Suuri lööppiketju. Iltasanomat ja Iltalehti

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Miten vastaatte?

Tiede sen todistaa: Vanhemmuus on pahinta.

Ei välttämättä ihan tuulesta temmattua kun katsoo lisääntyneitä kavereita. Moni on eronnut vähän lapsen hankkimisen jälkeen.
Itse vain veikkaan, koska ei lapsia. Mutta voisiko tuo onnellisuuden lasku johtua siitä, että ei enään uskalla lähteä esim kavereita moikkaan tai vkl kaveriporukalla mökille. Joko toinen osapuoli kieltää tai sitten luullaan että vanhemmuuteen kuuluu elää kotona seinien sisällä.

Tottakai se hyvä ja tiivis perhe on ydinjuttu, mutta jos silloin tällöin lyö lapsen isovanhemmille, ei se tee kenestäkään huonoa isää tai äitiä. Samoin se lapsi pitää opettaa niin aikasin kuin mahdollista nukkuun omassa huoneessa ja sängyssä. Tuon kanssa varmasti suurin osa vehtaa ja se lapsi nukkuu vielä vanhempanakin äitin ja isän välissä. Ei näin, ei näin. Siinähän sit lemmit ja hoidat parisuhdetta, kun se lapsonen on aina siinä.

Kukin tietenkin tavallaa.

Mä sanoisin että se johtuu ihan puhtaasti univajeesta. Väsyneenä kaikki vituttaa ja kun saa nukuttua edes jotenkin riittävästi saati hyvin, iskee suunnilleen euforinen mania - vaikkei olosuhteissa mikään muu ole muuttunut.

E. Niin ja seksiä voi harrastaa vaikka missä muuallakin kuin makuuhuoneessa, jos lapsi nukkuu siellä. Mahdollisimman aikaisin lapsi omaan huoneeseen kun ei lisää jaksamista ihan joka tapauksessa ja tilanteessa. Vanhempien kanssa samassa sängyssä nukkumista en mäkään ole kertaakaan sallinut enkä tule sallimaan sen jälkeen kun imetys on finito.

Itse vain veikkaan, koska ei lapsia.
Kukin tietenkin tavallaa.

Palataan asiaan sitten kun saat niitä lapsia. :D
Ei sitä vaan pysty edes selittämään sellaiselle joka ei ole itse kokenut.

Mutta onhan se niinkin että asiat ottaa ihan itsestäänselvänä. Esim tuo uni, ei sitä osaa sillälailla arvostaa jos ei ole joutunut esim vuotta olemaan jatkuvassa univajeessa.

Tietty jokuzille osuu joku satuvaimo jolle on ihan ookoo jäädä yksin lasta hoitamaan samalla kun isäntä rillustelee kaveriporukalla.

Tietty jokuzille osuu joku satuvaimo jolle on ihan ookoo jäädä yksin lasta hoitamaan samalla kun isäntä rillustelee kaveriporukalla.

Uni jäi itseltä mainitsematta. Se on varmana sellanen jota ei liian usein pääse nauttimaan.

Satuvaimo :D Ootko kuullut tasapuolisesta parisuhteesta? Siinä asiat tehdään tasapuolisesti. Eli saa se satuvaimokin mennä kavereidensa kanssa rillutteleen, kun itse olen kotona lapsen/lapsien kanssa. Tai vaikka salille, ei se multa ole pois, vaan enemmänkin kotiin päin, jos toinen saa hetken levähtää ja pitää sitä omaa aikaa.

Enkä tarkoittanut, että joka vkl on toinen poissa kotoa. Mutta pitäähän se nyt sallia, että välillä pääsee pois siitä perus arjen pyörittämisestä. Kuten aiemmassa postissa mainitsin, sanoin että ne lapset voi joskus vaikka työntää isovanhemmille ja lähteä viettään parisuhdeaikaa. Mutta tämä olikin minun ajatusmaailmani, sellaista satuvaimoa minä haen tai toivotaan että sellainen on jo koukussa.

Edit, olipas aihe itselle mieleinen, vaikka ei edes lapsia ole vielä halu hankkia :D

Ainakin sitä bussikuskia epäillään useammasta rikoksesta ja uutisten mukaan se tuli ratikan kaistaa pitkin ja siitä koitti tuonne sekaan. Helppohan ne avaimet on siinä vaiheessa hakea kun bussikuski on ulkona heittämässä pyöräilijän pyörää toisen bussin alle. Luitko edes juttua vai aloitko vain puolustelemaan pyhällä peltilehmällä ajelijaa?

Itse ajoin muutaman auton mitan päässä ja kuvasin videoo kun alkoi tapahtua, pyöräilijät heittivät pyäriä bussin alle siinä vaiheessa kun bussi oli pysähtynyt, video on annettu myös poliisin käyttöön. Tiesitkö että myös pyöräilijöitä epäillään rikoksista?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Missäs noita pääsee tutkimaan?
Mvlehden sivuilla oli uutinen muutamia päiviä sitten. En nyt nopeella etusivun vilkasulla sitä löytänyt.

Käsittääkseni ne tiedot saa oikeudesta, jos osaa vain pyytää oikealla asiakirjanumerolla. Samaan tapaan saa vaikka puolustusvoimien asiakirjoja, mutta harva niitä osaa pyytää. Onneksi.

Mvlehden sivuilla oli uutinen muutamia päiviä sitten. En nyt nopeella etusivun vilkasulla sitä löytänyt.

Käsittääkseni ne tiedot saa oikeudesta, jos osaa vain pyytää oikealla asiakirjanumerolla. Samaan tapaan saa vaikka puolustusvoimien asiakirjoja, mutta harva niitä osaa pyytää. Onneksi.
Julkiset asiakirjat saa viranomaiselta vaikka ei asiakirjanumeroa tietäisikään, riittää kun pystyy yksilöimään siinä määrin että tiedetään mistä tapauksesta puhutaan. Salassa pidettäviä ei saa viranomaiselta, vaikka tietäisi sanasta sanaan sisällönkin. Onneksi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom