Suuri lööppiketju. Iltasanomat ja Iltalehti

Pirkanmaalainen Riku, 21, tilasi aurinkolasit ja järkyttyi...

Aurinkolasimerkki Nopeet lähettää asiakkailleen paketin mukana aina erikoisen kirjeen – pirkanmaalainen Riku pahastui ja teki rikosilmoituksen kunnianloukkauksesta

Onkohan Riku vähän rassukka? Ainakin ihan hitusen herkkänahkainen ja huumorintajuton taitaa olla.

Riku ostaa lasit joiden mukana tulee selvästi humoristinen kirje. Riku loukkaantuu, menettää yöunensa, vaatii rahoja takaisin, tekee rikosilmoituksen ja soittaa Iltalehdelle.

Nauran Rikulle.
Just olin tulossa linkkaamaan tän. Ei vittu mitä mielensäpahoittaja vässyköitä tämäkin maa pullollaan.

Riku on todennäköisesti myös sivari ja vegaani

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Just olin tulossa linkkaamaan tän. Ei vittu mitä mielensäpahoittaja vässyköitä tämäkin maa pullollaan.

Riku on todennäköisesti myös sivari ja vegaani
"Olemme ystäväporukan kanssa puhuneet, että kukaan ei kehtaa sanoa kaverillekaan noin päin naamaa"

Ihmettelen, että Rikulla ylipäätään on kavereita. Meillä lentää kyllä kaveriporukassa sellainen läppä, että Riku lähtisi itkien kotiin.

@Powerhousu & @makkarapötky96

Miten mieltä olisitte, jos olisitte ostaneet vaikkapa Skoda-merkkisen auton ja sitä noutaessanne löytäisitte kojelaudalta lapun, jossa lukisi: "Kiitos hyvistä kaupoista, homo!" :) Olisivatko Skodan arvot up to par? Missä kulkisi raja? Urpossa, runkkarissa, huorassa?

Brillaläppä oli rohkeudessaan mielestäni ihan "passeli", joskin ehkä (isomman yleisön silmissä) ajattelematon ja mauton. Mainoskikkahan toi oli - tuotteen nimi on nyt lehdessä.

Frendien kanssa voi heittää rajua läppää, mutta kauaskantoisessa bisneksessä saattaa olla syytä tuijottaa nokkaa pidemmälle.

Miten mieltä olisitte, jos olisitte ostaneet vaikkapa Skoda-merkkisen auton ja sitä noutaessanne löytäisitte kojelaudalta lapun, jossa lukisi: "Kiitos hyvistä kaupoista, homo!" :) Olisivatko Skodan arvot up to par? Missä kulkisi raja? Urpossa, runkkarissa, huorassa?

Brillaläppä oli rohkeudessaan mielestäni ihan "passeli", joskin ehkä (isomman yleisön silmissä) ajattelematon ja mauton. Mainoskikkahan toi oli - tuotteen nimi on nyt lehdessä.

Frendien kanssa voi heittää rajua läppää, mutta kauaskantoisessa bisneksessä saattaa olla syytä tuijottaa nokkaa pidemmälle.
Jenkeissä kyseinen konsepti oli otettu positiivisesti vastaan ja Riku on varmaan Suomessa ainoa mielensäpahoittaja joka asiasta on valittanut.

Läppä joka kuuluu heidän tyyliinsä ja toi Skoda vertaus on vähän turha

Jenkeissä kyseinen konsepti oli otettu positiivisesti vastaan ja Riku on varmaan Suomessa ainoa mielensäpahoittaja joka asiasta on valittanut.
Mun mielestä motherfucker on Jenkeissä yleinen sanonta jonka merkitys on paljon kevyempi kuin suomalainen versio äitisi nussija.
Riku ei varmaankaan ole ainoa suomalainen mielensäpahoittaja, ehkä ainoa valittanut.
Mun mielestä tuo on mautonta. Läppääkin voi heittää paremmalla maulla ja sitten kun tehdään bisnestä, pitäisi oikein tarkkaan miettiä missä menee se hyvän läpän raja.

Mun mielestä kanssa ihan paskaa bisnekselle tuo vaikka varmasti tosiaan saa ilmaista mainosta, itselläni meni silti kuppi nurin tuosta miten tämä ressukka valittaa että ei saa öisin nukuttua kun miettii tätä asiaa.

Mun mielestä motherfucker on Jenkeissä yleinen sanonta jonka merkitys on paljon kevyempi kuin suomalainen versio äitisi nussija.
Riku ei varmaankaan ole ainoa suomalainen mielensäpahoittaja, ehkä ainoa valittanut.
Mun mielestä tuo on mautonta. Läppääkin voi heittää paremmalla maulla ja sitten kun tehdään bisnestä, pitäisi oikein tarkkaan miettiä missä menee se hyvän läpän raja.
Siis miten joku voi tosissaan mielensä tuosta pahoittaa ja menettää yöunensa?? Voi jokainen netissä itkeä että "yhyy vitun nopeet en ikinä osta mitään" mutta on kyllä mielenterveydessä oikeesti jotain häikkää jos moista asiaa illat vatvoo mielessään.

Vittu minkälaista vässykkää. Rahat vaihtoi omistajaa niin kuin tavarakin, silloin pitäis olla tyytyväisiä ja jos ei moisesta lapusta tykkää niin heittää sen sit takkaan

Mun mielestä kanssa ihan paskaa bisnekselle tuo vaikka varmasti tosiaan saa ilmaista mainosta, itselläni meni silti kuppi nurin tuosta miten tämä ressukka valittaa että ei saa öisin nukuttua kun miettii tätä asiaa.

Takuulla feikkiä koko homma, sillä rahat olisi saanut takaisin palautettamalla aurinkolasit, mutta hän halusi pitää kakkulat. Se on ristiriitaista. Oikeasti loukkaantunut ei varmasti olisi halunnut pitää laseja.

Siis miten joku voi tosissaan mielensä tuosta pahoittaa ja menettää yöunensa?? Voi jokainen netissä itkeä että "yhyy vitun nopeet en ikinä osta mitään" mutta on kyllä mielenterveydessä oikeesti jotain häikkää jos moista asiaa illat vatvoo mielessään.

Vittu minkälaista vässykkää. Rahat vaihtoi omistajaa niin kuin tavarakin, silloin pitäis olla tyytyväisiä ja jos ei moisesta lapusta tykkää niin heittää sen sit takkaan
No se nyt on vähän liioiteltua että menettää yöunensa, sen takia uskonkin tämän olevan mainostemppu. Mutta silti musta tämä on vähän ala-arvoista huumoria kun on bisneksestä kyse. Esimerkiksi The Other Danish Guyn huumori on sopivampaa.

Miten mieltä olisitte, jos olisitte ostaneet vaikkapa Skoda-merkkisen auton ja sitä noutaessanne löytäisitte kojelaudalta lapun, jossa lukisi: "Kiitos hyvistä kaupoista, homo!" :) Olisivatko Skodan arvot up to par?
Ihan suoraan sanottuna jos ostaisin ihan pakasta vedetyn auton ja Skoda henkilökohtaisesti haukkuisi mua homoksi, niin nauraisin itseni kuoliaaksi. Mulla on ehkä vähän omituinen huumorintaju, mutta mun mielestä toi olis niin rautainen läppä etten enää ostaisi muuta autoa kuin Skodan. Ihan oikeasti, liioittelematta.

Toisaalta tiedostan sen, kuten tässä aurinkolasiasiassakin, että kyseinen toimintatapa saattaa aiheuttaa ja varmasti aiheuttaakin närkästystä ja on varsin kyseenalaista. Ei tässä olekaan tarkoitus puolustella Nopeita vaan kritisoida Rikun ylimitoitettua reaktiota. Mikäli koko Rikua oikeasti on edes olemassa. Tai no, sama se, on tai ei, niin maailmasta ikävä kyllä oikeasti löytyy Rikun kaltaisia ihmisiä.

Ihan suoraan sanottuna jos ostaisin ihan pakasta vedetyn auton ja Skoda henkilökohtaisesti haukkuisi mua homoksi, niin nauraisin itseni kuoliaaksi. Mulla on ehkä vähän omituinen huumorintaju, mutta mun mielestä toi olis niin rautainen läppä etten enää ostaisi muuta autoa kuin Skodan. Ihan oikeasti, liioittelematta.

Kova! Ihan joka asiakkaalla ei pipo kestäisi tuollaista läppää.

Toisaalta tiedostan sen, kuten tässä aurinkolasiasiassakiskn, että kyseinen toimintatapa saattaa aiheuttaa ja varmasti aiheuttaakin närkästystä ja on varsin kyseenalaista. Ei tässä olekaan tarkoitus puolustella Nopeita vaan kritisoida Rikun ylimitoitettua reaktiota. Mikäli koko Rikua oikeasti on edes olemassa.

Takuulla vedätys.

Tai no, sama se, on tai ei, niin maailmasta ikävä kyllä oikeasti löytyy Rikun kaltaisia ihmisiä.

Niitä on, mutta niistä ei kannata välittää (ellei ole henkilökohtaista rajapintaa asiaan).

Vjlaadimir Pjuyytini on tolkun miäs .....

Vladimir Putin Financial Timesille: Liberalismi on aikansa elänyt ja monikulttuurisuus järjetöntä

b296165e64a841ef976555368c1d7337.jpg

"So it goes" - (Those three famous words from Slaughterhouse-Give, by Kurt Vonnegut)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom