Suuri lööppiketju. Iltasanomat ja Iltalehti

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
SS: Kymmenettuhannet asuvat laittomasti mökillä - Kotimaan uutiset - Ilta-Sanomat
Only in Finland.
"Korkeimman hallinto-oikeuden mukaan kenelläkään ei ole oikeutta asua omalla maallaan, jos asuminen on ristiriidassa maankäyttö- ja rakennuslain kanssa."

Saahan siellä mökillä olla ympäri vuoden,kunnat ei vaan hyväksy kirjojen sinne siirtämistä.Syynähän on tietysti kunnille koituvat kustannukset.Joku kunnanjohtaja vuosia sitten sano et saat sä asua vaikka asuntovaunussa,mutta et voi olla siinä kirjoilla.

Uikkareissa ja sukkahousuissa näkyy kivasti camel toet :thumbs:

Heh, ja sekö on hyvä asia? Oon aina luullu, että se ei ois niin hyvä jos kamelinvarvas paljastuu :wtf: Itse en ainakaan haluaisi esitellä (pakko kyllä myöntää, että nuorempana tuli harrastettua voimistelua, joten jumppapuku on joskus ollu päällä. Kamelinvarpaita en silti kyllä muista:D)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
^ niin mitähän vitun väliä tolle noiden hienolle mielenosoitukselle olis ollu vaikka ois päästäny ton jampan suoraan läpi? Ilman kivittämistä tms. Tuskin sälli liittyi mitenkään noitten agendaan.

Edit. Ihan kun kyseinen tyyppi ajais taustalla heti kun ton poliisipäällikön haastattelu alkaa..:D

Edit2. Eikä maksa vaivaa alkaa selittämään että sehän se on mielenosoitusten idea että kaikki kärsii siitä..

Ihan oikein mokomille ääliöille. Mitäs rupeavat potkimaan ja heittelemään kivillä ihan sivullista kaveria.

Miten niin sivullinen? Videolla näkyy joku ukko ja iso ihmisporukka. Muuta ei asiasta tiedetä. Ehkä se oli neurokirurgi menossa pelastamaan komplikaatiopotilasta? Tai pedofiili, joka kavalsi kaupungin kassan?

Ihmiset aina päässään näkevät asiat kuten itse haluaisivat ja pian se onkin koko totuus.

Dodge-kuski tullut ulos autostaan joku kiva metalliputki/puukko/machete kädessä. Ihme juttu, että sitä potkitaan ja viskotaan kivillä, että pysyisi kauempana.

En ehkä itsekään menisi tuollaisen joukon eteen pyytämään tietä ilman kättä pitempää. Tiedä Mexicon lainsäädännöstä mitään, mutta rikoksiahan tuossa tapahtui vaikka kuinka. Jalkakäytävällä ajelu, pahoinpitely, vaarallisen aseen hallussapito, laiton uhkaus, 12x törkeä pahoinpitelu/tapon yritys, ylinopeus taajama-alueella.

Heh, ja sekö on hyvä asia? Oon aina luullu, että se ei ois niin hyvä jos kamelinvarvas paljastuu :wtf: Itse en ainakaan haluaisi esitellä (pakko kyllä myöntää, että nuorempana tuli harrastettua voimistelua, joten jumppapuku on joskus ollu päällä. Kamelinvarpaita en silti kyllä muista:D)

Mä olen mies, joten mitä luulet, tykkäänkö näystä vai en? ;)

oulunpalkkamJI1504j1_503_uu.jpg

Ennen nimellä Bobby Dashti tunnettu Ramin Mansouri sai elinkautisen yllytyksestä murhaan.

Todellakin v-for-victoryn paikka?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom