Suuri lööppiketju. Iltasanomat ja Iltalehti

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mistä lähtien kaupunginvaltuutetun paikka on luettu ammatiksi?

Onkohan "kunnallispolitiikka" tai pelkkä "politiikka" se "ammatti"?

Nykyään politiikka on ammatti, vaikkei näin voi eikä saisi olla.
Ei siellä ole tieteiden, taiteiden, urheilun ja sosiologian suurimmat visionäärit, siellä on ihan politiikkaan tähdänneitä hahmoja.
Kuntaliitosten yhteydessä näkyi hyvin "kiertävät kunnanjohtajat jotka ajoivat kuntaliitoksia", aina ajoivat samaa asiaa, kylän kuoltua liitoksen toteuduttua vaihtoivat toiseen kylään kylänjohtajiksi ajamaan samaa, kunnes x määrä kierroksia oli täynnä ja jäätiin työnalla olevaan kuntaliitokseen varajohtajan paikalle odottamaan ylennystä.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Zone-sarja -42%

http://www.is.fi/muutlajit/art-2000000837852.html

4) Markus Pöyhönen ja lenkkipolku
Pikajuoksija Markus Pöyhönen sai syytteen dopingaineiden hallussapidosta 2008. Ensin Pöyhönen kertoi löytäneensä aineet lenkkipolun varrelta. Oikeudessa hän muutti selitystään ja sanoi, että aineet olivat jääneet hänen asunnossaan yöpyneiltä ystäviltä. Oikeus ei selityksiä uskonut, Pöyhönen sai 10 päiväsakkoa laittomaan tuontitavaraan ryhtymisestä.

Parempikin väki nollaa joskus kunnolla, ainakin länsinaapurissa:
Suomalaisiakin neuvonut ex-ministeri juhli rajusti Tukholman saaristossa: esitteli sukuelintään ja halusi vertailla

Ruotsin valtiovarainministerinä kahdeksan vuotta toiminut ja suomalaisiakin talousasioissa neuvonut Anders Borg on joutunut skandaalin keskelle viime viikonlopun tapahtumien vuoksi. Aftonbladetin mukaan Borg esitteli juhlavieraille sukupuolielintään ja halusi vertailla oman elimensä kokoa vieraiden vastaaviin. Lisäksi hänen kerrotaan kourineen miespuolisia juhlavieraita haaroista ja nimitelleen naisvieraita halventavasti.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
http://www.is.fi/kotimaa/art-2000005323326.html

Näin Suomi 100 -hanke on jakanut avustuksia: Koodaribussi Afrikassa sai 30 000 €, Marskin ritarien muistojuhla 0 €

Valtion Suomi 100 -rahaa on riittänyt Afrikan koodaribussiin, feministiseen festivaaliin ja turvapaikanhakijoiden liikeideoiden rahoittamiseen.

Ritaripuiston juhlan yhteistyökumppanin Mannerheim-ristin ritarien säätiön pääsihteeri Pekka Kouri kertoo, että juhlat toteutettiin talkootyönä.

Kourin mielestä kuuluisi asiaan, että rahaa riittäisi myös Marskin ritarien muistamiseen, kun Suomen itsenäisyyttä juhlitaan
KOURIA ihmetyttää avustuspäätöksiä tekevän Suomi 100 -hallituksen kokoonpano, johon kuuluu myös rap-artisti Karri ”Paleface” Miettinen. Kouri muistuttaa, että Paleface syytti mediassa vuonna 2012 Mannerheimia sotarikolliseksi.

Suomi 100 -hankkeen hallituksen jäsenet ovat pinnanneet lukuisista kokouksista. Valtio maksaa tuhansien eurojen kokouspalkkiot, vaikkei jäsen osallistuisi kokouksiin.

7a4f84377df4416da5b90c356ad99abb.jpg

-Näin Hölmölässä-

http://www.iltalehti.fi/talviurheilu/201708222200342626_tl.shtml

Suomen johtava urheiluoikeuksien asiantuntija Olli Rauste ei iloinnut Therese Johaugin pidentyneestä kilpailukiellosta.

- CAS:n tiedotteessa on minusta kaksi mielenkiintoista asiaa. Ensimmäisenä se, että piti paikkansa, ettei FIS todellakaan vaatinut enempää kuin 16-20 kuukautta kilpailukieltoa. Tämä tarkoittaa sitä, että FIS:n mielestä Johaugin toiminnassa ei ollut merkittävää huolimattomuutta tai laiminlyöntiä. Se, että urheilija käyttää ulkomaisesta apteekista ostettua lääkettä tarkastamatta pakkausta, tuoteselostetta tai vertaamatta sitä kiellettyjen aineiden luetteloon, ei FIS:n mielestä ole merkittävää huolimattomuutta, Rauste ihmettelee.
- Toinen asia tässä on, että CAS on ollut samaa mieltä. Ei ole merkittävää huolimattomuutta urheilijalta olla tarkastamatta lääkepakkausta.

Johaugin selityksen osittainen onnistuminen saa Rausteen mietteliääksi.

- Kyllä minä olen hämmästynyt. Jos olisin ollut päättämässä, ajattelisin tällaisen olevan urheilijan perusvelvollisuus. Kun hän käyttää uutta lääkettä, joka on vielä hankittu ulkomailta, hän tutkii mitä se sisältää ja vertaa sitä sisältöä kiellettyjen aineiden luetteloon, Rauste kuvailee toimintatapaa, jota hän itse suosittelisi.
CAS ja FIS eivät tätä Johaugilta loppujen lopuksi vaatineet. Rauste arvioi, että Johaugin tarina alkaa yleistyä dopingpuolustuksissa.

- Tämä johtaa siihen, että tähän samaan perusteluun tullaan vetoamaan monessa muussakin jutussa. En katsonut pakkausta enkä tiennyt siinä olevan kiellettyjä aineita. Luulen, että tämä johtaa jonkinlaiseen rangaistustason lievenemiseen. On makukysymys, onko se sitten hyvä vai huonoa asia, Rauste toteaa.

http://www.iltalehti.fi/talviurheilu/201708222200342626_tl.shtml

- En katsonut pakkausta enkä tiennyt siinä olevan kiellettyjä aineita. Luulen, että tämä johtaa jonkinlaiseen rangaistustason lievenemiseen. On makukysymys, onko se sitten hyvä vai huonoa asia, Rauste toteaa.

No jaa, tietenkin urheilijan pitäisi ottaa vastuu ja tsekata kaikki. Itse olen kuitenki sitä mieltä jos apteekista tai ruokakaupan hyllyltä jne, ostettavista ns. kaikille kuluttajille myytävistä tuotteista löytyy promilleja kiellettyjä aineita ja niistä narahtaa pitää rangaistuksien olla sen mukaisia eli lieviä. Noitten Rausteitten sun muitten vaateet tiukkoihin rangaistuksiin kyllä ymmärtää eritoten kun kyseessä norski ja menestyvä sellainen :)

Tahtois sanoa että jos hakee dropit vaikka thaikuista ja sanoo että täs oli jotain outoja kieliä niin saa vähemmän tuomiota "mä oon hei urheilija, en mä voi näitä kaikkia juttuja ite tietää".

Suositut

Back
Ylös Bottom