullut muutamia henkilöitä ja tarkistanut heidän tekemisiään surmailtana. Sen jälkeen heidät on laskettu vapaaksi.

Tyttö oli yksin heittelemässä koripalloa urheilukentällä, kun paikalle tullut mies iski häntä teräaseella.

Puukotettu tyttö onnistui raahautumaan läheisen talon pihaan, josta hänelle hälytettiin apua noin vartin yli yhdeksän. Tyttö kuitenkin kuoli saamiinsa vammoihin.

Järkyttävä surma on täysin pimeä.

- Motiivista ja tekijästä ei ole vielä tietoa, sanoi komisario Anssi Murto Keski-Uudenmaan poliisista IS:lle.

Silminnäkijän mukaan paikalta pakeni noin 30-40-vuotias tummaan t-paitaan ja housuihin pukeutunut mies. Housut eivät välttämättä olleet täyspitkät: ne saattoivat jättää nilkat paljaiksi. Miehen hiukset saattoivat olla takaa pitkät. Itse surmalle ei ole silminnäkijää.

- Tämä on pitkään aikaan pahin rikos Keravalla, Murto luonnehtii.

Taktisessa toiminnassa Järvenpään poliisia on avustanut jo yöstä lähtien Vantaa.

Kaikista silminnäkijähavainnosta voi ilmoittaa Keravan poliisille numeroon071 873 5212. Nimettömän vihjeen voi jättää numeroon 09-280 004.
IS

ei wittu mä näin tollasia parikin eilen! tosin en keraval

Nuori tyttö puukotettiin kuoliaaksi koripallokentälle

Aika sairasta settiä sattunut eilen Keravalla... :(

http://www.iltalehti.fi/uutiset/200807207976965_uu.shtml

Nuori tyttö puukotettiin kuoliaaksi koripallokentälle

Tyttö raahautui läheisen talon pihalle, mutta kuoli saamiinsa vammoihin.
Poliisi ei ole vielä saanut kiinni puukottajaa. Puukotus tapahtui noin kello 21 Savion koulun viereisellä koripallokentällä. Keravalainen 14-vuotias tyttö oli harjoittelemassa kentällä koripalloa yksin.

Puukotettu tyttö pääsi raahautumaan poliisin mukaan läheiselle pihalle, josta hälytettiin ambulanssi ja poliisi. Tyttö kuitenkin kuoli saamiinsa vammoihin.

- Itse teolle ei ole vielä silminnäkijöitä, tutkinnan johtaja Anssi Murto sanoo.

Poliisi on käynnistänyt tehotoimet surmaajan tavoittamiseksi. Tekoon syylliseksi epäillään noin 30-40-vuotiasta miestä.

Ilta-Sanomien mukaan silminäkijä näki paikalta poistuvan tummaan t-paitaan ja housuihin pukeutuneen miehen. Housut eivät välttämättä olleet täyspitkät: ne saattoivat jättää nilkat paljaiksi.

Poliisi pyytää jokaista, jolla on jotain asiaan liittyvää tietoa, ilmoittamaan tietonsa poliisille. Tiedot voi soittaa numeroihin 071 8735212 tai 09 280004.

Siis tää on ihan järkyttävää! Luin uutisen aiemmin ja mietin, että miten tällasta tapahtuu. Tuntuu siltä, ettei teolle ole edes motiivia?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom