Suuri lööppiketju. Iltasanomat ja Iltalehti

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Ja taas, hohhoijakkaa, näitä hyväuskoisia http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000005084037.html "Kyllä minua on niin kovissa liemissä uitettu, että enää minua ei kyllä naruteta." Sano akka ku oli jo antanut 200 000 euroa "Kirurgille" Kabuliin :confused:

Ei taatusti ole totta tämäkään juttu. Mikä helvetti näitä iltapaskoja vaikaa, tarvii vedättää kansaa kaikenmaailman keksityillä nyyhkyjutuilla klikkien toivossa. Toivottavasti joku tonkii taustat tästäkin jutusta.

EI ANNETA EPÄLUULOLLE VALTAA!

Tuo sakki on just sitä, joka äänestää näitä kaikkia rajat/sydämet/haarat/lompakot auki -puolueita ja pitävät muita juntteina elämänkoululaisina...tai kuten kusenpolttama vitsi kuuluu, "elämäm koululaisina" (haha, tosi hauska vitsi viidettä miljoonaa kertaa luettaessa, vähän kuin strömssö-hokema)....

Suomalaiset naiset taas edustamassa, osa 27 000...

EI ANNETA EPÄLUULOLLE VALTAA!

Tuo sakki on just sitä, joka äänestää näitä kaikkia rajat/sydämet/haarat/lompakot auki -puolueita ja pitävät muita juntteina elämänkoululaisina...tai kuten kusenpolttama vitsi kuuluu, "elämäm koululaisina" (haha, tosi hauska vitsi viidettä miljoonaa kertaa luettaessa, vähän kuin strömssö-hokema)....

Suomalaiset naiset taas edustamassa, osa 27 000...

Vaikka tämä väittämä niin munkin sydäntä lämmittää, niin en usko että asia on näin. Tuossa yhdessä jutussa sanottiin aika hyvin:

"Salmivuori uskoo, että melkeinpä kuka tahansa voi tulla tietyssä tilanteessa ja oikeanlaisen huijauksen edessä vedätetyksi. Miehen mukaan esimerkiksi akateeminen koulutus ei takaa huijaukselta välttymistä, vaan uhreista löytyy niin yliopistoprofessoria kuin siivoojaa.

– Huijaus toimii uhreihin, kun se löytää uhrien tarpeen ja pystyy täyttämään sen. Ja koska huijauskaavoja on niin monta, ne iskevät hyvin monenlaisiin tarpeisiin ja ihmisiin. Sellaista ihmistä ei tässä maailmassa olekaan, jolla ei olisi tarpeita tai jota ei voitaisi ikinä missään tilanteessa huijata. Eri asia sitten on se, osuuko huijaus juuri oikealla tavalla ja oikeaan aikaan."

Tuskin kukaan näistä lähettää ulkomaille rahaa kun jostain tulee sähköposti, että laitapa rahaa. Sitä edeltää pitkäjänteinen luottamuksen rakentaminen ja kun uhrista alkaa tuntua siltä, että tässä ollaan hyviä kavereita (tai enemmän) niin se alkaa olla aika hyvin vietävissä. Mä itse asiassa luulen, että olisin itsekin ehkä huijattavissa, mutta en kenenkään random sähköpostikirjoittelijan toimesta. Matkustelen aika paljon ja tapaan kaikenlaisia ihmisiä ja toisinaan tapaan "tosi hyviä tyyppejä". Jos joku sellainen sattuisi olemaan huijari, pitäisi yhteyttä vielä jälkeenpäinkin ja antaisi hyvän syyn miksi mun pitäisi lähettää hänelle pieni summa rahaa (isoa summaa en lähetä edes mummolleni) niin saattaisin jopa lähettää, koska luottamus on rakennettu, mä muka tunnen sen tyypin ja sehän on hyvä jätkä. Tai ehkä en, koska tunnistan itsestäni tämän haavoittuvuuden. Lähtökohtaisesti olen kyllä tosi varovainen, mutta kuitenkin taipuvainen jollain tavalla luottamaan ihmisiin, koska se on mulle itselleni tärkeää, että muhun voi luottaa.

Kukaan ei ole mua ikinä huijannut, mutta joskus olen näitä random sähköposteja saanut ja silloin tällöin joku nobody selvästi tekaistulla profiililla pyytää facebook-kaveriksi. Niistä ei ole mitään vaaraa. Mutta kyllä mäkin uskon, että melkein kuka tahansa voi olla huijattavissa. Monihan ottaa jatkuvasti ihan tietoisia riskejä siitäkin, että lähettää rahaa tuntemattomalle jotain tuotetta vastaan. Kyllä ne tietää, että siinä on huijauksen mahdollisuus, mutta ne luottaa ettei itselle niin käy. Emäntä käy hirveästi nettikauppaa ja aina se saa rahat etukäteen tilille. Ja laittaa myös itse. Kerran joku teini kusetti sitä, mutta kun äitinsä sai poliisilta kuulla mitä poika teki, niin soittivat molemmat ja pyysivät anteeksi. Rahatkin tuli korkojen kera.

Jep. Vaikka tää 200 000 euron menetys. Mitä nyt tota juttua luin, niin toihan oli alusta lähtien pelkkää kliseetä, klassista huijausmeininkiä ihan siitä alkaen että joku random Jenkeistä lähettää kaveripyynnön.

On muuten itellekin tullut ihan just viime viikkoina joku 3-4 kaveripyyntöä ilmiselviltä feikkiprofiileilta. Kaikki nuoria muijia tietenkin. Sit katoin että "1 yhteinen kaveri" ja joku puolivaloilla käyvä henkilö mun kaverilistalta mennyt hyväksymään semmosen. Kohta tulee viestiä et pitäis lähettää neidille parin kuun vuokrat Etelä-Amerikkaan.

Valitettavan tottahan nuo joskus ovat nuo huijaukset ja ei ne naiset ole aina se heikkopäisin osapuoli.
Eräskin tohtorismies (ihan entinen työkaveri, väitellyt ja fiksu) meni rakkauden kaipuussa niin pitkälle että lähetti "mustalle kaunottarelle" lentolippurahat (n. 4000€) jotta prinsessa pääsisi pois entisen miehensä ikeen alta tänne suvaitsevaiseen pohjolaan.
Kusetuksessa tämä murjaanimaan kaunotar lähetteli kiihkeitä maileja liitetiedostoineen (kuvia joissa päivän lehti ja tietysti niukka vaatetus kun on niin kuuma siellä palmujen alla) kuinkas kävikään.
Kaveri on kyllä nyt löytänyt ihan kotimaisen prinsessansa:)

Kyllä pitää olla täys idiootti, jos tuollaiseen huijaukseen vielä lankeaa.

Pitääkö? Meillä pääministeri usko kolmikymppisen ukon horinoita, "olen 17 vuotta".

Täysin tolloesimerkkejä kun ympäristössä on ja seura tekee kaltaisekseen, niin näinhän siinä käy.

Zone-sarja -42%

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Huijaamisesta ja vedättämisestä hyvä pätkä. Kattokaa parikyt ekaa minuuttia. Siinä kaveri kertoo peruspointin, millä ihmiseltä viedään rahat, etkä sä sille voi mitään.

http://www.kouvolansanomat.fi/m/Online/2017/02/24/Risunjemmaaja-videon takia kiusattu kouvolalaismies joutui sairaalaan – ei poistunut kotoaan kymmeneen päivään/2017221945513/456
Vittu että ihmiset on saatana vajaita. Antasivat jumalauta vanhan miehen olla

Toivon kovasti että joku kävis sen videonkuvaaja puunhalaaja hipin pieksemässä
Tai mitäpä jos ois vienyt risunsa kaatopaikalle?

Tosin matkassa on vain huonoa tuuria. Mistä tahansa kun voi nykyään tulla moinen "ilmiö".

Ei kukaan oikeasti vie risujaan kaatopaikalle. Tosin tämän jälkeen joku saattaa viedäkin.
Niin no ei vissiin, kun luullaan että siitäkin touhusta pitää maksaa jotain, mutta ei ainakaan täällä suunnalla tarvitse.

En minäkään veisi kyllä kaatopaikalle, kun keksisin sata ja yksi parempaa keinoa hävittää risut jo omalla maaläntillä.

Tai mitäpä jos ois vienyt risunsa kaatopaikalle?

Tosin matkassa on vain huonoa tuuria. Mistä tahansa kun voi nykyään tulla moinen "ilmiö".
No mettässä ne risut kyllä maatuu. Me ollaan pienestä lähtien viety kaikki puunlehdet ja risut metsään ja hyvin ne on siellä mahtunut olemaan.

Ja tuonne minne kyseinen herra vei nuo risut niin sinnehän on jo aika moni muukin vienyt risunsa. Tuolla Kiinat sun muut laskee kaikki tehtaiden paskahöyryt ilmoille ja jätevedet mereen niin ei jumalauta yhden risukasan pelastaminen maailmaa paranna

@makkarapötky96

Ei se oikeuta tekeen väärin, jos näin on aina tehty. Eikä sekään auta, koska muutkin. Turha selitellä kun paska osu jo tuulettimeen.

Miten vaan, mutta ei mun mielestä kenelläkään ole oikeutta viedä roskaansa muiden maille vaikka ne siellä maatuukin. Sama jos heittelis sanomalehdet maahan tai biojätteet, maatuuhan ne. Ja koitappa heittää ehjää oksaa kasakombostiin. Se on oikeesti helvetin monta vuotta, että se oksakasa katoaa siitä mihkään.

No juu, mutta sama se. En ole kummankaan puolella, kumpikin teki väärin.

Risumiehen harmiksi nousi ilmiöksi, koska internet.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Nähtävästi nimenomaan suomalaistyypillinen ilmiö, että kun joku oikein aspergeröi jossain ja saa, mitä on tilannut, aletaan välittömästi sääliä ja ymmärtää, ja mulkerollekin löytyy yhtäkkiä iso lauma selkääntaputtelijoita. Kun paskaa tulee niskaan, joskus sitä tulee syystä. Mulkerolle tulee siitä paha mieli. Se on voivoin eikä silittelyn paikka.

Suositut

Back
Ylös Bottom