Suuri lööppiketju. Iltasanomat ja Iltalehti

Ihmiset ei tajua oikein omien päätösten lopullisia seurauksia.

Jos nyt aletaan esim kieltää kaikki muut uskonnot kristinuskoa mukaan laskematta. Niin mitäs 50 vuoden kuluttua, jos muslimia onkin paikat väärällään. Niin valta-asema voikin kääntyä niin, että perhana, yksi uskonto vain sallitaa ja se on islam. Siinä sitä sitten niitetään, mitä on aiemmin kylvetty.

Sama pätee juur ranttiksen toteamaan Trumpin vaientamiseen. Jos se on ok henkilölle X, niin sillon pitäisi hyväksyä, että vaiennetaan myös oma suu vaikka se ei niin miellytä.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Olin kahden vaiheilla laitanko kuukauden idiootti ketjuun vai tänne kun sopii IMO molempiin.


"Kivelä on sitä mieltä, että liki jokainen pystyisi halutessaan toimimaan samoin. Kyse on ensisijaisesti valinnoista ja rohkeudesta muokata omaa arkea sellaiseksi, mitä itse haluaa.

– Mutta kun päätät asiasta, sanot sen ja alat itsekin uskoa siihen, että ennen kahtatoista ei liikuta mihinkään, niin yhtäkkiä töitä on oikeasti on, mutta ei vain aamulla."

Joo, ollaan rohkeita ja ilmotetaan työnantajille että mä en liiku ennen kahtatoista mihinkään koska mä nyt tein rohkeana ihmisen tällasen valinnan että saisin nukkua aamulla pitkään! :D
 
Olin kahden vaiheilla laitanko kuukauden idiootti ketjuun vai tänne kun sopii IMO molempiin.


"Kivelä on sitä mieltä, että liki jokainen pystyisi halutessaan toimimaan samoin. Kyse on ensisijaisesti valinnoista ja rohkeudesta muokata omaa arkea sellaiseksi, mitä itse haluaa.

– Mutta kun päätät asiasta, sanot sen ja alat itsekin uskoa siihen, että ennen kahtatoista ei liikuta mihinkään, niin yhtäkkiä töitä on oikeasti on, mutta ei vain aamulla."

Joo, ollaan rohkeita ja ilmotetaan työnantajille että mä en liiku ennen kahtatoista mihinkään koska mä nyt tein rohkeana ihmisen tällasen valinnan että saisin nukkua aamulla pitkään! :D
Tuommoisella periaatteella ja ajatusmallilla ei kyllä menestytä. Mut jos ei ole kunnianhimoa yhtään niin antaa palaa!
Luuleekohan että palkallisena voisi missä vain firmassa noin tehdä?
 
Tuommoisella periaatteella ja ajatusmallilla ei kyllä menestytä. Mut jos ei ole kunnianhimoa yhtään niin antaa palaa!
Luuleekohan että palkallisena voisi missä vain firmassa noin tehdä?
No valintojahan noi on. Eiköhän jokainen noin tekevä tiedosta, että sillä voi olla myös joitakin negatiivisia seurauksia, mutta niin tehdään oman hyvinvoinnin takia. Jotkut arvostaa sitä enemmän kuin menestystä, mikä voi lopulta olla kyllä ihan järkevääkin.

Jotkut hakeutuvat varta vasten sellaiseen työhön mikä sopii aikataulullisesti itselleen paremmin. Yksi kaverini tekee pelkästään yötöitä sun takia, että hänellä on vuorokausirytmi vähän vinksallaan. Eikä se ole itse aiheutettua, vaan sille on oikein joku diagnoosi.

Mäkin voisin periaatteessa määrätä oman työaikani ja vaikka aamuherätykset vituttaa suunnattomasti, niin olen silti valinnut herätä kuudelta, niin pääsen taas töistä vähän aikaisemmin pois. Ikävä kyllä yhteiskunta on asetettu pyörimään aamuvirkkujen kellon mukaan ja se on mulle kokonaisuutena helpompaa kun elän itsekin sen mukaan.
 
Olin kahden vaiheilla laitanko kuukauden idiootti ketjuun vai tänne kun sopii IMO molempiin.


"Kivelä on sitä mieltä, että liki jokainen pystyisi halutessaan toimimaan samoin. Kyse on ensisijaisesti valinnoista ja rohkeudesta muokata omaa arkea sellaiseksi, mitä itse haluaa.

– Mutta kun päätät asiasta, sanot sen ja alat itsekin uskoa siihen, että ennen kahtatoista ei liikuta mihinkään, niin yhtäkkiä töitä on oikeasti on, mutta ei vain aamulla."

Joo, ollaan rohkeita ja ilmotetaan työnantajille että mä en liiku ennen kahtatoista mihinkään koska mä nyt tein rohkeana ihmisen tällasen valinnan että saisin nukkua aamulla pitkään! :D
Ihan aavistuksen epäilen, että tämä myöhäinen heräily ei välttämättä täysin pelkästään oma valinta, sikäli kun ammattina on tankotanssija. Voin toki olla väärässä, mutta en ole ihan hirvestä nähnyt suomessa tai maailmallakaan näitä aikaisen aamun tankotansseja tarjottavan. Tuntuu, että ovat enemmänkin ehtoolle sijoittuvaa liiketoimintaa.

Mut Oona on selkeästi valinnut ammatin, joka sopii hänen unirytmiinsä.
 
Kadehdin kyllä Oonan aamuja, mutta vastaava päätös vaatisi vähän muutakin kuin päätöksen jos samaan lähtisin. Ammatinvaihdoksen nyt ainakin alkuun. Tuliskohan musta hyvä tankotanssija?
 
Kun menee aiemmin maate, herää aiemmin. Jos menee myöhään maate, herää myöhemmin. Näin pelaa itsellä.

Myöhäsemmässä herätyksessä se hyvä, että jos ilta venähtää, niin voi nukkua vapaammin pidempään.

Eihän nuo juu palkalliselle onnistu, mutta yrittäjän vapaus.
 
Eihän nuo juu palkalliselle onnistu, mutta yrittäjän vapaus.
Useimmalla palkallisella varmasti näin, mutta meitäkin on paljon, jotka ovat ihan työntekijöinä jossain firmassa ja meillä on työaika, mutta se on liukuva, eikä mitään varsinaista työpaikalla paikallaolopakkoakaan ole.
 
Teen lähes pelkkää Iltavuoroa juuri sen takia että ei tarvi pitää kelloa herättämässä. Herään kuitenkin yleensä 8-9 välillä. Talvikuukausina on myöskin se etu, että saa hyödynnettyä päivänvalon omiin harrastuksiin ja töihin.
 
Useimmalla palkallisella varmasti näin, mutta meitäkin on paljon, jotka ovat ihan työntekijöinä jossain firmassa ja meillä on työaika, mutta se on liukuva, eikä mitään varsinaista työpaikalla paikallaolopakkoakaan ole.
No juu, on. Mutta vähemmistö on tämä selvästi.

Osalla ei ole duunareista edes liukumaa tai työaikaa, palkka saadaan kun tehtävät hoidetaan.

Mutta enemmistöllä palkansaajista on kuitenkin perinteinen kiinteä työaika.
 
Ihmiset on luusereita jos ne ei kykene hoitamaan arkeaan, tulojaan, töitään jne sen mukaan että voi vaan olla aamut.
Eiköhän se pointti ollu tuossa.
 
Ihan aavistuksen epäilen, että tämä myöhäinen heräily ei välttämättä täysin pelkästään oma valinta, sikäli kun ammattina on tankotanssija. Voin toki olla väärässä, mutta en ole ihan hirvestä nähnyt suomessa tai maailmallakaan näitä aikaisen aamun tankotansseja tarjottavan. Tuntuu, että ovat enemmänkin ehtoolle sijoittuvaa liiketoimintaa.

Mut Oona on selkeästi valinnut ammatin, joka sopii hänen unirytmiinsä.
No ei se nyt mikään strippari ole jos luulet että kaikki tankotanssijat pillu paljaana hinkkaa tankoa vasten seteleiden lentäessä miesten käsistä, kuten leffoissa.

Tankotanssi on liikuntaa ja jopa kilpailua siinä missä punttien kolistelu ja öljyttyjen miesten stringipeppujen ihailu:pano:
 
No ei se nyt mikään strippari ole jos luulet että kaikki tankotanssijat pillu paljaana hinkkaa tankoa vasten seteleiden lentäessä miesten käsistä, kuten leffoissa.

Tankotanssi on liikuntaa ja jopa kilpailua siinä missä punttien kolistelu ja öljyttyjen miesten stringipeppujen ihailu:pano:
Niin, onneksi en luule. Montako työkseen tanssivaa tiedät, jotka on heti aamu kasilta duunissa? Pääasiassa nuo teatterissa, tuotannoissa tai vaikka kansallisbaletissa tanssivat tekee duuniaan iltaisin, aikaisintaan iltapäivästä. Mutta kiva kun kerroit, että ei kaikki hinkkaa pillua putkeen. Toivottavasti et tippunut valkoisen ratsusi selästä, tiedä vaikka Oona täällä pakkiksella lurkkisi näitäkin viestejä.
 
Niin, onneksi en luule. Montako työkseen tanssivaa tiedät, jotka on heti aamu kasilta duunissa? Pääasiassa nuo teatterissa, tuotannoissa tai vaikka kansallisbaletissa tanssivat tekee duuniaan iltaisin, aikaisintaan iltapäivästä. Mutta kiva kun kerroit, että ei kaikki hinkkaa pillua putkeen. Toivottavasti et tippunut valkoisen ratsusi selästä, tiedä vaikka Oona täällä pakkiksella lurkkisi näitäkin viestejä.
Sori, luulin että oletit tankotanssijan olevan yhtä kuin strippari 😅

My bad, riita poikki ja voita väliin
 
Poliisi käytti asetta kohdehenkilön pysäyttämiseksi Vantaalla kello 16 jälkeen keskiviikkona, kun epäilty ei luopunut teräaseestaan, kerrotaan poliisin tiedotteessa.

Poliisi sai tiistaina kello 16 aikaan ilmoituksen Rajatorpassa sijaitsevasta myymälästä. Poliisin ensitietojen mukaan paikalle tullut henkilö oli uhannut henkilökuntaa teräaseella.

Epäilty anasti myymälästä tuotteita ja ehti poistua paikalta ennen poliisin saapumista.

Poliisi tavoitti epäillyn kadulta. Hänellä oli edelleen hallussaan teräase, josta ei suostunut luopumaan. Poliisin mukaan epäilty ei totellut käskytystä, joten poliisi käytti asetta hänen pysäyttämisekseen.

MAINOS (TEKSTI JATKUU ALLA)

MAINOS PÄÄTTYY
Laukaus osui alaraajaan, ja epäilty toimitettiin sairaalahoitoon. Poliisin mukaan epäillyllä ei ole hengenvaarallisia vammoja.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom